Oferta nr:567/2018

Asystent ds. Wsparcia Klienta Francuskojęzycznego

Opis stanowiska

Po szkoleniu wstępnym będziesz w stanie:

  • Obsłużyć przychodzące połączenia telefoniczne/ e-maile od klientów dotyczące zagadnień technicznych związanych z codziennym użytkowaniem komputera
  • Analizować i rozwiązywać najczęstsze zapytania korzystając z przygotowanych przez nas rozwiązań
  • Dostarczyć wysokiej jakości standard obsługi klientów
  • Współpracować z zespołem specjalistów IT by poradzić sobie z bardziej skomplikowanymi zagadnieniami
Profil kandydata:

Zanim rozpoczniesz szkolenie wstępne sprawdzimy czy posiadasz:

  • Biegłą znajomość języka francuskiego
  • Przynajmniej komunikatywną znajomość języka angielskiego
  • Nastawienie pro klienckie oraz umiejętność komunikacji
  • Podstawowe doświadczenie w zakresie obsługi Windows 7 i pakietu MS Office
  • Doświadczenie w zakresie obsługi klienta (jest mile widziane ale nie jest wymagane)
  • Umiejętność pracy z zespołem, nastawienie na rozwiązywanie problemów oraz umiejętność efektywnego zarządzania zadaniami
Sprawdź, co dla Ciebie mamy
  • Rozwój na ścieżce eksperta lub lidera
  • Szeroki zakres szkoleń oraz dofinansowania kursów
  • Premie, w tym za polecanie nowych pracowników
  • Atrakcyjny pakiet benefitów (fitness, siłownia, kino itp.) - Ty wybierasz, co chcesz
  • Dodatkowe ubezpieczenie na życie i prywatna opieka medyczna, także dla Twojej rodziny
  • Imprezy integracyjne, wspólne uroczystości i doroczny piknik rodzinny
  • Praca w zgranym zespole i przyjazna atmosfera

 

efektywnego zarządzania zadaniami https://www.capgemini.com/pl-pl/kariera/wyszukiwarka-ofert-pracy/

W Capgemini troszczymy się o Twoje dane. Aby dowiedzieć się więcej, wejdź na: https://www.capgemini.com/pl-pl/hr-data-privacy-policy

 

 


Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II jest wpisany do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod numerem 413.

 

Autor: Olga Żarska-Stępień
Ostatnia aktualizacja: 09.10.2018, godz. 10:45 - Olga Żarska-Stępień