Dziennikarstwo internetowe:
 
ALLAN Stuart, Newsy w sieci : internet i dziennikarstwo. - Kraków, 2008.
E-gatunki : dziennikarz w nowej przestrzeni komunikowania, red. naukowa Wiesław Godzic, Zbigniew Bauer. - Warszawa, 2015.
OLSZAŃSKI Leszek, Dziennikarstwo internetowe. - Warszawa, 2006.
 
Gry komputerowe:
 
BOMBA Radosław, Gry komputerowe w perspektywie antropologii codzienności. - Toruń, 2016.
DOVEY Jon. Kultura gier komputerowych. - Kraków 2011.
FILICIAK MIROSŁAW, Wirtualny plac zabaw : gry sieciowe i przemiany kultury współczesnej. - Warszawa, 2006.
PITRUS Andrzej. Olbrzym w cieniu : gry wideo w kulturze audiowizualnej. - Kraków 2012.
STASIEŃSKO Jan, Alien vs. predator? : gry komputerowe a badania literackie. - Wrocław, 2005.
Update : teorie i praktyki kultury gier komputerowych. - Lublin, 2017.
URBAŃSKA-GALANCIAK, Homo players : strategie odbioru gier komputerowych. - Warszawa, 2009.
 
Media społecznościowe:
 
BILTON Nick, Twitter : prawdziwa historia o bogactwie, władzy, przyjaźni i zdradzie. - Gliwice, 2015.
FLORES Suzana E., Sfejsowani. - Warszawa, 2017.
KIRKPATRIC David, Efekt Facebooka. - Warszawa, 2011.
MISTEWICZ Eryk, Twitter : sukces komunikacji w 140 znakach : tajemnice narracji dla firm, instytucji i liderów opinii. - Gliwice, 2015
 
Nowe technologie:
 
LEVINSON Paul, Telefon komórkowy : jak zmienił świat najbardziej mobilny ze środków komunikacji. - Warszawa, 2006.
 
Społeczeństwo informacyjne:
 
BARNEY Darin David, Społeczeństwo sieci. - Warszawa, 2008.
BURGESS Jean, GREEN Joshua, YouTube : wideo online a kultura uczestnictwa. - Warszawa, 2011.
CASTELLS Manuel, Sieci oburzenia i nadziei : ruchy społeczne w erze internetu. - Warszawa, 2013.
CASTELLS Manuel, Społeczeństwo sieci. - Warszawa 2013.
KYNCL Robert, PEYVAN Maany, Streampunks : how YouTube and the new creators are transforming our lives. - London, 2017.
Społeczeństwo informacyjne : aspekty funkcjonalne i dysfunkcjonalne, red. księgi konf. Lesław H. Haber, Marian Niezgoda. - Kraków, 2006.
TAPSCOTT Don, Cyfrowa dorosłość : jak pokolenie sieci zmienia nasz świat. - Warszawa 2010.
 
Wpływ mass mediów:
 
KEEN Andrew, Kult amatora : jak internet niszczy kulturę. - Warszawa, 2007.
POULET Bernard, Śmierć gazet i przyszłość informacji. - Wołowiec, 2011.
 
Web 2.0:
 
BURGESS Jean, YouTube : wideo online a kultura uczestnictwa. - Warszawa, 2011.
Facebook : oblicza i dylematy, pod red. Jana Krefta. - Kraków, 2017.
GONCIARZ Krzysztof, WebShows : sekrety wideo w Internecie. - Kraków, 2012.
GREGOR Bogdan, KACZOROWSKA-SPYCHALSKA Dominika, Blogi w procesie komunikacji marketingowej. - Łódź, 2016.
MACIĄG Rafał, Pragmatyka internetu : Web 2.0 jako środowisko. - Kraków, 2013.
MACIEJAK Katarzyna, Youtube w edukacji : strategie nadawcze wideoblogerów. - Kraków, 2018.
MAJOREK Marta, Kod YouTube : od kultury partycypacji do kultury kreatywności. - Kraków, 2015.
STĘPOWSKI Robert, Video marketing w mediach społecznościowych czyli Kieszenie pełne telewizji. - Rawa Mazowiecka, 2017.
Wokół mediów ery Web 2.0, red. nauk. Bohdan Jung.  - Warszawa, 2010.

 

Autor: Patryk Fijałkowski
Ostatnia aktualizacja: 07.12.2018, godz. 15:36 - Patryk Fijałkowski