W dniach 11 - 13 maja 2021 r. odbędzie się II edycja Akademii Przedsiębiorczości Biura Karier KUL. To cykl wirtualnych szkoleń i webinariów, które pokażą Wam różne aspekty szeroko pojętej przedsiębiorczości. Poprzez ten projekt chcemy m.in. zainspirować uczestników do spróbowania z biznesem online jako swojej ścieżki rozwoju, ale również pokazać przedsiębiorczość jako zestaw cech, których poszukują pracodawcy. Tematyka spotkań będzie dotykała takich obszarów jak: korzyści płynące z pracy w branży BPO/SSC, biznes startupowy, proces kształtowania krok po kroku biznesu online. To kolejna edycja wydarzenia, którą realizujemy corocznie na wiosnę. Zapraszamy do zgłaszania swojego udziału!
Partnerem wydarzenia jest Urząd Miasta Lublin.
Przedstawiamy tematy spotkań online organizowanych w ramach Akademii Przedsiębiorczości:
Spotkanie online z lubelskimi firmami z branży BPO/SSC otwierające „Akademię Przedsiębiorczości Biura Karier KUL | 2021”
11.05.2021 (wtorek) | 16.00 - 17.30
Link do zapisów:
https://kariera.kul.pl/index.php/664824?newtest=Y&lang=pl
- co oznacza skrót BPO/SSC;
- najlepszych lubelskich firm z tego sektora;
- wymagań dla przyszłych stażystów oraz pracowników;
- korzyści płynących z rozpoczęcia kariery w branży BPO/SSC;
- narzędzi pracy oraz aplikacji wykorzystywanych w tej branży;
- zadania pytań i udziału w dyskusji na wszystkie nurtujące Was zagadnienia dotyczące rozpoczęcia kariery.
Bio prelegentów:
Marzena Wasiłek – Manager Oddziału Contact Center CashDirector Lublin z 20- letnim doświadczeniem w zarządzaniu finansowaniem, a główną misją Jej działań jest podnoszenie rangi zawodu księgowego.
Izabela Lutek – Absolwent Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego , wydział ekonomii, kierunek finanse i rachunkowość. Od 15 lat związana z sektorem BPO/SSC na poziomie menadżerskim. Obecnie Service Delivery Lead w Genpact Poland, oddziału jednego z globalnych liderów branży nowoczesnych usług biznesowych. Dysponuje bardzo bogatym doświadczeniem w obsłudze międzynarodowych korporacji z sektorów: motoryzacyjnego, farmaceutycznego oraz produktów szybkozbywalnych. Proponując najbardziej efektywne rozwiązania procesów finansowych, wykorzystuje umiejętności zdobyte w ramach LEAN/SIX Sigma/RPA posiadając odpowiedni poziom certyfikacji każdej z tych metodologii oraz zarządzaniem zespołem i projektami. Dodatkowe doświadczenie zdobyła, biorąc udział w szeregu szkoleń i konferencji w ramach sektora BPO/SCC. Wielokrotnie zapraszana jako ekspert w zakresie praktycznego wdrażania i usprawniania procesów księgowych poprzez zarządzanie operacyjne do licznych projektów dla globalnych firm na całym świecie.
Kamila Kucharczyk-Biernacka, Head of Operation, Management Board Member – Absolwentka Psychologii o specjalizacji Zarządzanie i Organizacja studiów podyplomowych Zarządzanie Zasobami Ludzkimi oraz MBA. Przez wiele lat związana z firmami branży call center oraz branżą ubezpieczeniową. Od 4 lat zarządza polskim oddziałem firmy Phlexglobal, odpowia również za zespoły operacji w USA oraz UK.
Katarzyna Szkuat – z firmą Phlexglobal związana jestem od 1,5 roku. Na co dzień angażuję się w procesy HR, z największym naciskiem na rekrutacje, wyszukiwanie talentów i Employer Branding. To, co najbardziej mnie motywuje, to praca z ludźmi, a także umożliwianie innym odnajdywania swojej ścieżki zawodowej. Szczęście kandydata, który dowiaduje się że właśnie otrzymał pracę której szukał, przynosi ogromną satysfakcję!
Anna Kasperek - HR Advisor. W Phlexglobal Poland pracuję niemalże od samego początku i bardzo cieszy mnie intensywny rozwój naszej firmy w Lublinie! Rozwój nie tylko pod kątem ilościowym, ale również różnorodności działów i stanowisk, jakie obecnie mamy, jest dla mnie ogromnie satysfakcjonująca. Swoją przygodę z HR zaczęłam właśnie we Phlexglobal i jestem ogromnie wdzięczna za szansę i zaufanie, bo odkryłam, co chcę w życiu robić! Praca w dziale HR to praca moich marzeń, która sprawia mi ogromną radość i satysfakcję, począwszy od rekrutacji po employee lifecycle, wynagrodzenia i offboarding.
Michał Wierzbowski – prowadzi SSC w Orange Polska z procesami F&A i wsparcia biznesu, zarządzając ponad 250 osobami i ponad 50 robotami. Obecny w sektorze SSC/BPO od 17 lat, zarówno w centrach usług wspólnych (Thomson, Technicolor, Orange) jak i dostawców usług BPO (Accenture). Zajmował się zarówno tworzeniem nowych centrów jak i zarządzaniem i rozwojem istniejących organizacji. Był inicjatorem lub odpowiadał za realizację transferów zadań, standaryzację, automatyzację, robotyzację procesów. Jest przekonany że zaangażowanie pracowników w dużej mierzę i na dłuższą metę wynika z istniejącego zaufania w zespole. Równocześnie przyszłość rozwoju branży upatruje w AI Automatyzacji i Data Science.
"Jakość usług i wsparcia, a sukces startupu"
12.05.2021 (środa) | 16.00 - 18.00
Link do zapisów:
https://kariera.kul.pl/index.php/219694?newtest=Y&lang=pl
Opis szkolenia:
W czasie spotkania uczestnicy dowiedzą się jak ważny jest nie tylko pomysł na biznes, ale także jak wsparcie merytoryczne może dodać paliwa do naszego sukcesu. Najlepszym dowodem niech będą sukcesy naszych, czyli WABowskich startupów. Jakie wsparcie może uzyskać startup lub przedsiębiorca? Czym są modele biznesowe i jak je znaleźć lub wybrać? Pora znaleźć osobę z niezbędnym know-how.
Bio prowadzących:
Anna Blajerska – Kierownik Wschodniego Akceleratora Biznesu
Karolina Dobrowolska – Specjalistka ds. monitorowania i sprawozdawczości w WAB
"Jak wystartować z biznesem online"
13.05.2021 (czwartek) | 16.00 - 18.00
Link do zapisów:
https://kariera.kul.pl/index.php/453376?newtest=Y&lang=pl
Opis szkolenia:
Każda droga zaczyna się od pierwszego kroku. Ta biznesowa również. Dotyczy to też mnie, bo zaczynałam od tak zwanego zera, dosłownie, bo z zerową ilością fanów na Facebooku, projektując swoją pierwszą stronę internetową, zdobywając pierwszego klienta i tworząc pierwszą kampanię promocyjną swoich produktów. Dlatego mój wykład będzie punktem widzenia przedsiębiorcy-praktyka, który wie, jak wyglądają początki i cały proces kształtowania biznesu online. Opowiem Ci, jakie są plusy i minusy działania w sieci, co może być Twoim pierwszym produktem, jak przetestować swój pomysł oraz jak zacząć pracować dzięki bezpłatnym narzędziom dostępnym online.
Bio prowadzącej:
Lilianna Trojanowska - Cześć! Mam na imię Lila i jestem ekspertem marketingu online. W swojej codziennej pracy pomagam przedsiębiorcom tworzyć zyskowne marki online. Swoją pierwszą agencję reklamową założyłam w wieku 20 lat, dziś jestem autorką kursów online, mentorką w programie Klubu Kobiecej Marki Online, moja społeczność liczy dziś blisko 18 tysięcy przedsiębiorczych kobiet z 11 krajów. Moje klientki mówią o mnie, że z lekkością i łatwością oswajam je z nowymi technologiami w biznesie.
Ostatnia aktualizacja: 09.05.2022, godz. 08:40 - Barbara Szymczak