logo_loreal_czarne_bez_tla_-_Kopia

 

L’Oréal działa w Polsce od 1992 roku. Obecny jest we wszystkich kanałach dystrybucji z 20 międzynarodowymi markami: na rynku masowym (Garnier, L’Oréal Paris, Mixa, Essie, Maybelline New York), w salonach fryzjerskich (L’Oréal Professionnel, Kérastase, Matrix, Essie Professional), w dystrybucji selektywnej (Lancôme, Giorgio Armani, Yves Saint Laurent, Biotherm, Ralph Lauren, Helena Rubinstein, Cacharel, Diesel, Kiehl’s) oraz w aptekach (Vichy, La Roche-Posay, Innéov, SkinCeuticals).

L’Oréal Polska to lider na lokalnym rynku. W 2013 obroty firmy wyniosły 984 mln PLN.

Autor: Justyna Cichulska
Ostatnia aktualizacja: 29.06.2015, godz. 09:45 - Justyna Tarkowska