Oferta nr:769/2017

 

Hays Poland | Jesteśmy firmą o kapitale brytyjskim, zajmująca się doradztwem personalnym oraz rekrutacją wyłącznie na stanowiska specjalistyczne. W Polsce działamy od roku 2002, a nasze biura znajdują się w Warszawie, Gdańsku, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach oraz Krakowie. Więcej szczegółów: https://www.hays.pl/

 

Dla naszego klienta, czołowego lidera w zakresie technologii medycznej, który zajmuje się produkcją wysokiej klasy sprzętu medycznego, ale i wspiera odkrycia medyczne, diagnostykę oraz opiekę zdrowotną

poszukujemy osoby na stanowisko

Specjalisty ds. Obsługi Klienta z Językiem Holenderskim.

 

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za telefoniczną oraz elektroniczną obsługę klientów zewnętrznych w zakresie technicznego wsparcia pomp medycznych. Pracując w teamie pod okiem doświadczonego team leadera poznasz tajniki pracy z klientem rynków anglojęzycznych, jak również klientów z Belgii czy Holandii, nauczysz się podstaw księgowania faktur pracując na trzech najbardziej rozpowszechnionych systemach operacyjnych, wykorzystasz znajomość języków obcych raportując wyniki swoich działań do managera w Szwajcarii. Osoba pracująca na tym stanowisku powinna być komunikatywna, nie bojąca się kontaktu z klientem, lubiąca pracę z ludźmi. Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta.

 

Oferujemy  zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową na okres 6 miesięcy z możliwością współpracy długofalowej, opiekę medyczną, dopłatę do Karty Multisport, pracę w międzynarodowym środowisku w biurze w centrum miasta.

 

Osoby zainteresowane prosimy o kontakt: salwa@hays.pl

Autor: Marta Szymańska-Jarosz
Ostatnia aktualizacja: 08.08.2017, godz. 13:50 - Marta Szymańska-Jarosz