Oferta nr:365/2018

Konsultant/tka ds. obsługi klienta

SJO Profi-Lingua to jedna z największych Szkół Językowych w Polsce z 25-letnim doświadczeniem w nauczaniu języków obcych. Posiadamy rozbudowaną sieć oddziałów oraz ugruntowaną pozycję na rynku. Nasza szkoła jest Centrum Egzaminacyjnym TELC, LCCI, ETS GLOBAL oraz Wewnętrznym Ośrodkiem Egzaminacyjnym British Council.

 

Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko: Konsultant/tka ds. obsługi klienta.

 

Zadaniem osoby pracującym na tym stanowisku jest:

  • Bieżąca obsługa klientów szkoły
  • Telefoniczna i osobista prezentacja oferty
  • Udział w akcjach promocyjno-reklamowych szkoły
  • Obsługa urządzeń biurowych

Wymagania:

  • Dyspozycyjność
  • Status studenta do 26 roku życia
  • Komunikatywność
  • Wysokie umiejętności interpersonalne
  • Otwartość, zaangażowanie i pozytywne podejście do działania
  • Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta

Oferujemy:

  • Umowę zlecenie (stawka godzinowa)
  • Elastyczny grafik pracy
  • Pakiet szkoleń
  • Rabaty na kursy językowe
  • Miłą atmosferę

 

CV oraz list motywacyjny prosimy przesyłać na adres: lublin@profi-lingua.pl

 

 


Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II jest wpisany do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod numerem 413.

 

 

Autor: Olga Żarska-Stępień
Ostatnia aktualizacja: 27.06.2018, godz. 08:16 - Olga Żarska-Stępień