Życie studenta potrafi zaskakiwać. Jeśli zaskakuje negatywnie, nie zostajecie z problemem sami. Z prośbą o pomoc możecie zgłosić się do kilku instancji:
- Koło Naukowe Studentów MISHuS KUL
To organizacja studencka zrzeszająca studentów MISHuS. Pełni w praktyce rolę samorządu studenckiego Kolegium oraz tworzy największą przestrzeń spotkań MISHowców, którzy niejednokrotnie tylko dzięki Kołu mają możliwość się poznać. KNS MISHuS nie tylko jest na bieżąco z aktualnymi informacjami dotyczącymi organizacji studiów w Kolegium. Tutaj poznacie studia od „praktycznej" strony. Członkowie Koła są waszą pierwszą linią obrony i od nich otrzymacie wiadomości z pierwszej ręki — od studentów, którzy przechodzili to samo, więc znają odpowiedź na wasze pytanie lub wiedzą, gdzie powinniście się skierować. - Dyrektor Kolegium MISHuS
Dyrektor Kolegium pełni funkcję analogiczną do dziekana wydziału — podpisuje programy studiów, przyjmuje podania studentów (np. o przesunięcie przedmiotów w programie, o IOS czy urlop dziekański), służy także radą studentom pierwszego roku, wspierając ich w wyborze kierunku czy tutora. - Sekretariat Wydziału Filozofii
Sekretarz Kolegium MISHuS, który obsługuje nas w Sekretariacie Wydziału Filozofii, otrzymuje całą dokumentację związaną z przebiegiem studiów MISH-owców. To tutaj podbijacie legitymację studencką, a także przynosicie program studiów czy dokumenty związane z obroną pracy dyplomowej. - Studenci/starosta na danym kierunku
W problemach związanych z danym kierunkiem, który studiujecie w ramach MISHuS np. zaliczenia czy organizacja zajęć, podmiotem pomagającym są przede wszystkim studenci waszego roku wraz ze starostą i opiekunem roku. - Prodziekan ds. studenckich/Rzecznik Praw Studenta
W chwili, kiedy wyczerpane zostaną wszystkie możliwości rozwiązania danego problemu, a czujecie, że wasze prawa jako studenta zostały poważnie naruszone (np. macie problem z porozumieniem się z danym wykładowcą), nieodzowne może okazać się zwrócenie się z problemem najpierw do prodziekana ds. studenckich danego wydziału lub nawet do uczelnianego Rzecznika Praw Studenta. - Dział teleinformatyczny
O ile za wpisywanie zaliczanych przez was przedmiotów do indeksu elektronicznego odpowiada Sekretariat Kolegium, to w kwestii problemów z funkcjonowaniem np. platformy e-kul czy Moodle pomocą służy Dział Teleinformatyczny. - Biblioteka
Jeżeli chodzi o korzystanie z Biblioteki Uniwersyteckiej, podstawowe są dwie kwestie:- Funkcję karty bibliotecznej pełni legitymacja studencka;
- Biblioteka Uniwersytecka podzielona jest na kilka filii - Główna znajduje się na ulicy Chopina, a poszczególne filie wydziałowe w innych miejscach, w tym bezpośrednio w budynkach KUL.
Do obsługi Biblioteki należy zgłaszać się m.in. z problemami dotyczącymi konta bibliotecznego
- Uniwersytecka Poradnia Prawna KUL
Jeżeli potrzebujecie kontaktu z zawodowym prawnikiem w dowolnej kwestii, możecie zgłosić się do Uczelnianej Poradni Prawnej, gdzie otrzymacie bezpłatną pomoc - Poradnia Zdrowia KUL
Przychodnia uczelniana obejmuje opieką zdrowotną zarejestrowanych pracowników i studentów KUL. Zarejestrowanie się w niej zalecamy zwłaszcza osobom pochodzącym spoza Lublina.
Ostatnia aktualizacja: 15.02.2023, godz. 22:05 - Andrzej Zykubek