Oferta nr:

 

 

FINANTEQ SA to pionier natywnej bankowości mobilnej w Polsce, dostarczający mobilne rozwiązania dla czołowych międzynarodowych grup bankowych także w Europie Centralnej i na Bliskim Wschodzie. FINANTEQ jest częścią istniejącej od 16 lat na rynku Grupy eLeader, która dzięki ciągłym innowacjom produktowym, posiada wdrożenia już w ponad 80 krajach na całym świecie. Najnowszym produktem FINANTEQ, będącym brakującym ogniwem systemów big data jest platforma m-commerce, która pozwala na przekształcenie bankowości mobilnej w superwallety. Jest to najnowsza generacja mobilnych portmonetek, czyniąca życie ludzi prostszym i wygodniejszym.

 

W związku z pozyskaniem międzynarodowego inwestora oraz planami ekspansji, FINANTEQ aktualnie poszukuje do swojego zespołu w Lublinie ambitnej i otwartej na wyzwania osoby na stanowisko:

Analityk Systemów IT

Zakres obowiązków:

- tworzenie koncepcji rozwiązań, które umożliwią spełnienie wymagań i potrzeb interesariuszy;

- zbieranie wymagań od Klienta, tworzenie i prowadzenie dokumentacji projektowej;

- wsparcie w przygotowaniu, planowaniu i realizacji wdrożeń projektów;

- organizacja i prowadzenie spotkań analitycznych;

- wspieranie i dokumentacja zmian w projektach;

- wsparcie przy negocjacji i wycenie projektów;

- obsługa bieżąca Klienta, konsultacje, pomoc techniczna, merytoryczna;

- wprowadzanie zgłoszeń do systemu i ich analiza;

- zapewnienie jakości, poprzez wsparcie działu testów w przygotowywaniu i prowadzeniu testów;

- wsparcie i współpraca z innymi działami w firmie.

 

Wymagania:

- ukończone studia wyższe o profilu odpowiadającym charakterowi pracy;

- zdolności analityczne i umiejętność gromadzenia i modelowania wymagań biznesowych;

- znajomość notacji UML;

- wiedza z zakresu tworzenia dokumentacji projektowej i technicznej;

- umiejętność komunikacji w terminologii biznesowej oraz technicznej;

- podstawowa znajomość programowania w dowolnym języku;

- umiejętność pracy w zespole, samodyscyplina i efektywne zarządzanie własnym czasem;

- wysoka kultura osobista, komunikatywność i profesjonalizm;

- dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, pozwalająca na udział w projektach międzynarodowych;

- umiejętności negocjacyjne;

- dyspozycyjność i gotowość do podróży służbowych krajowych i zagranicznych;

- prawo jazdy kat. B, doświadczenie w prowadzeniu samochodu.

 

Mile widziane:

- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w projektach komercyjnych związanych z wdrażaniem lub rozwojem oprogramowania;

- doświadczenie w pracy na stanowisku programisty;

- znajomość metodyk zarządzania projektami z nurtu Agile/Lean;

- znajomość innych metodyk zarządzania projektami (np. PRINCE2).

 

Oferujemy:

- atrakcyjne wynagrodzenie, w zależności od posiadanych umiejętności i formy zatrudnienia;

- pracę w światowej klasy zespole programistów;

- umowę o pracę lub inne dogodne formy zatrudnienia;

- elastyczny czas pracy;

- certyfikowane szkolenia;

- atmosferę otwartości i współpracy w zgranym zespole;

- możliwość rozwoju poprzez udział w innowacyjnych międzynarodowych projektach;

- możliwość korzystania z sal gimnastycznych wynajmowanych przez firmę;

- atrakcyjną lokalizację (Gray Office Park przy ul. Zana 32a);

- współfinansowanie programu MultiSport;

- a także okazjonalne imprezy firmowe.

 

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie swojego CV oraz listu motywacyjnego na adres:

kariera@finanteq.com

 

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Prosimy o podanie nazwy stanowiska w tytule maila, oraz o zamieszczenie zgody na wykorzystanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (Dz.U.133 poz. 833).

 

www.finanteq.com 

Autor: Olga Żarska-Stępień
Ostatnia aktualizacja: 01.12.2016, godz. 15:15 - Olga Żarska-Stępień