SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ DO MAGAZYNU – DWA ETAPY

 

 

Szanowni Państwo,

 

Aby odebrać zamówienia z magazynu np. materiały biurowe konieczne jest przejście dwóch etapów czyli złożenia zapotrzebowania, a po jego zatwierdzeniu złożenia zamówienia do magazynu.

Wiele osób nie dopełnia tego drugiego etapu, pozostając w przekonaniu, że zaakceptowanie zapotrzebowania kończy cały proces.


Po zaakceptowaniu zapotrzebowań składanych na dostawę artykułów poprzez magazyn należy w zakładce Zamówienia za pomocą formatki „Zamówione” złożyć jeszcze zamówienie do magazynu. Dostęp do zamawiania pozycji poprzez magazyn ma autor zapotrzebowania oraz osoby przez niego upoważnione do danego zapotrzebowania - do zapisu danych.

Informacja zwrotna – w jakim stanie znajdują się zamówione pozycje - pojawi się w zakładce: DO odbioru.

Dodatkowo - oprócz informacji przy zamówieniach, pojawi się alert nad listą aktualności, informujący o oczekujących zamówieniach- widoczny zaraz po zalogowaniu na e-KUL.

 

 

Na e-KUL po lewej stronie znajduje się zakładka „POMOC” w niej to opisany jest cały proces sprawdzania wyników oceny zapotrzebowania i zamawiania towarów z magazynu. 

 

W razie pytań proszę o kontakt pod numerem telefonu 81 445 41 60 – Dział Zakupów.

 

Jednocześnie przypominamy, że w zakładce Działu zaopatrzenie, na platformie Moodle, zamieszczone są informacje o zawartych umowach na dostawy sukcesywne art. spożywczych, biurowych i chemicznych, które można zamawiać poprzez magazyn. Pod każdą z umów zamieszczony jest wykaz szczegółowy dostępnego w ramach umowy asortymentu.

 

 

https://e.kul.pl/moodle/mod/wiki/view.php?pageid=2337

Autor: Grzegorz Tutak
Ostatnia aktualizacja: 12.11.2020, godz. 09:50 - Anna Giszczak