Aktualności

Trwa rekrutacja do Laboratorium Innowacji

Masz pomysł? A może jesteś już w fazie realizacji projektu i potrzebujesz wsparcia w jego rozwoju?

Mamy dla Ciebie bogatą ofertę warsztatów i zajęć.

Eksperci KUL i partnerów Laboratorium Innowacji KUL pomogą Ci zmierzyć się z m.in. budową biznesplanu, analizą biznesową, wiedzą z zakresu social mediów i employer brandingu.

  • Nie masz jeszcze pomysłu?

Szukasz inspiracji, rozglądasz się za pomysłem, potrzebujesz wsparcia na etapie generowania pomysłów?

Laboratorium Innowacji KUL pomoże Ci w budowaniu kompetencji potrzebnych na pierwszych etapach przygody z przedsiębiorczością i social mediami.

  • Dla kogo jest Laboratorium innowacji?

Zajęcia Laboratorium Innowacji są skierowane do studentów, doktorantów i pracowników naukowych KUL, którzy chcą się rozwijać w obszarze social mediów i przedsiębiorczości – zarówno do osób szukających inspiracji, jak i tych, które mają już pomysł na biznes. Szeroka gama warsztatów pozwoli udoskonalić i nabyć umiejętności technologiczne, miękkie i biznesowe, ale przede wszystkim pobudzić kreatywność. Oprócz wsparcia ekspertów dla każdego projektu zapewnimy możliwość preinkubacji we współpracy z partnerami Laboratorium Innowacji KUL i Banku Pekao SA.

  • Przedsiębiorczość

W Laboratorium Innowacji KUL  przedsiębiorczość i nowoczesne media rozumiemy jako umiejętność dostrzegania przestrzeni, którą można wypełnić nowymi inicjatywami. Za nasze zadanie przyjmiemy rozbudzanie umiejętności otwartego myślenia, przedsiębiorczego, wyrażającego się w pragnieniu kreowania rzeczywistości.

Partnerzy Laboratorium innowacji

Idea Laboratorium Innowacji została zainicjowana przez Władze Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II oraz Bank Pekao SA, została również wsparta przez partnerów: Grupę Nowy Styl, Asseco Poland SA, Modern Expo, Makolab SA, Krajowy Związek Banków Spółdzielczych oraz Lubelski Klub Biznesu.

 

Biuro:

Laboratorium Innowacji KUL - Collegium Iuridicum KUL

(2 piętro), Adres: Spokojna 1, 20-400 Lublin, Adres e-mail: laboratorium@kul.pl

 

 

Formularz dostępny jest pod adresem:

https://forms.gle/nZ9sR9tY4wT14o4M9 

 

Rekrutacja trwa do końca października 2022.

 

Zajęcia odbywać się będą od 7 listopada 2022 do końca kwietnia 2023, w godzinach popołudniowych i wieczorowych w grupach 10-12 osobowych (zajęcia w formie stacjonarnej oraz zdalnej – MS TEAMS). Szczegółowy harmonogram warsztatów i wykładów oraz sylwetki mentorów i ekspertów zostaną przesłane drogą elektroniczną uczestnikom Laboratorium.

W kwietniu 2023 roku odbędzie się „SCIENCE & STARTUP BATTLE”,  wszyscy uczestnicy Laboratorium Innowacji KUL będą łączeni w interdyscyplinarne zespoły projektowe, które pod okiem opiekunów-mentorów będą realizowały projekty, które będą odpowiedzią na problemy zgłoszone przez: Uczelnię, partnerów Laboratorium oraz społeczność akademicką KUL. W maju 2023 odbędzie się prezentacja projektów na gali podsumowującej roczną działalność „Laboratorium Innowacji KUL”, jurorzy wybiorą 3 najlepsze projekty, które otrzymają nagrody rzeczowe i finansowe.

  1. Wykład inaugurujący odbędzie się 27.10.2022 r.godz.14.00 wygłosi Pan Bogdan Łukasik –Prezes MODERN-EXPO.
  2. Wykłady i warsztaty – odbywać się będą co dwa tygodnie (1,5 godziny) w godzinach 16-20.

1 semestr – 6 wykładów, 6 warsztatów

2 semestr – 6 wykładów, 6 warsztatów

Tematy wykładów i warsztatów:

 - Autoprezentacja, Personal branding czyli budowanie wizerunku i Employer branding,

- Komunikacja marki,

- Docenianie i feedback w pracy,

- Service design,

- Storytelling prezentacyjny - sztuka angażującej narracji w wystąpieniach,

- Social media marketing I Strategia POE,

- ROI a Social Media – czy i jak mierzyć efektywność działań w obrębie SM?

- Marketing automation i Google Marketing PRO,

- Trendy w digital marketingu,

- Strategia działań na LinkedIn i Instagram dla biznesu,

- Business Model Canvas czyli następca biznesplanu,

- Tworzenie modeli biznesowych,

- Badanie potrzeb klienta - CUSTOMER DEVELOPMENT,

- Testowanie pomysłu - LEAN STARTUP

- Startup Design Thinking,

- Google Ads, pozycjonowanieSEO,

- Marketing w Startupie, prezentacja przed inwestorem – PITCHING,

- Pozyskiwanie finansowania,

- budowanie produktu w oparciu o potrzeby klienta,

- Startupowe trendy,

- Prezentacja wyników naukowych i negocjacje dla naukowców,

- Podstawy dobrej komunikacji w środowisku naukowym,

- Zarządzania zespołem,

- Metody wyceny własności intelektualnej i współpraca z funduszami seed i VC,

- Analiza harmonogramu grantów naukowych w: NCBiR, NCN i Fundacji na rzecz nauki,

- Analiza procesu aplikowania do programu NCBiR LIDER,

- Komercjalizacji wyników badań,

- Design thinking w projektowaniu innowacji,

- Interdyscyplinarne podejście do innowacji i jak podnieś swój h-indeks.