Oferta nr:74/2018

 

Firma poszukuje kandydatów na stanowisko: 

Specjalista Biura Obsługi Klienta

 

Opis stanowiska:

- obsługa Klienta w zakresie przyjmowania i realizacji zamówień

- budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami

- obsługa reklamacji Klientów

- wystawianie faktur

- bieżąca archiwizacja dokumentów

- współpraca z działami: Zakupów, Logistyki, Marketingu

Wymagania:

- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym

(rozmowy z klientem prowadzone w języku angielskim) – warunek konieczny

- znajomość branży FMCG będzie dodatkowym atutem

- dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel)

- zdolność koordynowania kilku zadań jednocześnie

- umiejętność pracy w zespole

Oferujemy:

- umowę o pracę - pełny etat

- możliwość rozwoju zawodowego

- stabilną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie

- atrakcyjne wynagrodzenie

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV na poniższy adres mailowy, w tytule maila proszę wpisać nazwę stanowiska:

praca@spizarnia.co.uk

 

Prosimy o dodanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662).

 


Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II jest wpisany do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod numerem 413.
Autor: Olga Żarska-Stępień
Ostatnia aktualizacja: 06.02.2018, godz. 09:55 - Olga Żarska-Stępień