Oferta nr:263/2018

 

Idea Bank S.A. pomaga osobom przedsiębiorczym realizować ich marzenia o własnym biznesie. Wspieramy mikro-, małe i średnie przedsiębiorstwa, oferując im szeroki wybór produktów i usług.

 

Obecnie prowadzimy rekrutację na stanowisko: 

Młodszy Opiekun ds. Jakości Obsługi Klienta

Zadania na tym stanowisku:

  • Przeprowadzanie ankiet telefonicznych badających satysfakcję Klientów,
  • Pozyskiwanie informacji na temat oczekiwań i potrzeb Klientów Banku,
  • Udział we wdrażaniu inicjatyw mających na celu poprawę jakości obsługi Klienta.

Nasze oczekiwania:

  • Wykształcenie wyższe bądź status studenta,
  • Dobra dykcja oraz wysoka kultura osobista,
  • Łatwość nawiązywania kontaktów,
  • Zaangażowanie i terminowość w realizacji zadań,
  • Dodatkowym atutem będzie wcześniejsze doświadczenie ankieterskie oraz wiedza z zakresu bankowości.

Jako Pracodawca oferujemy Ci:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Pracę w stałych godzinach (8:00-16:00 bądź 9:00-17:00),
  • Szansę na dalszy rozwój i awans w strukturze Banku,
  • Świetną atmosferę w zgranym zespole,
  • Pakiet benefitów (karta Multisport, prywatna opieka medyczna).

Jeżeli jesteś zainteresowany, prosimy o przesłanie swojego CV na adres: agata.serafin@ideabank.pl do 25.05.2018.

 

Przypominamy o zawarciu w aplikacji sformułowania: „Wyrażam zgodę na przetworzenie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2002 r. Nr 101., poz. 926. ze zmianami) ”.

 

 


Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II jest wpisany do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod numerem 413.
Autor: Olga Żarska-Stępień
Ostatnia aktualizacja: 26.04.2018, godz. 10:45 - Olga Żarska-Stępień