Zgodnie z Regulaminem organizacyjnym Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II (par.23 załącznika nr 1 do regulaminu) do zadań  Działu Finansowego należy:

 

  • kontrola stanu zobowiązań i płynności finansowej Uniwersytetu
  • rozliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych oraz zobowiązań wobec Zakładu Ubezpieczeń Społecznych
  • obsługa finansowa projektów finansowanych ze środków Unii Europejskiej i innych źródeł zewnętrznych
  • nadzór nad kasami fiskalnymi
  • wsparcie jednostek organizacyjnych w zakresie finansów, w tym organizowanie szkoleń wewnętrznych
  • nadzór nad obiegiem dokumentów finansowo-księgowych i przestrzeganiem przyjętych procedur wewnętrznych
  • sporządzanie dokumentów niezbędnych do realizacji wypłat, w tym list płac, stypendiów i innych
  • współpraca z bankami zapewniającymi obsługę Uniwersytetu
  • nadzór nad prawidłową realizacją i zabezpieczeniem operacji bankowych
  • kontrola dokumentów pod względem formalno-rachunkowym
  • weryfikacja i aktualizacja danych dotyczących kontrahentów Uniwersytetu
Autor: Katarzyna Zięba
Ostatnia aktualizacja: 19.02.2018, godz. 14:37 - Katarzyna Zięba