Kim jesteśmy?

 

Convergys - jesteśmy jedną z największych na świecie firm BPO, specjalizującą się w zarządzaniu relacjami z klientami. Współpracujemy ze swoimi Klientami w celu zwiększenia lojalności ich użytkowników oraz obniżenia kosztów usług wsparcia końcowego użytkownika. Pomagamy również zwiększać przychody poprzez szeroki wachlarz usług, w tym obsługę klienta, analizy, wsparcie techniczne, windykację należności, oraz profesjonalne wsparcie sprzedaży.

Obecnie na całym świecie zatrudniamy 125 tysięcy osób w ponad 150 contact centers znajdujących się w 31 krajach i ciągle się rozwijamy.

 

Kogo szukamy?

 

W maju 2014 roku otworzyliśmy w Lublinie swój drugi oddział w Polsce i ciągle szukamy osób z bardzo dobrą znajomością języka niemieckiego na stanowisko Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim.

 

Osoby zatrudnione na tym stanowisku będą odpowiedzialne za szeroko pojętą obsługę klienta niemieckojęzycznego. Ich zadaniem będzie przede wszystkim obsługa telefoniczna (tylko połączenia przychodzące) oraz mailowa między innymi w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z zakupionym sprzętem oraz usługami.

 

Co oferujemy naszym pracownikom?

  • umowę o pracę
  • atrakcyjne wynagrodzenie z systemem premiowym
  • prywatną opiekę medyczną
  • pakiety benefitowe
  • ścieżkę rozwoju kariery
  • ubezpieczenie grupowe
  • międzynarodowe środowisko pracy
  • doskonalenie umiejętności językowych

 

Jak można aplikować?

Aby wziąć udział w procesie rekrutacji, należy wysłać CV na adres e-mail: rekrutacja.lublin@convergys.com

 

DOŁĄCZ JUŻ DZIŚ DO ŚWIATOWEJ CZOŁÓWKI, KTÓRĄ TWORZY ZESPÓŁ CONVERGYS!

Dla wielu, być może również dla Ciebie, praca w Convergys będzie początkiem udanej kariery zawodowej.

www.convergys.pl

 

 

 

 

 

Autor: Marta Szymańska-Jarosz
Ostatnia aktualizacja: 22.01.2018, godz. 14:36 - Olga Żarska-Stępień