Dział Projektów Akademickich przyczynienia się do uzyskania oczekiwanej jakości i liczby studentów poprzez dodatkową ofertę rozwoju zawodowego, naukowego i kulturalnego studentów oraz poprawę infrastruktury wspierającej dydaktykę w ramach projektów realizowanych ze środków zewnętrznych i własnych.

 

Dział Projektów Akademickich:
1) przyczynia się do rekrutacji i utrzymania studentów poprzez dodatkową ofertę rozwoju zawodowego, naukowego i kulturalnego;
2) zapewnia projekty na realizację dodatkowej oferty rozwoju zawodowego, naukowego i
kulturalnego studentów;
3) zapewnia środki na rozwój infrastruktury wspierającej dydaktykę (sprzęt/wyposażanie) w ramach projektów finansowanych ze źródeł zewnętrznych.

 

 

Obecnie realizujemy dwa duże projekty:

 

KADRA KIEROWNICZA

mgr inż. Marcin Przypis

e-mail: marcin.przypis@kul.pl

Konwikt biuro nr 84 (parter)

ul. Ks. I. Radziszewskiego 7,

20-039 Lublin
tel. 81 445-39-85

Kierownik Działu Projektów Akademickich

Kierownik projektów:

  1. "Doskonały dydaktyk KUL";
  2. "Kompleksowy KUL - nowoczesny i wszechstronny program wsparcia kierunków KUL na potrzeby gospodarki oraz cyfrowej i zielonej transformacji",
  3. "KULtura Rozwoju i Dostępności;

Logistyka i zamówienia:

  1. Zadanie zlecone MNiSW - "Centrum Relacji Katolicko-Żydowskich im. Abrahama J. Heschela";
  2. Zadanie zlecone MNiSW - "Centrum Badań nad Dyplomacją".

Realizacja spraw bieżących działu;

przygotowywanie nowych projektów;

procedowanie zamówień publicznych.

mgr Piotr Siemaszko

e-mail: piotr.siemaszko@kul.pl

Konwikt biuro nr 84 (parter)

ul. Ks. I. Radziszewskiego 7,

20-039 Lublin

tel. 81 445-39-85

Zastępca Kierownika Działu Projektów Akademickich

Obsługa administracyjna i rozliczenia w ramach działalności KUL w Związku Uczelni Lubelskich;

 

Specjalista ds. rozliczeń:

  1. Projekt "KULtura rozwoju i dostępności";
  2. Zadanie zlecone - "Centrum Relacji Katolicko-Żydowskich im. Abrahama J. Heschela";
  3. Projekt: "Digitalizacja i udostępnienie XV-wiecznych Biblii ze zbiorów Biblioteki Uniwersyteckiej KUL"
  4. Projekt: "Zagraniczne schematyzmy i rubrycele zakonne w zbiorach Biblioteki Uniwersyteckiej KUL - digitalizacja".

Specjalista ds. realizacji projektu:

  1. Projekt: "Kompleksowy KUL - nowoczesny i wszechstronny program wsparcia kierunków KUL na potrzeby gospodarki oraz cyfrowej i zielonej transformacji";

Przygotowywanie nowych projektów;

monitorowanie realizacji projektów;

realizacja spraw bieżących działu.

PRACOWNICY DZIAŁU

mgr Oskar Belcik

Collegium Jana Pawła II

Biuro C-527A

tel. 81 445-41-66

e-mail: oskar.belcik@kul.pl

Specjalista ds. realizacji projektu:

  1. Projekt: "Kompleksowy KUL - nowoczesny i wszechstronny program wsparcia kierunków KUL na potrzeby gospodarki oraz cyfrowej i zielonej transformacji" (programy stażowe studentów);
  2. Projekt: „(Nie)łatwa najnowsza polszczyzna - prezentacja współczesnego słownictwa polskiego wśród Polonii argentyńskiej".

Koordynator projektu:

  1. Projekt: "Zagraniczne schematyzmy i rubrycele zakonne w zbiorach Biblioteki Uniwersyteckiej KUL - digitalizacja".

Procedowanie zamówień publicznych.

mgr Sylwia Czarnecka

Collegium Jana Pawła II

Biuro C-527

tel. 81 445-42-82

e-mail: sylwia.czarnecka@kul.pl 

Specjalista ds. realizacji projektu:

  1. Projekt: "Kompleksowy KUL - nowoczesny i wszechstronny program wsparcia kierunków KUL na potrzeby gospodarki oraz cyfrowej i zielonej transformacji" wsparcie studentów: (szkolenia, kursy warsztaty, zajęcia dodatkowe).

Przygotowywanie nowych projektów.

mgr inż. Edyta Kołtun

Collegium Jana Pawła II

Biuro C-527

tel. 81 445-42-82

e-mail: edyta.koltun@kul.pl

Specjalista ds. rozliczeń:

  1. Projekt: "Doskonały dydaktyk KUL";
  2. Projekt: "Kompleksowy KUL - nowoczesny i wszechstronny program wsparcia kierunków KUL na potrzeby gospodarki oraz cyfrowej i zielonej transformacji";

Specjalista ds. realizacji projektu:

  1. Projekt: "Kompleksowy KUL - nowoczesny i wszechstronny program wsparcia kierunków KUL na potrzeby gospodarki oraz cyfrowej i zielonej transformacji" (wsparcie studentów: (szkolenia, kursy warsztaty, zajęcia dodatkowe)";

Koordynator merytoryczny:

  1. Projekt: "Rozwój bazy danych Theo-logos: źródło wiedzy o teologii i religiach dla społeczeństwa".

Przygotowywanie nowych projektów.

mgr Katarzyna Nieścioruk-Maj

Konwikt biuro nr 85 (parter)

ul. Ks. I. Radziszewskiego 7

tel. 81 445-41-65

e-mail: kmaj@kul.pl

Specjalista ds. realizacji projektu:

  1. Projekt: "Kompleksowy KUL - nowoczesny i wszechstronny program wsparcia kierunków KUL na potrzeby gospodarki oraz cyfrowej i zielonej transformacji" - wsparcie studentów (szkolenia, kursy warsztaty, zajęcia dodatkowe);

Specjalista ds. rozliczeń:

  1. Zadanie zlecone MNiSW "Centrum Badań nad Dyplomacją KUL".

 

Przygotowywanie nowych projektów.

dr Dorota Prokopiak

Konwikt biuro nr 85 (parter)

ul. Ks. I. Radziszewskiego 7

tel. 81 445-41-65

e-mail: dbryk@kul.pl

Specjalista ds. realizacji projektów:

  1. Projekt: "Doskonały dydaktyk KUL" (wsparcie kadry realizującej dydaktykę i doktorantów - szkolenia, kursy, staże/wizyty studyjne).;
  2. Projekt: "Kompleksowy KUL - nowoczesny i wszechstronny program wsparcia kierunków KUL na potrzeby gospodarki oraz cyfrowej i zielonej transformacji" (wsparcie kadry realizującej dydaktykę i doktorantów - szkolenia, kursy, staże/wizyty studyjne).

 

Przygotowywanie nowych projektów

Autor: Gabriela Kostrzanowska
Ostatnia aktualizacja: 01.10.2025, godz. 10:13 - Piotr Siemaszko