dr Aneta Duda

Wydział Nauk Społecznych

 

Podczas warsztatów skupimy się na wspólnym zdefiniowaniu public relations (PR). Istotne będzie odróżnienie PR od reklamy, a przede wszystkim od publicity, czy propagandy. Odniesiemy się do tzw. czarnej odmiany PR i zasadności stosowania terminu czarny PR.

 

Omówimy główne mity, jakie tworzone są wokół PR. Skupimy się nad tym czym public relations NIE jest, a z czym jest głównie przez Polaków kojarzony. Głównie chodzić będzie o PR w polityce. Wskażemy kilka przykładów działań PR w Polsce. Krótko scharakteryzujemy główne trendy i narzędzia praktyki PR.

 

Campus Majdanek s. 207, uczestnicy 20

  • 17 maja br., godz. 13:00
  • 17 maja br., godz. 14:00
  • 17 maja br., godz. 15:00

Autor: Andrzej Zykubek
Ostatnia aktualizacja: 07.05.2012, godz. 08:50 - Andrzej Zykubek