Szukanie czy zmiana pracy to proces, który wymaga  przygotowania i działania, dlatego Zespół Biura Karier KUL podejmuję inicjatywę o nazwie #AktywujKariere.  Aktywacja kojarzy się z działaniem umożliwiającym nadanie czemuś (tu karierze) gotowości do działania, rozpoczęcia korzystania z tego. #AktywuKariere to cykl bezpłatnych webinarów zawodowych, których celem jest przygotowanie uczestników do procesu poszukiwania/zmiany pracySzkolenia online przeprowadzą eksperci rynku pracy, doradcy zawodowi i hr'owcy, którzy skutecznie pomogli osobom, które utraciły pracę lub były zmuszone do zmiany zawodu w czasie pandemii.

 

Wydarzenie jest adresowane do studentów, absolwentów i osób z dorobkiem zawodowym, którzy myślą o zmianie zawodowej.


Do naszych e-szkoleń może dołączyć każdy przez telefon, laptop albo komputer stacjonarny i uczestniczyć w nich z każdego miejsca na ziemi, ale wymagana jest rejestracja! Możesz wziąć udział w każdym z webinarów!

 

Zapisz się, aby otrzymać przypomnienie o webinarach, dodatkowe materiały od prowadzących oraz nagranie spotkania, jeśli nie możesz być na żywo.

 

Kalendarz wydarzenia #AktywujKariere

 

 

 

22.02.2021 r. (poniedziałek) | 10:00 – 11:30

 

Webinar: Sekrety skutecznego poszukiwania pracy


Prelegent: Daniel Szczegielniak - doradca zawodowy, mentor kariery

 

Link do zapisów: https://kariera.kul.pl/index.php/769656?lang=pl 

 

Opis webinaru: Czy przeraża Cię wyznaczanie celów? Wiesz jakiej pracy szukasz, ale nie wiesz co dalej? Łatwo jest się przestraszyć, szczególnie jeśli po raz pierwszy szukasz pracy albo Twoja wymarzona praca bardzo się rożni od obecnej. Podczas naszego spotkania pokażę Ci jak pokonać drogę ku lepszej pracy. Porozmawiamy sobie o tym, jak wyznaczyć wartościowy cel zawodowy oraz pokażę Ci skuteczne metody szukania pracy.

 

O prelegencie: Daniel Szczegielniak - doradca zawodowy, mentor kariery. Pracownik wielu dużych firm, doświadczony w pracy z wewnętrznymi i zewnętrznymi klientami. Na co dzień wspiera zarząd i pion IT szwajcarskiego banku w podejmowaniu decyzji i kształtowaniu atrakcyjnej kultury organizacyjnej oraz przyjaznego środowiska pracy. Menedżer z wykształcenia: po uzyskaniu tytułu licencjata Zarządzania w Szkocji (Robert Gordon University, Aberdeen) uczestniczył w międzynarodowym kursie biznesowym w Belgii (Karel de Grote Hogeschool, Antwerpia) oraz uzyskał tytuł magistra inżyniera Zarządzania i Marketingu na Politechnice Wrocławskiej. Absolwent studiów podyplomowe na kierunkach Team Leader oraz Trener Biznesu na Uniwersytecie Ekonomicznym i Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu. Wśród jego pasji są mentoring i doradztwo zawodowe. W wolnym czasie lubi czytać literaturę popularnonaukową i psychologiczną oraz medytować, chodzić po górach i jeździć na rowerze.


 

 

 

NOWY TERMIN 24.02.2021 r (środa) | 18:00 – 19:30

 

Webinar: Twoje CV nie działa? Jak znaleźć pracę w dzisiejszych czasach


Prelegentka: Patrycja Załuska - ekspert rynku pracy, właścicielka RE:START KARIERY

 

Link do zapisów: https://kariera.kul.pl/index.php/679833?lang=pl 

 

Opis webinaru: Podczas spotkania dowiesz się:

✓jakie są najczęstsze błędy kandydatów, przez które nie dostają wymarzonej pracy,

✓jak planować karierę w zmiennych czasach,

✓jak zbudować skuteczne CV, gdy: nie masz doświadczenia zawodowego, dopiero je zbierasz lub masz już doświadczenie.

 

BONUS: udostępnię 2 schematy CV (dla osób bez doświadczenia, dla osób z doświadczeniem)

 

O prelegetce:
Patrycja Załuska - prowadzi firmę RE:START KARIERY (www.restartkariery.pl), fundację StartGO! Jest ekspertem rynku pracy, wykładowcą i kierownikiem modułu „Logika projektowa” na Wydziale Psychologii Uniwersytetu Humanistyczno – Społecznego SWPS w Warszawie. Jest autorką licznych publikacji branżowych związanych z zarządzaniem i rozwojem kariery. Propagatorka myślenia projektowego i przedsiębiorczości. Na swoim fanpage Restart Kariery Patrycja Załuska prowadzi klikuminutowe LIVE, dzieląc się praktycznymi wskazówkami, dzięki którym robisz kolejny krok w swojej zmianie zawodowej.

 


 

 

24.02.2021 r. (środa) | 10:00 – 11:30

 

Webinar: Legalizacja pobytu i pracy w Polsce – aspekty praktyczne


Prelegent: Karol Sankowski - Inspektor Wojewódzki w Wydziale Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców w Lubelskim Urzędzie Wojewódzkim


Link do zapisów: https://kariera.kul.pl/index.php/849795?lang=pl

 

Opis webinaru: Przedmiotem niniejszego webinaru jest krótkie i zwięzłe przedstawienie praktycznych aspektów postępowania o udzielenie zezwolenia na pobyt czasowy i pracę. W szczególności omówione zostaną najważniejsze kwestie związane z przepisami prawa administracyjnego oraz ustawy o cudzoziemcach, wykazem wymaganych dokumentów w przypadku ubiegania się o udzielenie przedmiotowego zezwolenia, a także wskazane zostaną najczęściej popełniane przez petentów błędy związane z prowadzonymi postępowaniami. Niniejszy webinar ma na celu przybliżenie problematyki zezwoleń na pobyt czasowy i pracę oraz ułatwienie cudzoziemcowi uzyskanie zezwolenia. W przedmiotowej prezentacji znajdą się również zagadnienia związane z czynnościami jakie muszą zostać podjęte po otrzymaniu pozytywnej decyzji w celu uzyskania karty pobytu.

 

 


 

25.02.2021r. (czwartek) | 10:30-12:00

 

Webinar: Daj się zrekrutować

 

Prelegentka: Agnieszka Ciećwierz - współwłaściciel Sigmund Polska, ekspert HR

 

Link do zapisów: https://kariera.kul.pl/index.php/897598?lang=pl

 

Opis webinaru:

Dzięki prelekcji dowiesz się jak w aktualnej sytuacji rozpocząć poszukiwania pracy oraz gdzie jej szukać . Jak powinno wyglądać 'dobre CV", które przyciągnie uwagę rekrutera. Na dokładkę, powiem jak powinniście przygotować się do rozmowy kwalifikacyjnej.

 

O prelegentce:

Agnieszka Ciećwierz - Współzałożycielka firmy Sigmund Polska – specjalizuje się w testach kompetencyjnych oraz psychologicznych wykorzystywanych w procesie rekrutacji, bilansów kompetencji, oceny pracowniczej, zarządzania i rozwijania talentów. Wspiera firmy w badaniu kompetencji i potencjału pracowników oraz kandydatów do pracy, jak i również w opracowywaniu procesów HR-owych- w tym układaniu procesów rekrutacyjnych, indywidualnych planów rozwoju pracowników, wdrażaniu oceny pracowniczej, badaniach satysfakcji i zaangażowania pracowników. Równolegle prowadzi wykłady i szkolenia z kompetencji miękkich oraz takich tematów jak: Rekrutacja oparta na kompetencjach, Wywiad behawioralny w praktyce, Constant Feedback, Zarządzanie Pokoleniami w organizacji oraz Obsługa Klienta. Jest też prelegentką i panelistką podczas wydarzeń branżowych, autorką licznych artykułów oraz książki „Daj się zrekrutować! Jak przygotować się do procesu rekrutacji". Prowadzi również swojego bloga (www.aciecwierz.pl), gdzie dzieli się wiedzą HR-ową. Można ją śledzić w mediach społecznościowych. 


 

 

26.02.2021 r. (piątek) | 11:00 – 12:30

 

Webinar: Jak znaleźć pracę z LinkedIn?


Prelegent: Krzysztof Kowalczyk - Praktyk i propagator LinkedIn, Dyrektor Oddziału w Agencji Interaktywnej Adlike


Link do zapisów: https://kariera.kul.pl/index.php/243522?lang=pl

 

Opis webinaru:

Podczas spotkania dowiesz się więcej o poszukiwaniu pracy z LinkedIn. Prowadzący spotkanie w oparciu o swoje doświadczenia opowie,  dlaczego ta platforma?, podpowie 10 wskazówek dla szukających pracy i dokonujących zmiany zawodowej z pomocą LinkedIn i wskaże przykładowe działania.

 

O prelegencie:

Krzysztof Kowalczyk - Praktyk Linkedin od 2012 - Propagator wiedzy o Li, zawodowo uzależniony od pozyskiwania kontaktów biznesowych i zdobywania nowych klientów. Rekrutował i został wiele razy zrekrutowany na LinkedIn.

 

 

Autor: Marta Szymańska-Jarosz
Ostatnia aktualizacja: 23.02.2021, godz. 13:13 - Marta Szymańska-Jarosz