Annales_-_okladka


ARTYKUŁY

Miłosz Aleksandrowicz

 Praktyka wykonawcza Plain-chant w XVIII wieku. François de la Feillée i jego Méthode nouvelle pour apprendre parfaitement les regles du plainchant (1754)

 

Ks. Jerzy Bisztyga

Biblijno-kulturowe korzenie rzeczywistości procesyjnej

 

Beata Bodzioch

Kilka uwag na temat introitu Niedzieli Palmowej

 

Ks. Stanisław Garnczarski

Sekwencja Mittit ad Virginem jako źródło polskich pieśni adwentowych (Teksty)

 

Czesław Grajewski

 Tonariusz jako dydaktyczny typ źródła muzyki liturgicznej

 

Gabriela Janulek - Jaworska

 Śpiewy procesji wielkanocnej przed sumą zachowane w Graduałach Piotrkowskich

 

Ks . Ireneusz Pawlak

 Rola chorału gregoriańskiego w kształtowaniu polskiej religijnej kultury muzycznej

 

Ewa Szałek

Badania polskich muzykologów nad chorałem gregoriańskim w XX wieku

 

Ks. Piotr Wiśniewski

Ksiądz Zbigniew Piasecki (1916-2011) – duszpasterz, pedagog i kompozytor

 

RECENZJE 

Ks . Piotr Wiśniewski

Wybrane hymny na Jutrznię i Nieszpory, s. Justyna Maria Bujalska, s. Monika Dolores Nowak (red.), Polihymnia, Warszawa-Lublin 2012, ss. 318

 

WSPOMNIENIA

Ks . Ireneusz Pawlak

Ksiądz Karol Mrowiec (1919-2011). Profesor i przyjaciel

 

SPRAWOZDANIA

Ks . Wiesław Hudek

Sprawozdanie ze spotkania absolwentów Katedry Monodii Liturgicznej KUL (Żory-Katowice 12-14 XI 2011)

 

Ks . Ireneusz Pawlak

Homilia na XXIII Niedzielę okresu zwykłego. Rok A

 

Ks . Ireneusz Pawlak

Dlaczego chorał gregoriański?

Autor: Miłosz Aleksandrowicz
Ostatnia aktualizacja: 07.01.2016, godz. 18:53 - Miłosz Aleksandrowicz