W dniach 16-22 listopada 2020 r. odbyła się XIII edycja Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości. To międzynarodowy projekt promujący świadomy rozwój, aktywną postawę wobec życia i podejmowanie biznesowych inicjatyw, a także budowanie sieci kontaktów oraz własnej marki. To był kolejny Światowy Tydzień Przedsiębiorczości, w który włączył się Zespół Biura Karier KUL. Dziękujemy za udział, a nieobecnych zapraszamy do odsłuchania nagrań z webinarów. Wszystkie spotkania dostępne są na naszym kanale You Tube.
Przedstawiamy listę nagrań webinarów organizowanych przez Biuro Karier KUL w ramach Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości:
„Branding masterclass, czyli tworzenie SKUTECZNEJ marki w biznesie”
Prowadzący: Angelika Barczak
Link do nagrania: https://www.youtube.com/watch?v=n-T8ywERnmg&t=28s
Opis szkolenia:
Świadomie budowana marka to klucz do skuteczności w biznesie. Jest to niezbędny, element efektywnego działania niezależnie od skali działalności: od personal brandingu po tworzenie marki korporacyjnej. Po tym szkoleniu, będziesz potrafił samodzielnie zaprojektować wyróżniającą się markę i dowiesz się:
1.Czym jest branding i dlaczego jest taki ważny?
2.Research podstawą skutecznej strategii.
-Kim są Twoi klienci? Archetyp „idealnego klienta”.
-Gdzie znajdujesz się na rynku? O ramach odniesienia.
-Badania, badania, badania. -o tym jak profesjonalnie i samodzielnie zbadać rynek, przy niskim budżecie.
3.Projektowanie marki.
-Historia powstania marki, jako unique selling point.
-Misja i wizja- realna aplikacja wartości do komunikacji marki.
-Osobowość marki.
4.Pozycjonowanie marki.
-Identyfikacja wizualna. Jak kolor może poprawić rozpoznawalność?
-Jakim językiem mówi Twoja marka?
-Filary marki.
5.Storytelling
6.Budowanie lojalności klienta -praktyczne lifehacki.
7.Strategia skutecznej komunikacji marketingowej.
To nie jest kolejne nudne szkolenie. Pobudzimy Twoją kreatywność: poza potężną dawką wiedzy czeka Cię praktyczny case i masa przykładów z istniejących na rynku firm oraz kilka inspirujących pytań. Koniecznie przygotuj coś do notowania! Nie chcesz przecież, zapomnieć wszystkich genialnych pomysłów, które przyjdą Ci do głowy w trakcie szkolenia
Bio prowadzącej: Angelika Barczak
Marketing manager, z doświadczeniem w różnorodnych gałęziach marketingu (od optymalizacji social media, poprzez tworzenie strategii firmy, aż po działania PR). Absolwentka Business Academy Aarhus w Danii i Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Edukacja zdobyta na innowacyjnym skandynawskim uniwersytecie nauczyła ją nieszablonowego myślenia i wykrywania szczegółów, które mogą stać się czynnikiem sukcesu w biznesie. Umiejętności te przyczyniły się do sukcesu kooperacji z firmami takimi jak: Lego, Gram Slot, Bird Alert, Protect, oraz projektu LinkedIn i Lynda.com. Obecnie odpowiada za działania w segmencie marketingu i PR w fundacji Rex Support Group. W swojej pracy koncentruje się na dostarczaniu firmom kompleksowej analizy, popartej szczegółowymi wnioskami i poradami, jak efektywnie przełożyć teorię na praktykę. Jej misją jest pomoc firmom w rozwijaniu ich pełnego potencjału i skutecznego komunikowania go światu. Specjalizuje się w tworzeniu strategii nowych marek.
Więcej o mnie:
https://www.linkedin.com/in/angelika-barczak/
O Fundacji:
W Rex Support Group wierzymy, że dobry pomysł jest skarbem, który trzeba umiejętnie rozwijać, aby stał się podstawą biznesu. Talent jest darem, którym warto się dzielić, aby dawał satysfakcję. Dlatego też wspieramy wartościowe idee, dajemy szanse artystom, uruchamiamy start-upy. Od lat działamy na rynku start-up’ów. Zakładając kolejne biznesy wciąż zauważamy olbrzymi potencjał dla rozwoju innowacyjnych produktów i usług. Zdobytym doświadczeniem chcemy dzielić się z początkującymi przedsiębiorcami i artystami, aby pomóc im pokonać przeciwności, które na nich czyhają. Nadrzędnym celem Fundacji REXSG są działania doradcze oraz wspierające dla raczkujących biznesów posiadających potencjał na odniesienie sukcesu. Początkującemu przedsiębiorcy oferujemy kompleksowe wsparcie począwszy od konsultacji w zakresie konstrukcji, wstępnej analizy biznes planu oraz doradztwo prawne i księgowe, poprzez możliwość współpracy z ekspertami z branży IT i marketingu oraz pomoc w znalezieniu potencjalnych inwestorów z całego świata. Organizujemy również szkolenia z zakresu edukacji ekonomicznej i przedsiębiorczości, kładące nacisk na rozwijanie myślenia problemowego, kształtowanie postaw przedsiębiorczych u młodych ludzi i przygotowywanie ich do rozpoczęcia biznesu.
„Business Model Canvas, czyli biznesplan w pigułce”
Prowadzący: Aneta Brońska
Link do nagrania: https://www.youtube.com/watch?v=RhHQyQlr3ts&t=32s
Opis szkolenia:
Chcesz poznać fenomen najpopularniejszego modelu biznesowego na świecie i zaplanować biznes na jednej kartce? Przyjdź na szkolenie „Business Model Canvas – biznesplan w pigułce”. Na warsztacie dowiesz się czym jest Business Model Canvas, w jakich momentach warto go zrobić, jak praktycznie z nim pracować?
Bio prowadzącej: Aneta Brońska
Od przeszło dwóch lat jako doradca zawodowy ds. przedsiębiorczości w Biurze Karier KUL pomaga studentom i absolwentom rozpoczynać i rozwijać ich własne biznesy. Swoje doświadczenie budowała na stanowiskach Opiekuna Klienta Biznesowego oraz jako Manager w Fundacji Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości. Ponad 3 lata działała w organizacjach pozarządowych i studenckich takich jak AEGEE, AIESEC, Forum Młodych Lewiatan. Uczestniczyła w wielu szkoleniach z zakresu sprzedaży, marketingu, design thinking. Wierzy w siłę komunikacji i współpracy. Prywatnie uwielbia górskie wędrówki, koty i dobrą kawę.
Więcej o mnie:
https://www.linkedin.com/in/aneta-brońska/
„Czy można być przedsiębiorcą i być szczęśliwym?”
Prowadzący: Grzegorz Gruza
Link do nagrań: https://www.youtube.com/watch?v=SGPleGyF2gg&t=250s
Opis szkolenia:
Skąd bierze się ta różnica? Od czego zależy poziom radości przedsiębiorcy? Na co trzeba być gotowym prowadząc biznes? Co zrobić, aby odzyskać radość z biznesu, jeśli nam ona uleciała? Zapraszam na 60 min. inspirującego wystąpienia z ćwiczeniami w tle + 30 min sesji Q&A.
Prośba: miej przy sobie kartkę i długopis - będzie Ci ona potrzebna. Do zobaczenia :)
Bio prowadzącego: Grzegorz Gruza
Od 16 lat jestem przedsiębiorcą, konsultantem i strategiem biznesu. Doradzam, prowadzę szkolenia i mentoring, które wspierają przedsiębiorców i menadżerów tak, aby maksymalnie wykorzystywali swój potencjał i talenty. Mam własne, bogate doświadczenie biznesowe w następujących branżach: doradczo-szkoleniowej, edukacyjnej, gastronomicznej oraz IT. Jedną ze spółek przekształciłem w dochód pasywny. Jestem absolwentem studiów magisterskich (Instytut Nauk o Ziemi/UMCS), Public Relations (WSPA Lublin), studiowałem na kierunku MBA (Business Center Club/Erasmus University). Posiadam kompetencje mentora biznesu potwierdzone certyfikatem. Jestem certyfikowanym coachem i trenerem przywództwa JOHN MAXWELL TEAM. Skutecznie doradzam zarówno małym jak i średnim firmom w fazie wzrostu i rozwoju. Pracuję doradczo-szkoleniowo z dużymi organizacjami w Polsce i za granicą. Prywatnie jestem życiowym optymistą. Mężem jednej żony i ojcem trzech córek. W wolnych chwilach staję się taternikiem i narciarzem, kocham godziny spędzone na desce windsurfingowej. Biegam.
Więcej o mnie:
www.GrzegorzGruza.pl
https://www.linkedin.com/in/grzegorz-gruza/
Ostatnia aktualizacja: 29.04.2022, godz. 16:13 - Dorota Maj