Oferta nr:40/2018

 

Stażysta do zespołu Digital&Performance Marketing
Miejsce pracy: Warszawa 

 

Zakres obowiązków:

  • planowanie, realizacja i optymalizacja kampanii w internecie i social media,
  • realizowanie założonych celów, monitorowanie wyników kampanii, tworzenie raportów z przeprowadzonych działań,
  • pomoc przy wdrażaniu innowacyjnych narzędzi marketingowych,
  • obsługa narzędzi marketingu digitalowego (Google AdWords, Google Analytics, SEM/SEO, CMS, DSP).

Oczekiwania:

  • zainteresowanie Internet Marketingiem, SocialMedia,
  • kreatywność, umiejętność tworzenia tekstów/contentu ,
  • znajomość języka angielskiego,
  • samodzielność, staranność i dobra organizacja pracy,
  • gotowość do podejmowania wyzwań.

Oferujemy:

  • możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznej firmie,
  • miłą atmosferę pracy,
  • płatny staż z możliwością dalszego zatrudnienia
  • ciekawe projekty do realizacji 

 

Zainteresowane osoby prosimy o wysłanie CV na andrzej.goleta@adexon.pl 

 

Dziękujemy wszystkim Kandydat(k)om za zainteresowanie stażem, oraz uprzejmie informujemy, że będziemy kontaktować się z wybranymi osobami.

 


Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II jest wpisany do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod numerem 413.
Autor: Olga Żarska-Stępień
Ostatnia aktualizacja: 06.02.2018, godz. 08:33 - Olga Żarska-Stępień