Gorbaniuk2011.jpgdr hab. Oleg Gorbaniuk

 

profesor nadzwyczajny

Katedra Psychologii Ogólnej

Instytut Psychologii KUL

 

doktorat z ekonomii (2000)

doktorat z psychologii (2001)

habilitacja z psychologii (2012)

 


Praca: C-329, Katedra Psychologii Ogólnej, Al. Raclawickie 14, 20-950 Lublin, Poland
Tel.: +48 81 4453329

http://pracownik.kul.pl/oleg.gorbaniuk
e-mail: oleg.gorbaniuk@gmail.com


 

OGÓLNE ZAINTERESOWANIA NAUKOWE:

  • psychologia społeczna
  • ilościowe metody analizy danych
  • metodologia badań psychologicznych i marketingowych
  • zachowania konsumenckie
  • marketing polityczny

 

AKTUALNE ZAINTERESOWANIA NAUKOWE:

  • badania psycho-leksykalne
  • percepcja społeczna
  • wizerunek marki, firmy, polityków, partii politycznych, krajów

 

OSTATNIE PUBLIKACJE

 

2016

  • Glińska, E., Gorbaniuk, O. (2016). Restrictions on the use of the Aaker model in the measurement of city brand personality: The sender’s perspective. Place Branding and Public Diplomacy, 1–13. DOI:10.1057/pb.2015.20

 

2015

 

2014

  • Gorbaniuk, O., Maciejewska, A., Kisiel, A., Kolańska, M., Filipowska, J. (2014). Systematyzacja i pomiar postrzeganych zmian w obrazie siebie konsumentów pod wpływem korzystania z marek usług. Management and Business Administration. Central Europe, 23, 1 (125). DOI: 10.7206/mba.ce.2084-3356.68

2013

 

WSZYSTKIE PUBLIKACJE:

clickhere

 

Autor: Oleg Gorbaniuk
Ostatnia aktualizacja: 09.02.2016, godz. 08:05 - Oleg Gorbaniuk