Oferta nr:432/2018

 

Jesteśmy polską Firmą od ponad 25 lat działającą na rynku sprzedaży sprzętu elektronicznego i sprzętu gospodarstwa domowego. W ramach naszej organizacji działa ogólnopolska Sieć Sklepów RTV Euro AGD, największy sklep internetowy w Polsce - www.euro.com.pl i Contact Center. Naszą sprzedaż wspiera ogólnopolska Sieć Transportu, Magazyn Centralny i lokalne Centra Logistyczne w całym kraju.

 

 

Obecnie do naszego Biura Contact Center w Lublinie poszukujemy:

Konsultantów Contact Center

którzy wzmocnią nasz zespół i wspomogą nas w Obsłudze Klienta, poprzez sprzedaż produktów i usług oferowanych przez sklep internetowy.

To co dla nas ważne, to komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów, energia i inicjatywa w działaniu, zaangażowanie i wysoka motywacja do pracy.

 

Twoje zadania:

  • sprzedaż  produktów i usług oferowanych przez sklep internetowy – połączenia przychodzące,
  • obsługa procesów sprzedażowych, informacyjnych i reklamacyjnych,
  • realizacja indywidualnych planów sprzedażowych,
  • dbanie o wysoki poziom jakości Obsługi Klienta – zgodnie z wyznaczonymi standardami,
  • doradztwo przy wyborze produktów i usług,
  • obsługa innych kanałów komunikacji – Chat & Email,
  • dodatkowe zadania zlecone przez Przełożonego.

 Oczekujemy:

  • motywacji, zaangażowania i energii w działaniu – potrzebujemy osób, które są aktywne, chcą działać z energią i entuzjazmem oraz potrafią zarażać nimi innych. Chcą rozwijać z uśmiechem na ustach siebie i biznes, w którym pracują,
  • znajomości podstawowych narzędzi – dobrze jeśli swobodnie pracujesz z pakietem MS Office,
  • znajomości języka rosyjskiego (jako dodatkowy atut) – dobrze jeżeli znasz język rosyjski w stopniu średniozaawansowanym.
  • miło nam będzie jeśli już posiadasz doświadczenie w telefonicznej lub bezpośredniej Obsłudze Klienta.

Oferujemy:

  • wynagrodzenie podstawowe oraz możliwość wypracowania atrakcyjnej premii wynikowo-jakościowej,
  • pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie będącej liderem w swojej branży,
  • pakiet szkoleniowy, który zapewni Ci 100% przygotowanie do wykonywanych obowiązków,
  • pakiet socjalny (karta MultiSport, opieka medyczna, ubezpieczenie na życie),
  • stabilne zatrudnienie na umowę o pracę,
  • ścieżkę rozwoju zawodowego w strukturach Contact Center.

 

Dużą część życia spędzasz w pracy, spędź je w dobrym towarzystwie!

 

Nie zwlekaj aplikuj już dziś !! : rekrutacja_cc@euro.com.pl 

 

W CV proszę o zamieszczenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacji, prowadzonych przez EURO-net Sp. z o.o. zgodnie z postanowieniami ustawy z 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2002 r., nr. 101, poz. 926 ze zm.). Podanie danych jest dobrowolne, w każdej chwili przysługuje Ci prawo do wglądu do danych, ich poprawiania lub usunięcia. Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesach rekrutacji i spowoduje niezwłoczne usunięcie Twoich danych.

 

 


Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II jest wpisany do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod numerem 413.
Autor: Olga Żarska-Stępień
Ostatnia aktualizacja: 01.08.2018, godz. 10:52 - Olga Żarska-Stępień