Oferta nr:61/2018

 


Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Lublin

 

Opis stanowiska:

  • Kontakt telefoniczny i e-mailowy z Klientem
  • Rozpoznawanie potrzeb Klientów oraz budowanie trwałych i partnerskich relacji
  • Sprzedaż telefoniczna produktów i usług firmy
  • Obsługa Klienta z najwyższą jakością i starannością
  • Regularna aktualizacja wpisów w bazie danych

Wymagania:

  • Otwartość i pewność siebie w komunikacji z Klientem
  • Umiejętność efektywnego kontaktu z Klientem (aktywne słuchanie) i pozyskiwania informacji dotyczących potrzeb Klienta
  • Umiejętność organizacji czasu pracy
  • Wykształcenie min. średnie
  • Znajomość obsługi komputera w tym pakietu MS Office (Excel i Word)
  • Mile widziane jest doświadczenie w prowadzeniu Biura Obsługi Klienta

Oferujemy:

  • Umowę o pracę jeżeli skończyłeś studia i potrzebujesz poczucia bezpieczeństwa zatrudnienia
  • Stałą podstawę oraz motywujący system wynagrodzenia dodatkowego (prowizje i premie uzależnione od wyników pracy)
  • Szkolenie wdrażające w obsługę systemu oraz szkolenie produktowe
  • Dofinansowanie do karty Multisport
  • Grupowe ubezpieczenie na życie
  • Pakiet opieki medycznej
  • Samodzielne stanowisko pracy (połączenia wykonujesz Ty nie system)
  • Dofinansowanie do obiadów oraz pyszną kawę i owocowe poniedziałki :)


Aplikacje (CV) prosimy przesyłać na adres:
marek.skowron@nocowanie.pl 

 

W CV prosimy o zamieszczenie zapisu: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)

 

 


Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II jest wpisany do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod numerem 413.
Autor: Olga Żarska-Stępień
Ostatnia aktualizacja: 26.01.2018, godz. 15:30 - Olga Żarska-Stępień