REKRUTACJA ROZPOCZĘTA!
W związku z realizacją projektu „PROM – Międzynarodowa Wymiana Stypendialna Doktorantów i Kadry Akademickiej” (II edycja, 2019-2022), współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach PO WER (2014-2020) Programu PROM Narodowej Agencji Wymiany Akademickiej (NAWA), zapraszamy wszystkich zainteresowanych doktorantów i reprezentantów kadry akademickiej z KUL i zagranicy, w tym pochodzących spoza UE, do składania wniosków na stypendia wyjazdowe/przyjazdowe.
Termin składania wniosków to 5 kwietnia 2022 r. (godz. 14.00)
Zapraszamy do zapoznania się z Regulaminem uczestnictwa w projekcie „PROM - Międzynarodowa wymiana stypendialna doktorantów i kadry akademickiej” (II edycja) (do pobrania).
UWAGA: Kompletna dokumentacja rekrutacyjna składa się z następujących dokumentów
Nr |
DOKTORANCI |
KADRA AKADEMICKA |
1. |
formularz uczestnictwa w projekcie (preferowana jest elektroniczna forma wypełnienia formularza), patrz: załącznik nr 1 |
|
2. |
zaświadczenie z Dziekanatu potwierdzające posiadanie statusu uczestnika/uczestniczki studiów doktoranckich na KUL lub w instytucji zagranicznej (zależnie od kierunku wyjazdu) |
zaświadczenie o zatrudnieniu na KUL lub w instytucji zagranicznej (zależnie od kierunku wyjazdu) |
3. |
zaświadczenie o znajomości języka niezbędnego do zrealizowania programu wyjazdu w jednej z następujących form: międzynarodowy certyfikat; zaświadczenie z jednostki, w której Kandydat/Kandydatka ukończył kurs na danym poziomie znajomości języka; kserokopia protokołu z egzaminu doktorskiego potwierdzona za zgodność z oryginałem; oświadczenie Kandydata/Kandydatki (brak wzorca dokumentu) |
|
4. |
oryginał lub kopię potwierdzenia przyjęcia Kandydata/Kandydatki z Instytucji przyjmującej, np. w formie: oryginalnego pisma, wydruku z poczty e-mail lub faksu |
Ww. dokumenty wypełnia się w języku polskim /angielskim. W przypadku osoby z niepełnosprawnością, która uniemożliwia jej złożenie dokumentów w takiej formie, formę złożenia dokumentów – stosownie do rodzaju niepełnosprawności – określi każdorazowo Kierownik projektu.
W przypadku doktorantów i kadry akademickiej KUL, komplet dokumentów rekrutacyjnych należy dostarczyć osobiście lub pocztą tradycyjną na adres Biura rekrutacji: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II, Dział Współpracy z Zagranicą, Al. Racławickie 14, 20-950 Lublin, Gmach Główny, pokój GG-203; kontakt:
- Marcela Dutkiewicz: marcela.dutkiewicz@kul.pl, 81 44 54 141 (doktoranci KUL wyjeżdżający za granicę)
- Alicja Pilorz: alipil@kul.pl, 81 44 54 181 (pracownicy KUL wyjeżdżający za granicę)
Dokumenty niekompletne, nieczytelne i niespełniające warunków formalnych, w tym złożone po terminie, nie będą rozpatrywane. Przez datę złożenia dokumentów rozumie się dzień wpływu dokumentu do Biura rekrutacji.
Załączniki:
- Formularz uczestnictwa w projekcie (wersja edytowalna, do pobrania)
- Koszty finansowane w projekcie (do pobrania)
- Liczba dostępnych stypendiów (do pobrania)
- Lista państwa OECD i miast z raportu MERCER (do pobrania)
Po zakwalifikowaniu kandydata/kandydatki do uczestnictwa w projekcie:
- Wzór Umowy Beneficjenta z Uczestnikiem/Uczestniczką projektu wraz z załącznikami (do pobrania)
- Oświadczenie uczestnika projektu - PO WER (do pobrania)
- Dodatkowa zgoda uczestnika - NAWA (do pobrania)
Ostatnia aktualizacja: 16.03.2022, godz. 15:43 - Urszula Czyżewska