Obszar pracownik

Pod tym hasłem w S4A znajdują się podsystemy do obsługi:

 

Funkcjonalności ewidencji zatrudnionych:

  • rejestracja wszystkich osób zatrudnionych w Uczelni
  • szybkie wyszukiwania po nazwisku zatrudnionego, możliwość wyszukania wszystkich umów wybranego pracownika oraz opcje zaawansowanego wyszukiwania
  • możliwość filtrowania po jednostce organizacyjnej w której zatrudniony jest pracownik, stanowisku, formie zawarcia umowy, stanie umowy oraz podstawie nawiązania stosunku pracy
  • rozbudowany system raportowania prezentujący pensa dydaktyczne, powierzone zajęcia, formularz rozliczenia zajęć ponadwymiarowych, rozliczenie zajęć ponadwymiarowych, awans zawodowy z możliwością ograniczenia do konkretnych warunków zapytania

Funkcjonalności ewidencji umów o pracę:

  • kartoteka osobowa pracowników
  • szybkie tworzenia nowej umowy o pracę poprzez kreator umowy, który uwzględnia m. in. przypisanie pracownika do listy płac, grupę zawodową
  • możliwość tworzenia porozumień zmieniających warunki pracy i płacy
  • umożliwia zarejestrowanie wszystkich zdarzeń związanych z nieobecnością pracownika
  • rejestruje świadectwa pracy pracowników
  • kataloguje umowy zawarte w Uczelni z określeniem formy umowy, stanowiska oraz wymiaru zatrudnienia
  • system generowania raportów z danymi wymaganymi przez instytucje zewnętrzne (GUS, ZUS), raportów służących do monitorowania poprawności danych w systemie oraz do porozumień zmieniających warunki pracy i płacy, zaświadczenia dla pracowników

Funkcjonalności ewidencji umów cywilno-prawnych z osobami fizycznymi:

  • katalogowanie umów cywilno-prawnych wystawianych przez Uczelnię
  • możliwość filtrowania po jednostce organizacyjnej, typie zawieranych umów, podsystemie, w którym umowa została zawarta, stanie umów, indywidualne bądź zaawansowane wyszukiwanie umowy
  • daje możliwość wystawienia umowy w ramach wybranego podsystemu
  • konstruowanie umowy poprzez kreator umowy
  • klasyfikuje koszty umowy, które pozwalają na określenie kosztów jednostki organizacyjnej
  • umożliwia tworzenie i drukowanie aneksów do umowy
  • poprzez uzupełnienie w pozycjach planowanych kwoty oraz ilości, zapewniamy dokładne oszacowanie wartości umowy
  • odczyt sporządzonych w dziekanacie powierzeń oraz generowanie indywidualnego raportu
  • określenie stawek wynagrodzeń za powierzone zajęcia dydaktyczne

 Funkcje niezwiązane z umowami o pracę:

  • możliwość powierzenia pracownikowi naukowo-dydaktycznemu funkcji i pełnomocnictw niezwiązanych bezpośrednio z umową o pracę czy aktem mianowania takich jak: kierownik katedry, dziekan, dyrektor, prorektor, pełnomocnik rektora d/s komputeryzacji
  • powierzenie dodatku funkcyjnego związanego z określoną funkcją z możliwością wydruku powierzenia
  • system raportowania generuje zestawienia i statystyki pracowników z informacją o pełnionych funkcjach i pełnomocnictwach
  • dostęp do powierzonych funkcji przez zaawansowane wyszukiwanie

Funkcjonalności ewidencji powierzeń:

  • sprawdzenie sporządzonych przez dziekanat powierzeń zajęć dydaktycznych oraz realizacji godzin prowadzonych w ramach pensum dydaktycznego na wybrany rok akademicki
  • indywidualny oraz grupowy system raportowania powierzonych zajęć dydaktycznych
  • określenie stawek za przepracowane godziny ponadwymiarowe
  • przeprowadzenie rozliczenia prowadzonych zajęć dydaktycznych

Funkcjonalności ewidencji czasu pracy:

  • automatyczne uzupełnienie harmonogramu czasu pracy dla pracowników zatrudnionych w różnych systemach czasu pracy
  • automatyczne wprowadzenie liczby przepracowanych godzin
  • weryfikacja nieobecności pracownika w miejscu pracy
  • automatyczne przeliczenie godzin nadliczbowych
  • prowadzenie ewidencji w różnych okresach rozliczeniowych
  • rozbudowany system raportowania dla poszczególnych jednostek organizacyjnych: listy obecności, rozliczenie miesięcznej ewidencji czasu pracy, kwartalnej ewidencji czasu pracy, zbiorczy harmonogram

Funkcjonalności ewaluacji pracowników:

  • zestawienie danych z ankiet wypełnionych na platformie e-KUL
  • wprowadzanie wyników ankiet wypełnionych przez pracowników do bazy S4A
  • rozbudowany system statystyk
  • możliwość sporządzania zawiadomień o uzyskanych wynikach po zakończonej ewaluacji

Funkcjonalności ewaluacji zajęć:

  • przypisanie ankiet do wszystkich przedmiotów programu studiów
  • pobieranie danych z ankiet wypełnionych przez studentów na platformie e-KUL
  • anonimizacja ankiet
  • prezentacja wyników na e-KUL studentom i prowadzącemu dane zajęcia
  • transfer danych do S4A oraz prezentacja wyników ewaluacji zajęć osobom upoważnionym
  • system raportowania - zbiorczy raport prezentujący wyniki ewaluacji zajęć danego pracownika

Funkcjonalności delegacji:

  • możliwość składania wniosku o delegację przez elektroniczny obieg dokumentów lub za pośrednictwem systemu S4A
  • obsługa wymiany danych pomiędzy S4A i e-KUL
  • drukowanie dokumentu wniosku oraz oświadczenia delegowanego o poniesionych kosztach
  • elektroniczne wypełnianie wniosku
  • umożliwienie obsługi delegacji złożonej z kilku wyjazdów
  • oznaczenie źródeł finansowania delegacji na podstawie słownika SWIF
  • rozliczanie kosztów wyjazdów na podstawie przedstawionych przez delegowanego faktur, paragonów, biletów, itp.
  • szybki dostęp do zarejestrowanych delegacji poprzez zaawansowane wyszukiwanie

Funkcjonalności ewidencji dorobku naukowego pracowników:

  • przygotowany w systemie moduł do ewidencji działalności naukowej pracowników - publikacje, wystąpienia, granty, stypendia

Funkcjonalności przebiegu kariery naukowej i zawodowej:

  • w module zapisane są dane pracowników oraz studentów Uczelni 
  • rejestrowanie stopni i tytułów naukowych pracowników Uczelni
  • ewidencjonowanie tytułów zawodowych, odbytych kursów, szkoleń, praktyk wszystkich pracowników i studentów Uczelni
  • rozbudowany system raportowania stopni i tytułów naukowych

Funkcjonalności upoważnień do przetwarzania danych osobowych:

  • umożliwienie określenia grup osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych ze zróżnicowanym poziomem uprawnień
  • umieszczanie informacji dotyczących odbytych szkoleń
  • możliwość grupowego lub indywidualnego uzupełniania upoważnień i oświadczeń oraz ich wydruku

Funkcjonalności płac:

  • programowalne w metajęzyku algorytmy płacowe: definicja zbioru składników płacowych oraz zasad naliczania ich wartości
  • generowanie list płac w oparciu o zaprogramowane algorytmy płacowe
  • integracja z podsystemem kadrowym oraz dziekanatem
  • szczegółowe rozliczenia wynagrodzeń w oparciu o zdefiniowaną klasyfikację kosztową umów oraz danych pochodzących z innych podsystemów (powierzenia zajęć w systemie dziekanat)
  • automatyczna dekretacja arkuszy płacowych
  • generowanie danych do kartotek podatkowych pracowników, rozliczenia składek na ubezpieczenia społeczne oraz z podatku dochodowego
  • system raportowania zrealizowanych wynagrodzeń z możliwością tworzenia prognoz

Funkcjonalności wydawnictw ZUS:

  • generowanie i ewidencjonowanie zgłoszonych zleceń różnych dokumentów ZUS
  • umożliwia tworzenia nowych realizacji dla poszczególnych typów dokumentów oraz podsystemów
  • systemowa weryfikacja kompletności pobranych danych
  • umożliwia przekazywanie danych do ZUS (system Płatnik)

 

<<do góry

Autor: Marta Antoniuk-Zych
Ostatnia aktualizacja: 24.09.2009, godz. 10:56 - Marta Antoniuk-Zych