Celem modułu jest przygotowanie studentów do profesjonalnego wparcia organizacji w zakresie prawidłowej realizacji funkcji psychologicznych i społecznych wpisanych w istotę zarządzania kapitałem ludzkim poprzez wyposażenie studentów w kompetencje (wiedzę i umiejętności) w obszarze psychologicznych aspektów funkcjonowania organizacji w zróżnicowanym otoczeniu biznesowym.
Wsparcie to może mieć charakter wewnętrzny (umowa o pracę) lub zewnętrzny (własna działalność) i dotyczyć takich obszarów jak badanie m. in. procesów HR, charakterystyki kultury organizacyjnej, poziomu satysfakcji pracowników, jakości przygotowania kadry menedżerskiej (etc.) oraz projektowanie rozwiązań podnoszących efektywność organizacji w w/w obszarach ze szczególnym uwzględnieniem wykorzystania narzędzie selekcji pracowników oraz ich rozwoju zawodowego (szkolenia, programy talentowe, coaching), kształtowania pożądanych postaw pracowniczych i menedżerskich, dbałości o dobrostan psychiczny pracowników, projektowania systemów oceny okresowej pracowników i struktury systemów motywacyjnych.
Dostarczona podczas zajęć wiedza i doświadczenie pozwolą absolwentom na podejmowanie i efektywną realizację roli HR Business Partnera, która to rola doczekała się silnej reprezentacji w świecie biznesu. Owo przygotowanie powinno dać absolwentowi tego modułu znaczącą przewagę przy wejściu na konkurencyjny rynek nowocześnie zarządzanych organizacji narodowych i międzynarodowych.
Ostatnia aktualizacja: 22.05.2025, godz. 12:19 - Karol Goral