Kim jesteśmy?
Convergys - jesteśmy jedną z największych na świecie firm BPO, specjalizującą się w zarządzaniu relacjami z klientami. Współpracujemy ze swoimi Klientami w celu zwiększenia lojalności ich użytkowników oraz obniżenia kosztów usług wsparcia końcowego użytkownika. Pomagamy również zwiększać przychody poprzez szeroki wachlarz usług, w tym obsługę klienta, analizy, wsparcie techniczne, windykację należności, oraz profesjonalne wsparcie sprzedaży.
Obecnie na całym świecie zatrudniamy 125 tysięcy osób w ponad 150 contact centers znajdujących się w 31 krajach i ciągle się rozwijamy.
Kogo szukamy?
W maju 2014 roku otworzyliśmy w Lublinie swój drugi oddział w Polsce i ciągle szukamy osób z bardzo dobrą znajomością języka niemieckiego na stanowisko Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim.
Osoby zatrudnione na tym stanowisku będą odpowiedzialne za szeroko pojętą obsługę klienta niemieckojęzycznego. Ich zadaniem będzie przede wszystkim obsługa telefoniczna (tylko połączenia przychodzące) oraz mailowa między innymi w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z zakupionym sprzętem oraz usługami.
Co oferujemy naszym pracownikom?
- umowę o pracę
- atrakcyjne wynagrodzenie z systemem premiowym
- prywatną opiekę medyczną
- pakiety benefitowe
- ścieżkę rozwoju kariery
- ubezpieczenie grupowe
- międzynarodowe środowisko pracy
- doskonalenie umiejętności językowych
Jak można aplikować?
Aby wziąć udział w procesie rekrutacji, należy wysłać CV na adres e-mail: rekrutacja.lublin@convergys.com
DOŁĄCZ JUŻ DZIŚ DO ŚWIATOWEJ CZOŁÓWKI, KTÓRĄ TWORZY ZESPÓŁ CONVERGYS!
Dla wielu, być może również dla Ciebie, praca w Convergys będzie początkiem udanej kariery zawodowej.
Ostatnia aktualizacja: 22.01.2018, godz. 14:36 - Olga Żarska-Stępień