Oferta nr:

 

Firma DIAMENT- Doradcy finansowi działa na rynku od 2003 roku. Specjalizuje się w doradztwie finansowo - ubezpieczeniowym opartym na dostępnych na polskim rynku rozwiązaniach i produktach finansowych.

 

Aktualnie poszukuje pracownika na stanowisko:

ASYSTENTKA

Miejsce pracy: Lublin

 

Zakres obowiązków:

  • obsługa biura, urządzeń biurowych oraz obsługa kancelaryjna (ewidencja korespondencji
    przychodzącej i wychodzącej firmy)
  • bieżąca obsługa klientów indywidualnych i biznesowych
  • wykonywanie obowiązków związanych z obiegiem dokumentów
  • organizacja i obsługa spotkań wewnętrznych i zewnętrznych firmy
  • przygotowywanie dokumentów finansowo -księgowych (faktury sprzedaży, opisywanie faktur kosztowych) oraz wykonywanie przelewów
  • przygotowanie dokumentów dla klientów ( z zakresu ubezpieczeń i inwestycji)

Oczekujemy:

  • wykształcenia wyższego
  • dobrej znajomości MS Office (Word,Excel,PowerPoint)
  • mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
  • mile widziana znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (w mowie i piśmie)
  • umiejętności samodzielnej organizacji czasu pracy
  • chęci do nauki i rozwoju ( z zakresu ubezpieczeń i inwestycji)
  • dokładności, komunikatywności, otwartości

Oferujemy:

  • umowę o pracę
  • atrakcyjny system wynagradzania
  • dodatkowe benefity uzależnione od preferencji pracownika
  • możliwość rozwoju i doskonalenia zawodowego

 

Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie swojego CV i listu motywacyjnego na adres:

rekrutacja@diament-df.pl

 

Uprzejmie prosimy o umieszczeniu w CV klauzuli:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawa z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych, tekst jednolity: Dz.U. z 2002r. nr 101, poz. 926 ze zm.).

 

Autor: Olga Żarska-Stępień
Ostatnia aktualizacja: 01.12.2016, godz. 10:45 - Olga Żarska-Stępień