Google, we współpracy ze Związkiem Przedsiębiorców i Pracodawców, uruchamia kolejny projekt w ramach programu Internetowe Rewolucje, wspierający rozwój małych i średnich przedsiębiorstw. Wspólnym celem Google i ZPP jest zaangażowanie w program 10000 firm do końca 2017 r.

 

 

Jaki jest cel projektu?


Internetowe Rewolucje dla firm to program Google, którego tegoroczna edycja organizowana jest  we  współpracy  ze  Związkiem  Przedsiębiorców  i  Pracodawców. Program  ma  na  celu bezpośrednie  wspieranie  przedsiębiorców  w poznawaniu  i  wdrażaniu  narzędzi  i  rozwiązań internetowych w firmach, a co za tym idzie w dążeniu do osiągnięcia stabilizacji, bezpiecznej pozycji na rynku oraz wyższej efektywności działania.

 

Kto może wziąć udział w programie?


Zapraszamy  do  udziału  wszystkie  firmy - niezależnie  od  poziomu  zaawansowania  w wykorzystaniu narzędzi internetowych czy branży, w jakiej działają i od tego, czy skupiają się na podnoszeniu zadowolenia klientów ze swoich pro duktów, pozyskiwaniu nowych użytkowników do swojej usługi czy zdobywaniu nowych rynków. Z naszego wsparcia mogą skorzystać także osoby, które dopiero mają pomysł na biznes, ale już teraz chciałyby wspólnie z nami zastanowić się nad rozwiązaniami, które pomogą im odnieść sukces.

 

Co firma zyskuje na udziale w programie?


Dołączając do programu firma otrzymuje:

  • wsparcie  dedykowanego  doradcy,  który  pomoże  przeanalizować  potrzeby i dotychczasowe działania w internecie lub przy wykorzystaniu narzędzi internetowych,
  • wspólnie  zdefiniowany indywidualny plan działania  w  internecie, wraz z  terminami realizacji i osobami odpowiedzialnymi za poszczególne zadania,
  • możliwość wspólnego kształtowania współpracy z doradcą przez okres do 3 miesięcy - może być ona prowadzona w formie dwóch osobistych spotkań a także przez kontakt telefoniczny czy mailowy.

 

Omawiane z nami tematy mogą dotyczyć:

  • prezentacji firmy w internecie na stronach internetowych i w mediach społecznościowych,
  • widoczności  firmy  w  wyszukiwarce  internetowej,  zarówno  w  organicznych  wynikach wyszukiwania jak i kampaniach płatnych,
  • docierania do klientów w najbliższej okolicy, którzy korzystają z urządzeń mobilnych,
  • wykorzystania e-maili i materiałów wideo w promocji firmy,
  • mierzenia efektywności działań prowadzonych  w  internecie  z  wykorzystaniem  analityki danych,
  • sprzedaży produktów lub usług w internecie,
  • perspektyw rozwoju na rynkach zagranicznych,
  • wykorzystania możliwości chmury w prowadzeniu firmy,
  • bezpieczeństwa użytkowników w internecie,
  • podstaw dotyczących zakładania firmy,
  • pozyskiwania środków dzięki finansowaniu społecznościowemu.

 

Wybór tematu lub tematów należy oczywiście do przedsiębiorcy, który najlepiej  wie,  czego potrzeba mu do dalszego działania. Zachęcamy firmy do wyboru 2, maksymalnie 3 tematów - to uczyni naszą współpracę bardziej efektywną.

 

Jak długo trwa wsparcie ze strony doradcy?


Nasze wsparcie trwa do 3 miesięcy -w tym czasie każdej firmie poświęcamy kilka godzin na wyłączność - w formie dwóch spotkań oraz kontaktu telefonicznego i mailowego.

 

W jaki sposób firma może kontaktować się z doradcą?


W okresie wsparcia współpracujące z nami firmy mogą kontaktować się z nami telefonicznie lub mailowo.  W  miarę  możliwości  czasowych  przedsiębiorców  chętnie  spotykamy  się  także  z firmami bezpośrednio -plan ujemy dwa spotkania z firmą podczas naszej współpracy.

 

Ile trzeba zapłacić za udział?


Program jest bezpłatny - zależy nam na zaangażowaniu firm we współpracę z doradcą oraz uzyskaniu informacji zwrotnej, oceny programu, żebyśmy mogli go udoskonalać w przyszłości.

 

Co się dzieje, jeśli firma nie angażuje się we współpracę?


Jeśli  firma  nie  angażuje  się  we  współpracę  z  doradcą,  zawsze  chcemy  poznać  powody problemów i wspólnie znaleźć ich rozwiązanie. Wiemy, że każdy może mieć ograniczony czas i możliwości a naszą rolą jest pomagać firmom.

 

Jak zbierane są informacje o programie?


Informacje na temat programu uzyskujemy w formie ankietowej - każdego  uczestnika Internetowych Rewolucji prosimy o wypełnienie ankiety satysfakcji, dzięki czemu możemy stale udoskonalać nasz program, co jest dla nas bardzo ważne.

Do kiedy trwa program?


Program  został  zaplanowany do  końca 2017 roku, a wszelkie decyzje o jego ewentualnym przedłużeniu mogą zapaść w ciągu roku.

 

W jaki sposób można wziąć udział w programie?

 

Na   początku   należy   się   zarejestrować,   wypełniając   formularz   pod   adresem  g.co/InternetoweRewolucjeDlaFirm.  Następnie  doradca  kontaktuje  się  z  przedsiębiorcą telefonicznie żeby poznać dokładniej specyfikę firmy i prowadzone przez nią działania. W czasie rozmowy zostanie także ustalony termin pierwszego, godzinnego spotkania. Przed spotkaniem z  doradcą  warto  poświęcić  chwilę  na  przygotowanie  się  do  tej  rozmowy -dokładniejsze  informacje przesyłamy po umówieniu spotkania drogą mailową. Podczas godzinnego spotkania wspólnie  opracujemy  plan  działania w  wybranych  obszarach,  określimy  terminy  realizacji  i przypiszemy do zadań konkretne osoby. Dalsza współpraca uzależniona jest od potrzeb firmy -przy czym my jako doradcy jesteśmy dostępni przez okres do 3 miesięcy żeby wspierać firmę we wprowadzaniu nowych rozwiązań. Nie pobieramy za udział żadnych opłat -prosimy jedynie o wypełnienie ankiety pomagającej nam wciąż udoskonalać program.

 

Jak się zarejestrować?


Zapraszam na naszą stronę internetową - g.co/InternetoweRewolucjeDlaFirm. Znajdują się tam wszystkie  potrzebne informacje i dane kontaktowe oraz krótki formularz rejestracyjny.

 

W razie pytań można się z nami skontaktować pod adresem rejestracja@internetowerewolucje.pl

Autor: Olga Żarska-Stępień
Ostatnia aktualizacja: 21.04.2017, godz. 15:00 - Olga Żarska-Stępień