Oferta nr:768/2017

 

Hays Poland | Jesteśmy firmą o kapitale brytyjskim, zajmująca się doradztwem personalnym oraz rekrutacją wyłącznie na stanowiska specjalistyczne. W Polsce działamy od roku 2002, a nasze biura znajdują się w Warszawie, Gdańsku, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach oraz Krakowie. Więcej szczegółów: https://www.hays.pl/

 

Dla naszego klienta, jednej z najbardziej luksusowych linii lotniczych na świecie poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Customer Service Agent z językiem niemieckim/hiszpańskim/francuskim

 

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za telefoniczną oraz elektroniczną obsługę pasażerów, zarządzanie rezerwacjami biletów, podawaniem informacji na temat lotów, rozwiązywaniem problemów i zapytań jak i rozwiązywaniem skarg oraz reklamacji.

 

Od kandydatów wymagamy biegłej znajomości języka niemieckiego/hiszpańskiego/francuskiego, oraz bardzo dobrej znajomości języka angielskiego. Osoba pracująca na tym stanowisku powinna być komunikatywna, nie bojąca się kontaktu z klientem, lubiąca pracę z ludźmi. Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta.

 

Oferujemy w pełni opłaconą opiekę medyczną, bonusy językowe (dodawane do wynagrodzenia), dopłatę do Karty Multisport (50%), dopłaty do obiadów (około 5zł dziennie) oraz bonusy wynagrodzeniowe. Oprócz tego klient oferuję zniżki, a nawet sponsoruje loty dla swoich pracowników zależnie od doświadczenia (dostępne już od 3 miesiąca stażu pracy).

 

Osoby zainteresowane prosimy o kontakt: osieja@hays.pl

Autor: Marta Szymańska-Jarosz
Ostatnia aktualizacja: 08.08.2017, godz. 13:37 - Marta Szymańska-Jarosz