PUBLIKACJE PRACOWNIKÓW KATEDRY

Domagała-Zyśk, E. (2023). Dostępna edukacja akademicka. Lublin: Wydawnictwo KUL.

 

Domagała-Zyśk, E. (2023). Nauczycielska ocena rozwoju emocjonalno-społecznego uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi. Warszawa: Ośrodek Rozwoju Edukacji.

 

Domagała-Zyśk E., Knopik T., Papuda-Dolińska B., Bieńkowska K. I. (2023). Ocena funkcjonalna rozwoju emocjonalno-społecznego uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi. Warszawa: Ośrodek Rozwoju Edukacji.

 

Domagała-Zyśk, E., Kmita, U. (2023). Projektowanie uniwersalne w kształceniu/kształtowaniu kompetencji dorosłych osób niepełnosprawnych intelektualnie. W: W. Otrębski (red.), Stan wiedzy oraz model dotychczasowej praktyki kształcenia ustawicznego i aktywności zawodowej dorosłych osób niepełnosprawnych intelektualnie, 109-119. Lublin: Wydawnictwo KUL.

 

Domagała-Zyśk, E. (red.) (2023). Uczelnia dostępna dla studentów z niepełnosprawnościami i chorobami przewlekłymi. Doświadczenia i rekomendacje. Lublin: Wydawnictwo KUL.

 

Kornas-Biela, D. (2023). Kulturowo-społeczne uwarunkowania niskiej dzietności w Polsce. W: M. Witkowska (red.), Uwarunkowania dzietności, 71-95. Warszawa: Zakład Wydawnictw Statystycznych.

 

Kołodziejczyk, R. (2023). Wykorzystanie Metody Fonogestów w pracy z uczniem niesłyszącym w grupie zróżnicowanej. Logopedia, 52/2, 187-207.

 

Domagała-Zyśk, E., Mariańczyk, K., Chrzanowska, I., Czarnocka, M., Jachimczak, B., Olempska-Wysocka, M., Otrębski, W., Papuda-Dolińska, B., Pawlak, K., Podgórska-Jachnik, D. (2022). Szkolna Ocena Funkcjonalna: Przebieg procesu w aspekcie oceny aktywności i uczestnictwa. Lublin: Wydawnictwo KUL.

 

Otrębski, W., Mariańczyk, K., Amilkiewicz-Marek, A., Bieńkowska, K. I., Domagała-Zyśk, E., Kostrubiec-Wojtachnio, B., Papuda-Dolińska, B., Pisula, E. (2022). Standardy przebiegu oceny funkcjonalnej oraz planowania wsparcia edukacyjno-specjalistycznego. Lublin: Wydawnictwo KUL.

 

Borowicz, A., Pietruszka, L. (2022). Mentoring w szkołach szansą na optymalizację jakości kształcenia młodych nauczycieli - raport z badań. Edukacja, 17-27.

 

Borowicz, A., Krawiec, M. (2022). Wielospecjalistyczne wsparcie w procesie budowania wspólnot komunikacyjnych dla dzieci i młodzieży z uszkodzeniami słuchu. W: A. Domagała, U. Mirecka (red.), Metody terapii logopedycznej, 1003-1021. Lublin: Wydawnictwo UMCS.

 

Kornas-Biela, D. (2021). Psychomedyczne i edukacyjne aspekty prenatalnej diagnozy stanu zdrowia dziecka. Lublin: Wydawnictwo KUL.

 

Borowicz, A. (2021). Organizacja wsparcia rodziców dzieci z niepełnosprawnościami w kontekście rozwiązań systemowych. W: E. Domagała-Zyśk, A. Borowicz, R. Kołodziejczyk, K. Martynowska (red.), Oblicza życia. Księga Jubileuszowa Profesor Doroty Kornas-Bieli, 830-841. Lublin: Wydawnictwo Episteme.

 

Krakowiak, K. (2019). Niepełnosprawni we wspólnocie zmierzającej do solidarności i odpowiedzialności. Lublin: Wydawnictwo KUL.

Kazimiera Krakowiak (2012), Dar języka. Podręcznik metodyki wychowania językowego dzieci i młodzieży z uszkodzeniami narządu słuchu. Lublin: KUL.

 

 

Kazimiera Krakowiak (1995), Fonogesty jako narzędzie formowania języka dzieci z uszkodzonym słuchem. Lublin: UMCS.

fonogesty

 

Domagała-Zyśk Ewa, Projektowanie uniwersalne w inkluzyjnej edukacji uczniów ze spektrum autyzmu...

 

 

BSP_Funkcjonowanie społeczne dzieci z trudnościami w rozwoju

 

BSP_Znaczenie wspomagania rozwoju dziecka z niepełnosprawnością intelektualną

 

EDZ_Developing speech and languege competence

 

EDZ_Diagnoza funkcjonalna

 

EDZ_Wielojęzyczni

 

EDZ_English as a foreign language

 

EDZ_Głuchoniewidomi

 

EDZ_Uczeń ze SPE w środowisku rówieśniczym

 

EDZ Beliefs about

 

EDZ Czy istnieje surdoglottodydaktyka

 

EDZ Edukacyjne i terapeutyczne wartości lektoratu języka angielskie

 

EDZ Kompetencje uczniów niesłyszących i słabosłyszących w zakresie

 

EDZ Lektorat języka angielskiego dla studentów niesłyszących w KUL

 

EDZ Motywacja niesłyszących studentów do uczenia

 

EDZ Nauczanie języka angielskiego niesłyszacych studentów Audiofonologia

 

EDZ Overcoming difficulties in second language acquisition by deaf

 

EDZ Pisownia -trudności osób niesłyszących w opanowaniu pisowni języka obcego

 

EDZ Primary school pupils motivation to learn English

 

EDZ Specjalne potrzeby edukacyjne niesłyszących studentów

 

EDZ Style uczenia się niesłyszących uczestników lektoratu

 

EDZ System leksyklany - trudnosci osób niesłyszących w zakresie opanowania systemu leksyklanego

 

EDZ Udział w kulturze studentów niesłyszących i słabosłyszących

 

EDZ Umiejętności studentów z uszkodzeniami słuchu w zakresie posługiwania się …

 

EDZ Uwarunkowania rozumienia tekstu w języku obcym przez osoby  z uszkodzeniami słuchu

 

EDZ Written output of the deaf and hard of hearing primary school students learning English as a foreign language

 

Autor: Aleksandra Borowicz
Ostatnia aktualizacja: 05.06.2024, godz. 11:30 - Bożena Miernik