Nagrody za najlepiej punktowane publikacje wydane od 1.12.2020 do 30.11.2021
Zapraszamy do zapoznania się z Regulaminem nagród za najlepiej punktowane publikacje naukowe opublikowane od 1.12.2020 do 30.11.2021.
Zachęcamy do aplikowania zgodnie z warunkami konkursu.
Konkurs grantowy w dyscyplinie literaturoznawstwo- termin składania wniosków upływa 17 września 2021 r.
Dyrektor Instytutu Literaturoznawstwa ogłasza drugi w tym roku konkurs w ramach funduszu grantowego w dyscyplinie literaturoznawstwo. Załączony formularz należy wypełnić elektronicznie i złożyć w sekretariacie Instytutu (CN-214) w wersji papierowej z podpisem wraz z podpisaną klauzulą informacyjną zawartą w załączonym pliku.
Bardzo proszę pamiętać, że na adres lit [at] kul . lublin . pl należy również przysłać wersję elektroniczną wniosku, koniecznie w formie edytowalnej (.doc, .docx lub .odt).
Termin składania wniosków upływa 17 września 2021 roku. Uprzejmie informuję, że jest to termin nieprzekraczalny. Do tego czasu należy zarówno dostarczyć podpisany wydruk, jak i przysłać wersję elektroniczną. Brak którejkolwiek wersji spowoduje, że wniosek nie będzie rozpatrzony.
TUTAJ znajdą Państwo Regulamin konkursów grantowych w dyscyplinie literaturoznawstwo oraz formularz wniosku grantowego 2021.
Płatny urlop naukowy dla nauczycieli akademickich
Regulamin udzielania nauczycielom akademickim płatnych urlopów naukowych
Edytowalne wersje formularzy:
- załącznik 2a - wniosek o urlop w celu przeprowadzenia badań
- załącznik 2b - wniosek o urlop dla osoby przygotowującej rozprawę doktorską
- załącznik 2c - wniosek o urlop w celu odbycia za granicą kształcenia, stażu naukowego albo dydaktycznego, uczestnictwa w konferencji albo uczestnictwa we wspólnych badaniach naukowych prowadzonych z podmiotem zagranicznym na podstawie umowy o współpracy naukowej
- załącznik 2d - sprawozdanie z urlopu naukowego
- załącznik 2e - wniosek o urlop celu uczestnictwa we wspólnych badaniach naukowych prowadzonych z Centrum Łukasiewicz lub instytutem Sieci Łukasiewicz
Nominacja profesorska dla prof. Krzysztofa Nareckiego
Z radością informujemy, że postanowieniem Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej z 17 czerwca 2021 r. prorektor KUL ds. studentów i doktorantów
dr hab. Krzysztof Narecki otrzymał tytuł profesora nauk humanistycznych w dyscyplinie literaturoznawstwo.
Serdecznie gratulujemy!
Nominacja profesorska dla prof. Ryszarda Zajączkowskiego
Z radością informujemy, że postanowieniem Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 17 czerwca 2021 r. dr hab. Ryszard Zajączkowski otrzymał tytuł profesora nauk humanistycznych w dyscyplinie literaturoznawstwo.
Serdecznie gratulujemy!
Nowy konkurs w ramach funduszu grantowego w dyscyplinie literaturoznawstwo - maj 2021
Dyrektor Instytutu Literaturoznawstwa ogłasza konkurs w ramach funduszu grantowego w dyscyplinie literaturoznawstwo.
Wnioski w wersji papierowej należy dostarczyć do sekretariatu Instytutu Literaturoznawstwa (można skorzystać ze skrzynki podawczej obok pok. CN-214) lub przesyłając pocztą tradycyjną.
Wnioski w PDF oraz w wersji edytowalnej należy przesłać na adres poczty elektronicznej sekretariatu lit [at] kul.pl.
Termin składania wniosków upływa 7 czerwca 2021 r. (poniedziałek). Uprzejmie informuję, że jest to termin nieprzekraczalny. Do tego czasu należy zarówno dostarczyć podpisany wydruk, jak i przysłać wersję elektroniczną. Brak którejkolwiek wersji spowoduje, że wniosek nie będzie rozpatrzony.
DOKUMENTY DO POBRANIA:
Regulamin dyscyplinowych konkursów grantowych
Formularz wniosku grantowego
Formularz raportu końcowego z realizacji grantu
Formularz raportu rocznego z realizacji grantu
Wniosek o korektę budżetu
Obowiązek złożenia oświadczenia afiliacyjnego na potrzeby ewaluacji 2017-2021
Uprzejmie informuję o wprowadzeniu obowiązku złożenia oświadczeń upoważniających KUL do wykazania osiągnięć naukowych w ewaluacji jakości działalności naukowej za lata 2017-2021.
Do oświadczenia należy załączyć wykaz osiągnięć, do zgłoszenia których pracownik upoważnia daną dyscyplinę.
Oświadczenie dotyczące danego osiągnięcia naukowego można złożyć tylko w jednym podmiocie i tylko w jednej dyscyplinie.
Do sekretariatu Instytutu Literaturoznawstwa należy dostarczyć:
-
oryginał podpisanego oświadczenia
-
oryginał podpisanego załącznika do oświadczenia z wykazem publikacji
-
wersję edytowalną załącznika do oświadczenia- proszę o przesłanie pliku drogą elektroniczną na adres lit@kul.pl
Zarządzenie Prorektora ds. nauki i kadr
wzór oświadczenia dla pracowników
wzór oświadczenia dla doktorantów
Przy Sekretariacie Instytutu Literaturoznawstwa (CN 214) znajduje się skrzynka podawcza, do której możecie Państwo wrzucić dokumenty. Sekretariat pracuje w godzinach 7.00-15.00. W przypadku wątpliwości lub pytań proszę o kontakt emailowy (lit@kul.pl) lub telefoniczny (81 445 43 10).
Poniżej znajdą Państwo potrzebne linki do rejestru czasopism i wydawnictw, pomocne przy wypełnianiu wykazu publikacji za lata 2017-2021:
1. Wykaz czasopism naukowych z roku 2017:
2. Wykaz wydawnictw publikujących recenzowane monografie naukowe:
3. Aktualny wykaz czasopism z roku 2021 (zmiana i sprostowanie Komunikatu Ministra Edukacji i Nauki z dnia 9 lutego 2021 r. w sprawie wykazu czasopism naukowych i recenzowanych materiałów z konferencji międzynarodowych wraz ze scalonym wykazem czasopism i materiałów konferencyjnych):
4. Wyszukiwarka czasopism z lat 2019-2021:
https://czasopisma.webclass.co
Termin złożenia oświadczenia jest nieprzekraczalny i upływa w dniu 10 maja 2021 r.
Obowiązek założenia przez pracowników prowadzących działalność naukową i doktorantów indywidualnego konta autora w Polskiej Bibliografii Naukowej
Szanowni Państwo,
zamieszczam w załączniku poniżej tekst Zarządzenia Prorektora ds. Nauki i Kadr w sprawie obowiązku założenia przez pracowników prowadzących działalność naukową i doktorantów indywidualnego konta autora w Polskiej Bibliografii Naukowej wraz z instrukcją.
Bardzo proszę o poinformowanie o fakcie założenia konta w PBN i jego integracji z naszym profilem w ORCID sekretariatu naukowego Instytutu Literaturoznawstwa (lit@kul.pl), gdyż zostaliśmy zobowiązani sporządzić zestawienie zbiorcze pracowników, którzy zrealizowali obowiązek wynikający z zarządzenia i przekazać informację do Działu Ewaluacji Działalności Naukowej.
Termin realizacji obowiązku został wyznaczony na 10 maja br.
Zasady wnioskowania o zmianę terminu urlopu wypoczynkowego
Uprzejmie informujemy, że w przypadku konieczności zmiany zadeklarowanego terminu urlopu wypoczynkowego, wniosek o zmianę terminu należy skierować przez system ZGŁOSZEŃ na e-kul adresując do Działu Spraw Pracowniczych i przekazując do wiadomości przełożonym, tj. Dziekanowi Wydziału oraz Dyrektorowi Instytutu. Taki tryb prowadzenia sprawy został uzgodniony z DSP i pozwala uniknąć wątpliwości kto został powiadomiony o zmianie. Daje również możliwość wnioskowania o ewentualne kolejne zmiany na jednym zgłoszeniu bez konieczności dokumentacji papierowej i zbierania podpisów.