ZARZĄDZANIE I ANALIZA SPRZEDAŻY

Studia nie zostaną uruchomione w RA 2015/2016

 

 

SERWIS REKRUTACYJNY →
Wydział:

Wydział Nauk Społecznych

Opis studiów:

Celem studiów jest przekazanie użytecznej wiedzy i nauczenie praktycznych umiejętności z zakresu zarządzania sprzedażą oraz jej analizy.

 

Studia dostarczają wiedzę z zakresu pięciu istotnych obszarów niezbędnych, do tego, aby skutecznie zarządzać sprzedażą i umieć ją analizować (zarządzanie, marketing, finanse, prawo, psychologia).

 

W związku z tym konkretnie omawiamy:

  • na czym polega specyfika pracy menedżera i w czym różni się ona od pracy podwładnych,
  • narzędzia marketingowe, finansowe i prawne stosowane przez menedżera w realizowaniu celów firmy,
  • psychologiczne aspekty sprzedaży, a także jak radzić sobie ze stresem.
Liczba semestrów:

 2 semestry

Opłata za semestr:
 1540 zł/semestr
Program studiów/kadra dydaktyczna:

Program:

  • Analiza finansowa sprzedaży
  • Analiza potrzeb klienta
  • Autoprezentacja i wystąpienia publiczne
  • Budowanie i zarządzanie zespołem handlowym
  • Finanse dla niefinansistów
  • Funkcje menedżerskie w zarządzaniu organizacją
  • Marketing i strategia marki
  • Marketing społecznościowy (internetowy)
  • Marketing-mix
  • Motywowanie oraz wynagradzanie handlowców
  • Planowanie sprzedaży
  • PR - kształtowanie wizerunku przedsiębiorstwa
  • Prawne aspekty sprzedaży
  • Profesjonalna obsługa klienta
  • Psychologia sprzedaży
  • Rachunek kosztów
  • Radzenie sobie ze stresem
  • Rekrutacja i selekcja sprzedawców
  • Seminarium
  • Strategia sprzedaży i organizacja pracy
  • Techniki sprzedaży i negocjacje handlowe
  • Tworzenie i zarządzanie budżetami
  • Wykorzystanie arkusza kalkulacyjnego w zarządzaniu sprzedażą

 

Adresaci studiów:

Studia skierowane są do osób, które:

  • pracują w działach handlowych lub w działach marketingu (lub będą w takich pracować),
  • prowadzą własną działalność gospodarczą i potrzebują zdobyć dodatkowe kwalifikacje i wiedzę z proponowanego przez nas zakresu,
  • wszyscy zainteresowani tematyka studiów.
Kwalifikacje/Umiejętności:

Dzięki studiom Słuchacze:

  • nauczą się jak zarządzać zespołem sprzedażowym,
  • dowiedzą się, jak pozyskiwać klientów dzięki mediom społecznościowym,
  • będą świadomi obsługi klienta,
  • zdobędą dodatkowe kwalifikacje z zakresu zarządzania (nawet jeśli wcześniej studiowali na innych kierunkach).

 

Słuchacze dowiedzą się także na temat:

  • organizacji sprzedaży,
  • umiejętności związanych z przeprowadzeniem rozmowy handlowej,
  • rekrutacji oraz motywowania zespołu handlowego,
  • przeprowadzania kampanii reklamowych,
  • analizowania wyników sprzedaży
  • wielu innych treści zawartych w programie.

 

Po ukończeniu studiów można znaleźć pracę w działach handlowych, a także jako menedżer takiego działu.

 

 

Autor: Andrzej Zykubek
Ostatnia aktualizacja: 04.11.2015, godz. 11:56 - Magdalena Fara