Kontynuujemy cykl wywiadów ze studentami, którzy w roku akademickim 2019/2020 pełnią funkcję ambasadorów marek pracodawców na lubelskich uczelniach.

 

 

 

Poznajcie Beatę, która reprezentuje firmę Deloiite

 

1. Jak dowiedziałaś się o programie ambasadorskim realizowanym przez firmę Deloitte?

 

O Programie Ambasador Deloitte dowiedziałam się dzięki organizacji AIESEC, której jestem aktywnym członkiem. Z uwagi na długoletnią współpracę Deloitte i AIESEC, firma nie była mi obca. Miałam okazję ją poznać podczas ogólnopolskich konferencji dla członków organizacji. Gdy rekrutacja do Programu Ambasador została otwarta, mój poprzednik wstawił filmik na grupę organizacji zachęcający do wysłania aplikacji. Długo się nie zastanawiałam, bo tak naprawdę dużo wcześniej zdecydowałam, że wyślę swoje zgłoszenie, jak tylko rozpocznie się nabór.

 

2. Kto może zostać Ambasadorem Marki Deloitte (preferowany kierunek, rok studiów)? Jak wygląda rekrutacja do programu?

 

Program skierowany jest do aktywnych studentów działających w organizacjach studenckich i kołach naukowych z I ,II i III roku studiów licencjackich. Preferowane kierunki to finanse, zarządzanie, ekonomia, prawo, administracja i kierunki pokrewne. Kadencja Ambasadora rozpoczyna się wraz z rokiem akademickim, a kończy w maju, dlatego ważne jest, aby być dyspozycyjnym w tym okresie. Dodatkowym atutem jest kreatywność i podejście do życia w myśl zasady „out of the box”, a także łatwość poruszania się social mediach.

 

Rekrutacja jest 3-etapowa i cały proces odbywa się online. W pierwszej kolejności należy wypełnić formularz aplikacyjny zamieszczony na stronie https://www2.deloitte.com/pl/pl/pages/careers/articles/students/Rekrutacja-do-Programu-Ambasador-Deloitte.html. Następnie kandydaci zostają zaproszeni do zaprezentowania siebie i przygotowania odpowiedzi na kilka pytań w formie prezentacji lub video. Ostatnim etapem jest rozmowa rekrutacyjna online.

 

3. Czym się zajmujesz jako Ambasador marki Deloitte? Co należy do Twoich obowiązków?

 

Jako ambasador zajmuję się reprezentacją firmy na uczelni i w środowisku studenckim. Jestem łącznikiem między światem biznesu, a światem nauki. Do moich obowiązków należą: inicjowanie i organizacja wydarzeń promocyjnych na uczelni, współpraca z kołami naukowymi i organizacjami studenckimi, promowanie aktualnej oferty rekrutacyjnej wśród studentów i absolwentów, udział w targach pracy, dystrybucja materiałów informacyjnych firmy oraz udział w zjazdach ambasadorskich.

 

4. Jakie korzyści masz w związku z pełnioną funkcją w firmie Deloitte?

 

Dla mnie największym benefitem był udział w szkoleniach organizowanych dla ambasadorów Deloitte oraz możliwość uczestniczenia w wydarzeniach, takich jak Akademia Biznesu, bez konieczności rekrutacji. Dodatkowo bardzo wartościowe były rozmowy z rekruterami oraz pracownikami, przedstawicielami biznesu, którzy byli do naszej dyspozycji podczas zjazdów ambasadorskich. Dzięki temu miałam szansę poznać firmę od środka i zbudować dużą sieć kontaktów, która na pewno zaowocuje w przyszłości.

 

5. Czego nauczył Cię program ambasadorski firmy Deloitte?

 

Program ambasadorski nauczył mnie przede wszystkim marketingu mediów społecznościowych, organizacji wydarzeń oraz pracy zespołowej. Dodatkowo była to doskonała okazja, aby poznać bliżej firmę z branży usług profesjonalnych, a także poczynić swoje pierwsze kroki w kontakcie z biznesem.

 

6. Kiedy odbywa się rekrutacja do programu ambasadorskiego na rok akademicki 2020/2021 i gdzie znaleźć szczegóły?

 

Rekrutacja trwa i kończy się 30 kwietnia 2020 r. Informacje znajdują się na stronie Deloitte w zakładce Kariera- oferta dla studentów i absolwentów, a także na Fb Deloitte Kariera oraz Instagramie.

 

https://www2.deloitte.com/pl/pl/pages/careers/articles/students/Rekrutacja-do-Programu-Ambasador-Deloitte.html

 

Wszystkich zainteresowanych zapraszam do kontaktu.

Beata, studentka kierunku finanse i rachunkowość, III rok

 

 

Pierwszy jesienny zjazd ambasadorski
Integracja w formie Master Chief-a
Promocja Akademii Biznesu w AIESEC 

 

 

 

Autor: Marta Szymańska-Jarosz
Ostatnia aktualizacja: 28.04.2020, godz. 09:50 - Marta Szymańska-Jarosz