PUBLIKACJE PRACOWNIKÓW KATEDRY
Domagała-Zyśk, E. (2023). Dostępna edukacja akademicka. Lublin: Wydawnictwo KUL.
Borowicz, A., Pietruszka, L. (2022). Mentoring w szkołach szansą na optymalizację jakości kształcenia młodych nauczycieli - raport z badań. Edukacja, 17-27.
Borowicz, A., Krawiec, M. (2022). Wielospecjalistyczne wsparcie w procesie budowania wspólnot komunikacyjnych dla dzieci i młodzieży z uszkodzeniami słuchu. W: A. Domagała, U. Mirecka (red.), Metody terapii logopedycznej, 1003-1021. Lublin: Wydawnictwo UMCS.
Kornas-Biela, D. (2021). Psychomedyczne i edukacyjne aspekty prenatalnej diagnozy stanu zdrowia dziecka. Lublin: Wydawnictwo KUL.
Krakowiak, K. (2019). Niepełnosprawni we wspólnocie zmierzającej do solidarności i odpowiedzialności. Lublin: Wydawnictwo KUL.
Kazimiera Krakowiak (2012), Dar języka. Podręcznik metodyki wychowania językowego dzieci i młodzieży z uszkodzeniami narządu słuchu. Lublin: KUL.
Kazimiera Krakowiak (1995), Fonogesty jako narzędzie formowania języka dzieci z uszkodzonym słuchem. Lublin: UMCS.
Domagała-Zyśk Ewa, Projektowanie uniwersalne w inkluzyjnej edukacji uczniów ze spektrum autyzmu...
BSP_Funkcjonowanie społeczne dzieci z trudnościami w rozwoju
BSP_Znaczenie wspomagania rozwoju dziecka z niepełnosprawnością intelektualną
EDZ_Developing speech and languege competence
EDZ_English as a foreign language
EDZ_Uczeń ze SPE w środowisku rówieśniczym
EDZ Czy istnieje surdoglottodydaktyka
EDZ Edukacyjne i terapeutyczne wartości lektoratu języka angielskie
EDZ Kompetencje uczniów niesłyszących i słabosłyszących w zakresie
EDZ Lektorat języka angielskiego dla studentów niesłyszących w KUL
EDZ Motywacja niesłyszących studentów do uczenia
EDZ Nauczanie języka angielskiego niesłyszacych studentów Audiofonologia
EDZ Overcoming difficulties in second language acquisition by deaf
EDZ Pisownia -trudności osób niesłyszących w opanowaniu pisowni języka obcego
EDZ Primary school pupils motivation to learn English
EDZ Specjalne potrzeby edukacyjne niesłyszących studentów
EDZ Style uczenia się niesłyszących uczestników lektoratu
EDZ System leksyklany - trudnosci osób niesłyszących w zakresie opanowania systemu leksyklanego
EDZ Udział w kulturze studentów niesłyszących i słabosłyszących
EDZ Umiejętności studentów z uszkodzeniami słuchu w zakresie posługiwania się …
EDZ Uwarunkowania rozumienia tekstu w języku obcym przez osoby z uszkodzeniami słuchu
Ostatnia aktualizacja: 05.06.2024, godz. 11:30 - Bożena Miernik