Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła IIhttps://www.kul.pl/Projekty w realizacji / Nowa oferta edukacyjna KUL odpowiedzią na potrzeby rynku pracypl Nowa oferta edukacyjna KUL odpowiedzią na potrzeby rynku pracy https://www.kul.pl/nowa-oferta-edukacyjna-kul-odpowiedzia-na-potrzeby-rynku-pracy,art_46119.html Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II rozpoczął realizację projektu pod nazwą Nowa oferta edukacyjna KUL odpowiedzią na potrzeby rynku pracy, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Oferta studiów podyplomowych skierowana jest do wszystkich osób posiadających dyplom ukończenia studiów wyższych (licencjackich, inżynierskich lub magisterskich), będących w wieku produkcyjnym (18-65 lat), zamieszkałych na terenie państwa polskiego. Oferta kursów dokształcających skierowana jest do wszystkich osób posiadających maturę (nową lub starą), będących w wieku produkcyjnym (18-65 lat), zamieszkałych na terenie państwa polskiego. Przewidywany termin rozpoczęcia rekrutacji na rok akademicki 2013/2014 to ostatni tydzień września 2013. Dokładny termin i warunki rekrutacji zostaną podane na stronie www.kul.pl oraz einformatyka.eu W ofercie na rok akademicki 2013/2014 planowane są studia informatyczne podyplomowe w zakresie przetwarzanie, zarządzania i statystycznej analizy danych oraz cztery kursy - kurs w zakresie zaawansowanych metod tworzenia stron WWW, kurs w zakresie zaawansowanych technologii tworzenia aplikacji webowych, kurs w zakresie zaawansowanych metod komputerowej analizy danych oraz kurs w zakresie bezpieczeństwa systemów sieciowych. W kolejnym roku akademickim (2014/2015) KUL proponuje studia podyplomowe w zakresie technik internetowych i przetwarzania informacji multimedialnej oraz kolejne cztery kursy - kurs w zakresie zaawansowanych możliwości aplikacji użytkowych, kurs w zakresie programowania obiektowego w środowisku graficznym, kurs w zakresie projektowania, zarządzania i administrowania bazami danych, a także kurs w zakresie grafiki komputerowej i animacji.