Gorbaniuk2011.jpgdr hab. Oleg Gorbaniuk

 

profesor nadzwyczajny

Katedra Psychologii Ogólnej

Instytut Psychologii KUL

 

doktorat z ekonomii (2000)

doktorat z psychologii (2001)

habilitacja z psychologii (2012)

 


Praca: C-329, Katedra Psychologii Ogólnej, Al. Raclawickie 14, 20-950 Lublin, Poland
Tel.: +48 81 4453329

http://pracownik.kul.pl/oleg.gorbaniuk
e-mail: oleg.gorbaniuk@gmail.com


 

OGÓLNE ZAINTERESOWANIA NAUKOWE:

  • psychologia społeczna
  • ilościowe metody analizy danych
  • metodologia badań psychologicznych i marketingowych
  • zachowania konsumenckie
  • marketing polityczny

 

AKTUALNE ZAINTERESOWANIA NAUKOWE:

  • badania psycho-leksykalne
  • percepcja społeczna
  • wizerunek marki, firmy, polityków, partii politycznych, krajów

 

OSTATNIE PUBLIKACJE

 

2018

  • Gorbaniuk, O., Żaliński, A. (2019, w druku). Attribution Asymmetry in Perception of Companies’ Successes and Failures. Contemporary Economics.
  • Ivanova, A., Gorbaniuk, O., Blėkaitytė, D., Dovydaitytė, E., Čepulienė, A.A., Mastauskaitė, G., Ramanauskas, R., Jurgelytė, U. Slapšinskaitė, R. (2018). Do adjectives exhaust the personality lexicon? A psycholexical study of the Lithuanian language. Current Issues in Personality Psychology. DOI: doi.org/10.5114/cipp.2018.73987
  • Gorbaniuk, O., Mirowich, A., Leoszko, W., Gorbaniuk, J., Kordon, A., Świderska, M., Kuts, O., Korczak, A. (2018). A Psycholexical Classification of Ukrainian Descriptors of Individual Differences. Current Problems of Psychiatry, 19(2), 1-8. DOI:10.2478/cpp-2018-0007

 

2017

2016

  • Glińska, E., Gorbaniuk, O. (2016). Restrictions on the use of the Aaker model in the measurement of city brand personality: The sender’s perspective. Place Branding and Public Diplomacy, 1–13. DOI:10.1057/pb.2015.20
  • Gorbaniuk, O., Kapinos, A., Chodara, M., Chochoł, P., Kazanowski, K., Kliszcz, T., Mroczek, K., Kot, P., Kolańska, M. (2016). Need-Appeals, Benefit-Appeals, and Brand User-Trait-Appeals in Television Advertising: A Content Analysis of Commercials. Annals of Psychology, 19(4), 827-839.

  • Gorbaniuk, O., Kolańska, M. (2016). Self-concept congruity in the light of the theory, research methodology and applied research: key issues and perspectives. Fundamental and Applied Researches in Practice of Leading Scientific Schools, 4(16), 20-27.

 

2015

 

2014

  • Gorbaniuk, O., Maciejewska, A., Kisiel, A., Kolańska, M., Filipowska, J. (2014). Systematyzacja i pomiar postrzeganych zmian w obrazie siebie konsumentów pod wpływem korzystania z marek usług. Management and Business Administration. Central Europe, 23, 1 (125). DOI: 10.7206/mba.ce.2084-3356.68

2013

 

WSZYSTKIE PUBLIKACJE:

clickhere

 

Autor: Oleg Gorbaniuk
Ostatnia aktualizacja: 18.10.2018, godz. 08:41 - Oleg Gorbaniuk