Informacje dla studentów

Studia Niestacjonarne II stopnia

 1.Spotkanie organizacyjne dla studentów I roku odbędzie się 8 października 2016 o godz. 9.00 w sali CTW 302 ( Centrum Transferu Wiedzy)

  2. Na spotkaniu organizacyjnym studenci będą mieć możliwość wyboru seminariów  i zostaną przydzieleni do grup ćwiczeniowych, otrzymają do podpisu umowy o warunkach odpłatności za studia oraz druki płatności za legitymację studencką i indeks.

3. Każdy student jest zobowiązany do załozenia konta w serwisie e-KUL. Konto jest niezbędne do zakodowania zajęć na kazdy semestr oraz do wydruku druków płatności za czesne.

Wszystkie informacje na temat zakładania konta znajdziecie Państwo tutaj:

https://e.kul.pl/qlreg.html

4. Wysokość czesnego w roku akademickim 2015/2016 wynosi 2500 zł. za semestr. W wyjątkowych sytuacjach Dziekan , na wniosek studenta , może wyrazić zgodę na uiszczenie opłaty za czesne w ratach (maksymalnie 4 raty). Wnioski w tej sprawie, skierowane do Prodziekana d/s studenckich, prof. dr hab. Wojciecha Kaczmarka, należy złożyć na spotkaniu organizacyjnym (Wzór wniosku dostępny w zakładce Filologia angielska - studia niestacjonarne II stopnia - pliki do pobrania)

5. Opłata za specjalizację nauczycielską wynosi 650 zł. za każdy semestr .

6. Student uiszcza opłatę na podstawie indywidualnego druku wpłaty przygotowanego przez dziekanat przelewem na wskazany rachunek. Termin płatności I raty (lub całości czesnego) – 25. X. b.r. Termin płatności ostatniej raty – 9. II. 2017 r.

7. Każdy student może samodzielnie wydrukować w serwisie e-KUL druk polecenia zapłaty dla wszystkich zobowiązań finansowych wprowadzonych przez Dziekanat lub obsługę Domu Studenckiego.
Szczegółową instrukcję znajdziecie Państwo tutaj:

http://e.kul.pl/aktual.html?op=1&zid=20422&start=0&stop=3&li=2&pzid=20629

8. W przypadku konieczności wystawienia przez dziekanat faktury vat za wniesioną przez studenta opłatę za czesne ( np. w przypadku dofinansowania z PEFRON- u) student zobowiązany jest do złożenia stosownego wniosku w dziekanacie ze wskazaniem danych niezbędnych do wystawienia faktury vat. (Wzór wniosku dostępny Filologia angielska - studia niestacjonarne II stopnia - pliki do pobrania )

9. UWAGA !!! JEŻELI SKREŚLENIE STUDENTA z listy studentów następuje z powodu rezygnacji ze studiów dniem rozwiązania umowy jest dzień doręczenia Dziekanowi pisemnego oświadczenia o rezygnacji. Opłata jest pobierana proporcjonalnie do liczby odbytych zajęć . Kwota nadpłaty podlega zwrotowi!!!

(A. Radawska, Dziekanat WNH)

 

Autor: Marta Grębowska
Ostatnia aktualizacja: 16.09.2016, godz. 14:04 - Joanna Wiatr