Adiunkt w Katedrze Warsztatu Medialnego i Aksjologii

 

fot. Mika58

 

Dysponuje bogatym doświadczeniem związanym z prowadzeniem krajowych i regionalnych kampanii medialnych, public relations, reklamowych, marketingowych. Swoje doświadczenie medialne zdobywał w wielu firmach jako redaktor naczelny, sekretarz redakcji, wydawca, m.in. „Dzień”, „Dziennik Lubelski”, „Biuletyn Informacyjny Lubelskiego Sejmiku Samorządowego” „Stop” „Gazeta Wyborcza”, „Rzeczpospolita”, „Dziennik Wschodni”, „Kurier Lubelski”, „Nasz BeDeK”, „Lubzel”, „Boss”, „Bankier”, „Lider”. Doświadczenie z zakresu marketingu, reklamy i public relations zdobywał jako dyrektor, ekspert, rzecznik prasowy, doradca zarządu do spraw public relations i marketingu m.in. w Banku Depozytowo-Kredytowym S.A., Banku Pekao S.A., IMC Consulting, Lubzel S.A., Polmos S.A., Galerii Handlowej Olimp.

 

Członek organizacji dziennikarskich m.in. Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich (od 1993); Syndykatu Dziennikarzy Polskich (gdzie był przewodniczącym oddziału lubelskiego i członkiem Rady Głównej); Towarzystwa Dziennikarskiego (wiceprezes 1993-1996); członek Konferencji Mediów Polskich oraz Rady Etyki Mediów (w latach 1994-1998).

 

dr Marek Gędek

 

 

 

Autor: Joanna Reszka
Ostatnia aktualizacja: 15.01.2017, godz. 12:55 - Małgorzata Sławek-Czochra