Oferta nr:533/2018

 

 

Asystent ds. Wsparcia Klienta Anglojęzycznego

 

Opis stanowiska

 

Po szkoleniu wstępnym będziesz w stanie:

  • Obsłużyć przychodzące połączenia telefoniczne/ e-maile od klientów dotyczące zagadnień technicznych związanych z codziennym użytkowaniem komputera
  • Analizować i rozwiązywać najczęstsze zapytania korzystając z przygotowanych przez nas rozwiązań
  • Dostarczyć wysokiej jakości standard obsługi klientów
  • Współpracować z zespołem specjalistów IT by poradzić sobie z bardziej skomplikowanymi zagadnieniami

 

Nie wymagamy od Ciebie doświadczenia zawodowego, dlatego już na samym poczatku pracy zapewniamy bogaty pakiet szkoleń, które pomogą Ci zaklimatyzowac się z naszej organizacji i nauczyć się swoich obowiązków!

 

Profil kandydata:

 

Zanim rozpoczniesz szkolenie wstępne sprawdzimy czy posiadasz:

  • Bardzo dobrą znajomość języka angielskiego
  • Nastawienie pro klienckie oraz umiejętność komunikacji
  • Podstawowe doświadczenie w zakresie obsługi Windows 7 i pakietu MS Office
  • Doświadczenie w zakresie obsługi klienta (jest mile widziane ale nie jest wymagane)
  • Umiejętność pracy z zespołem, nastawienie na rozwiązywanie problemów oraz umiejętność efektywnego zarządzania zadaniami

Sprawdź, co dla Ciebie mamy

  • Rozwój na ścieżce eksperta lub lidera
  • Szeroki zakres szkoleń oraz dofinansowania kursów
  • Premie, w tym za polecanie nowych pracowników
  • Atrakcyjny pakiet benefitów (fitness, siłownia, kino itp.) - Ty wybierasz, co chcesz
  • Dodatkowe ubezpieczenie na życie i prywatna opieka medyczna, także dla Twojej rodziny
  • Imprezy integracyjne, wspólne uroczystości i doroczny piknik rodzinny
  • Praca w zgranym zespole i przyjazna atmosfera

Sprawdź nasze inne oferty i aplikuj online tutaj: https://www.capgemini.com/pl-pl/kariera/wyszukiwarka-ofert-pracy/

W Capgemini troszczymy się o Twoje dane. Aby dowiedzieć się więcej, wejdź na: https://www.capgemini.com/pl-pl/hr-data-privacy-policy


Zainteresowanych kandydatów zachęcamy również do przesyłania CV na recruitmentis.pl@capgemini.com.


Prosimy o zawarcie numeru referencyjnego [BK/CSA/Eng/KRK] w tytule wiadomości.

Autor: Olga Żarska-Stępień
Ostatnia aktualizacja: 14.09.2018, godz. 09:01 - Olga Żarska-Stępień