Usługi świadczone przez DTI, przede wszystkim pracownikom i studentom, wynikają z zadań działu. Usługi zostały pogrupowane, aby umożliwić ich skrócony opis.

 

  • Przyłączenie do sieci telefonicznej
  • Przyłączenie do sieci komputerowej
  • Sprzęt komputerowy
  • Oprogramowanie
  • Wsparcie – helpdesk
  • Budowa i wdrożenie S4A
  • Budowa i wdrożenie e-KUL
  • Budowa i wdrożenie systemu e-Rekrut
  • Wsparcie e-learningu
  • Personalizacja kart procesorowych

Jak skorzystać z usług działu?...

DTI posługuje się elektronicznym systemem obiegu spraw jakim jest system zgłoszeń na e-KUL.

System Zgłoszeń pozwala Użytkownikowi na samodzielne zgłoszenie sprawy lub problemu (oczywiście o ile ma dostęp do e-KUL), śledzenie postępów sprawy, komunikowanie się z dyspozytorem oraz wykonawcą (lub wykonawcami).

 

Aby zrobić zgłoszenie, po zalogowaniu na e-KUL i wybraniu z menu opcji [Zgłoszenia], należy wybrać adresata, określić kategorię oraz krótko opisać sprawę. Sprawy związane z funkcjonowaniem S4A, e-KUL, CMS, Systemu Rekrut należy kierować do adresata Systemy Informatyczne. Pozostałe kategorie (sprzęt, oprogramowanie, helpdesk) do Interwencji Teleinformatycznych.

 

Oczywiście nie zawsze można zrobić zgłoszenie. W takiej sytuacji zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub osobistego - grupa obsługi interesantów - helpdesk - jest do Państwa dyspozycji, prosimy jednak pamiętać, że pracownicy Działu rozliczani są ze swojej pracy poprzez system zgłoszeń.

Autor: Krystyna Szawłowska
Ostatnia aktualizacja: 22.09.2009, godz. 16:10 - Krystyna Szawłowska