Kamera dla Profesora

 

Drodzy Studenci,

 

Uniwersytet jest społecznością, którą tworzą Profesorowie i Studenci. Nie istniejemy zatem bez siebie. Jednak o tym, jak bardzo się wzajemnie potrzebujemy, dowiedzieliśmy się boleśnie w minionym semestrze, kiedy musieliśmy zaniechać naszych zwyczajnych spotkań i przenieść je do świata cyfrowego. Wtedy poczuliśmy, jak bardzo niezwyczajne były te zwyczajne zajęcia i jak dotkliwie brakuje nam kontaktu z Wami.

 

Obecna sytuacja epidemiologiczna przywraca nas do tej samej rzeczywistości: wszystkie nasze spotkania znów obramowane są ekranem komputera. Znajdujemy się po dwóch jego stronach. Jesteśmy razem, choć oddzielnie. 

 

Brakuje nam w tym trybie Państwa twarzy. Podobnie jak Wy, i my jesteśmy przejęci doniesieniami na temat rozwoju pandemii, sfrustrowani problemami technicznymi i osamotnieni: każdy z nas jest sam na wspólnych zajęciach. 

 

Państwo macie szansę nas poznać – nasze twarze, głos, sposób bycia. My jesteśmy niejednokrotnie pozbawieni możliwości poznania choćby Waszych twarzy. Jeśli nie włączycie kamer, możemy nigdy Was nie poznać... Ukłonicie się nam kiedyś na ulicy, lecz my nie będziemy wiedzieli, kim jesteście. Taka sytuacja ma miejsce po raz pierwszy w dziejach akademii. Byłaby to ogromna strata. Możemy jednak jej uniknąć. Proszę Was o włączenie się w akcję Kamera dla Profesora. Pomóżcie nam budować naszą uniwersytecką społeczność w ten niezwykły sposób w niezwykle trudnym czasie. Nam – Prowadzącym bardzo Was – Studentów brakuje.  

 

Proszę Was o to, zmagając się ze skutkami COVID-19, z którym walczę od końca września

 

Dziekan Wydziału Nauk Humanistycznych 

dr hab. Magdalena Charzyńska-Wójcik, prof. KUL




Regulamin nauczania w trybie zdalnym

Zarządzenie Dziekana WNH

w sprawie wprowadzenia Regulaminu nauczania w trybie zdalnym

na Wydziale Nauk Humanistycznych

w semestrze zimowym w roku akademickim 2020/2021

 

 

informacje o projektach

Uwaga Studenci ostatnich czterech semestrów!

Prosimy o zapoznanie się z informacjami o ciekawych projektach, w ramach których można skorzystać ze szkoleń warsztatów i płatnych staży

 

INFORMACJE O PROJEKTACH


możliwość korzystania z czytelni

Drodzy Studenci WNH!

 

Jeżeli macie problem z internetem w miejscu zamieszkania,

jeżeli potrzebujecie miejsca do spokojnej prac,

można korzystać z Czytelni Biblioteki Wydziału Teologii (C-101)

oraz Czytelni Biblioteki WNS i WPPiA (C-102)

 

Obie czytelnie znajdują się na I piętrze w Kolegium Jana Pawła II

 

Prosimy o kontakt telefoniczny w celu rezerwacji miejsc

oraz o zapoznanie się z zasadami korzystania z czytelni:

 

Czytelnia Biblioteki WT - tel. 81 445 38 10

biblioteka-wydzialu-teologii,13532.html

 

Czytelnia Biblioteki WNS i WPPiA - tel. 81 445 33 84

biblioteka-wydzialu-prawa-prawa-kanonicznego-i-administracji-collegium-jana-pawla-ii,13527.html


Ksiądz Rektor powołał Dyrektorów Instytutów

Uprzejmie informujemy, że JM Ksiądz Rektor

powołał Dyrektorów Instytutów na kadencję 2020-2024

 

dr hab. Tomasz Nowicki, prof. KUL - Dyrektor Instytutu Historii

dr hab. Magdalena Smoleń-Wawrzusiszyn - Dyrektor Instytutu Językoznawstwa

dr hab. Grzegorz Maziarczyk, prof. KUL - Dyrektor Instytutu Literaturoznawstwa

ks. dr hab. Piotr Wiśniewski, prof. KUL - Dyrektor Instytutu Nauk o Sztuce

 

Serdecznie gratulujemy!


Prof. Krzysztof Narecki Prorektorem KUL!

Uprzejmie informujemy, że dr hab. Krzysztof Narecki, prof. KUL

z Instytutu Literaturoznawstwa (Katedra Filologii Greckiej)

został powołany na Prorektora ds. studentów i doktorantów.

Serdecznie gratulujemy!


Dr hab. Magdalena Charzyńska-Wójcik, prof. KUL ponownie wybrana na Dziekana WNH

Miło nam poinformować,

że Zgromadzenie Wydziałowe wybrało

dr hab. Magdalenę Charzyńską-Wójcik, prof. KUL

na Dziekana Wydziału Nauk Humanistycznych

na kadencję 2020-2024

 


Zarządzenie Dziekana WNH w sprawie sesji i egzaminów dyplomowych

Zarządzenie nr 4/2020 Dziekana Wydziału Nauk Humanistycznych

z dnia 8 czerwca 2020 r.

w sprawie trybu organizacji i przeprowadzania sesji egzaminacyjnej

i egzaminów dyplomowych w semestrze letnim roku akademickiego 2019/2020

 

treść zarządzenia

załącznik nr 1

załącznik nr 2

załącznik nr 3