Aktualności

Informujemy, że pierwsza wizyta studyjna odbędzie się w dniach 17-19.08.2016 r. Miejscem realizacji wizyty jest siedziba firmy TESCO Polska sp. z o. o. ul. Kapelanka 56, 30-347 Kraków. Szczegóły dotyczące organizacji wizyty przekaże Państwu Pan Łukasz Kwiatkowski, lukasz.kwiatkowski@kul.pl, tel: (81) 445 41 66. Harmonogramy wizyt znajdą Państwo w zakładce wizyty studyjne. Znajdują się tam także listy osób zakwalifikowanych do udziału w wizytach. Realizacja kolejnych wizyt planowana jest we wrześniu br.

Zapraszamy do zapoznania się z regulaminem udziału w wizytach studyjnych oraz z kontraktem uczestnictwa w wizytach studyjnych realizowanych w ramach projektu "LUK II - Lubelski Uniwersytet kompetencji", dokumenty znajdują się w menu wizyty studyjne. Pierwsze wizyty odbędą się w terminie: 17-19.08.2016 r. w Krakowie, w siedzibie centrali TESCO Poland. Zainteresowanych uczestnictwem w wizytach studyjnych zapraszamy do kontaktu z p. Łukaszem Kwiatkowskim, Specjalistą ds. organizacji wizyt studyjnych, tel. 81-445-41-66, mail: lukasz.kwiatkowski@kul.pl

15.07.2016

Wizyty studyjne

Serdecznie zapraszamy wszystkich zainteresowanych udziałem w wizytach studyjnych do kontaktu z Biurem Projektu. Osobą odpowiedzialną za przeprowadzenie wizyt studyjnych jest p. Łukasz Kwiatkowski – Specjalista ds. organizacji wizyt studyjnych, e-mail: lukasz.kwiatkowski@kul.pl, luk@kul.pl, tel: (81) 445 41 66, (81) 445 42 82

 

Pierwsze wizyty studyjne są planowane na sierpień 2016 roku. Bardziej szczegółowe informacje można znaleźć w zakładce Wizyty studyjne.

Informujemy, że zmieniły się harmongoramy szkoleń zawodowych - „Język angielski dla pracowników biurowych” - grupa I, „Język angielski dla pracowników biurowych” - grupa II, „Menadżer projektów” - grupa I. Zaktualizowane harmonogramy znajdą Państwo w zakładce Szkolenia.

Informujemy o uruchomieniu zajęć kolejnych szkoleń z kompetencji zawodowych i informatycznych: menadżer projektów, język angielski dla pracowników biurowych - grupy I i II oraz podstawy grafiki komputerowej. Plany zajęć znajdą Państwo w zakładce szkolenia. Listy rankingowe uczestników znajdują się w zakładce rekrutacja. Prosimy o zapoznanie się z informacjami i terminami.

Informujemy o uruchomieniu szkolenia z kompetencji zawodowych: kurs tłumaczenia konsekutywnego (sekcja angielska). Plan zajęć znajdą Państwo w zakładce szkolenia. Lista rankingowa uczestników znajduje się w zakładce rekrutacja. Prosimy o zapoznanie się z informacjami i terminami.

Informujemy o planowanym uruchomieniu kolejnych zajęć w ramach zespołów projektowych w zakresie praktycznych technik tłumaczeniowych - język angielski grupy I-II, język niemiecki oraz język rosyjski. Plany zajęć znajdą Państwo w zakładce zajęcia projektowe. Listy rankingowe uczestników znajdują się w zakładce rekrutacja.

Informujemy o uruchomieniu zajęć w ramach zespołów projektowych w zakresie praktycznych technik tłumaczeniowych - język ukraiński grupa I. Plan zajęć znajdą Państwo w zakładce zajęcia projektowe. Lista rankingowa uczestników znajduje się w zakładce rekrutacja.

Informujemy o uruchomieniu szkolenia z kompetencji zawodowych: język ukraiński w biznesie. Plan zajęć znajdą Państwo w zakładce szkolenia. Lista rankingowa uczestników znajduje się w zakładce rekrutacja. Prosimy o zapoznanie się z informacjami i terminami.

Informujemy, że od 8 czerwca 2016 roku zaczynają się szkolenia z zakresu kompetencji zawodowych w ramach projektu "LUK II - Lubelski Uniwersytet Kompetencji". Pierwsze spotkanie, na którym zostanie ustalony szczegółowy harmonogram kolejnych spotkań, odbędą się w dniu 08.06.2016 r.:
1. szkolenie pt. "Specjalistyczny język angielski finansowy i księgowy" (grupa I) - sala 235
2. szkolenia pt. "Specjalistyczny język niemiecki finansowy i księgowy" (grupa I) - sala 108
Serdecznie zapraszamy!

Serdenicznie zapraszamy do zgłaszania się na zajęcia projektowe, aby zgłosić się do udziału w zespole projektowym, należy skontaktować się z Biurem Projektu, pok. CN-201:

osobiście, codziennie w godz. 08.00 – 16.00,

przez e-mail: luk@kul.pl,

telefonicznie: 81-445 4282.

Informujemy, że w zakładce Szkolenia dostępne są już harmonogramy szkoleń "Autoprezentacja w sytuacji biznesowej" dla grup IV i V, Radzenie sobie ze stresem grupa VI oraz Praca w zespole grupa VII. Prosimy o zapoznanie się z terminami zajęć.

Uprzejmie informujemy, że są już dostępne wyniki rekrutacji na szkolenia w ramach projektu LUK II.

Listy rankingowe osób zakwalifikowanych na poszczególne zajęcia można znaleźć w zakładce: Rekrutacja.

Jednocześnie informujemy, że trwa nabór uzupełniający na szkolenia i termin rekrutacji zostaje przedłużony do dn. 13 maja 2016 r. Zapraszamy do zgłaszania się do udziału w szkoleniach.

 

Informujemy, że w zakładce Szkolenia dostępny jest już harmonogramy szkoleń "Autoprezentacja w sytuacji biznesowej" dla grup III. Prosimy o zapoznanie się z terminami zajęć.

Informujemy, że KUL otrzymał dofinansowania na cztery nowe projekty stażowe, w tym na projekt skierowany do studentów WNH KUL.

UWAGA! W przypadku projektu „Wysokiej Jakości Staże kluczem do kariery studentów WNH KUL” w pierwszej kolejności na staże będą przyjmowani uczestnicy projektu „LUK II – Lubelski Uniwersytet Kompetencji” (dotyczy studentów kierunków filologicznych studiów stacjonarnych II roku II stopnia).

Więcej informacji znajduje się tutaj.

Informujemy, że w zakładce Szkolenia dostępne są już harmonogramy szkoleń "Autoprezentacja w sytuacji biznesowej" dla grup I-II. Prosimy o zapoznanie się z terminami zajęć.

Wszystkie osoby zainteresowane wzięciem udziału w projekcie "LUK II", które nie zdążyły jeszcze złożyć dokumentów aplikacyjnych zapraszamy do zgłoszenia się na szkolenia. W związku z faktem, iż dysponujemy jeszcze wolnymi miejscami w grupach szkoleniowych termin rekrutacji zostanie przedłużony do dn. 13 maja 2016 r. Formularz zgłoszeniowy należy złożyć w Biurze projektu - Collegium Norwidianum s. 201 (II piętro), od pon. do pt. w godz. od 8:00-16:00.  Szczegółowe informacje dotyczące rekrutacji i szkoleń można znaleźć w zakładkach: Rekrutacja i Szkolenia.

Serdecznie zapraszamy!

Uprzejmie informujemy, że w zakładce szkolenia dostępne są dla Państwa programy wszystkich szkoleń oferowanych w ramach projektu. Zapraszamy do zapoznania się z tematyką.

Z przyjemnością informujemy, o rozpoczęciu rekrutacji na szkolenia w ramach projektu "LUK II - Lubelski Uniwersytet Kompetencji". Szczegółowe informacje na temat rekrutacji znajdziecie Państwo na zakładce strony Rekrutacja, informacje na temat szkoleń znajdą Państwo w zakładkach O projekcie i Szkolenia.

Przyjmowanie zgłoszeń I edycji będzie trwało do 29 kwietnia 2016 r.

Formularz zgłoszeniowy jest dostępny na stronie internetowej projektu w zakładce Dokumenty zgłoszeniowe oraz w Biurze projektu: Al. Racławickie 14, 20-950 Lublin, II piętro, pok. CN-201.

Rekrutacja


I Tura rekrutacji na szkolenia zakończona - listy rankingowe uczestników/czek przyjętych na szkoleniach

Poniżej znajdują się listy uczestników projektu "LUK II - Lubelski Uniwersytet Kompetencji" zakwalifikowanych do udziału w zajęciach zespołów projektowych ramach w/w projektu.

 

Praktyczne techniki tłumaczeniowe (język ukraiński) - grupa I - lista uczestników/czek

Praktyczne techniki tłumaczeniowe (język angielski) - grupa I - lista uczestników/czek

Praktyczne techniki tłumaczeniowe (język angielski) - grupa II - lista uczestników/czek

Praktyczne techniki tłumaczeniowe (język niemiecki) - grupa I - lista uczestników/czek

Praktyczne techniki tłumaczeniowe (język rosyjski) - grupa I - lista uczestników/czek

Praktyczne techniki tłumaczeniowe (język angielski) - grupa III - lista uczestników/czek

 

Poniżej znajdują się listy uczestników projektu "LUK II - Lubelski Uniwersytet Kompetencji" zakwalifikowanych do udziału w szkoleniach z kompetencji zawodowych w ramach w/w projektu. 

 

Specjalistyczny język angielski księgowy i finansowy - grupa I - lista uczestników/czek

Specjalistyczny język niemiecki księgowy i finansowy - grupa I - lista uczestników/czek

Język ukraiński w biznesie - grupa I - lista uczestników/czek

Kurs tłumaczenia konsekutywnego (sekcja angielska) - grupa I - lista uczestników/czek

Język angielski dla pracowników biurowych - grupa I - lista uczestników/czek

Język angielski dla pracowników biurowych - grupa II - lista uczestników/czek

Menadżer projektów - grupa I - lista uczestników/czek

Podstawy grafiki komputerowej - grupa I - lista uczestników/czek

 

Poniżej znajdują się listy uczestników projektu "LUK II - Lubelski Uniwersytet Kompetencji" zakwalifikowanych do udziału w szkoleniach z kompetencji interpersonalnych w ramach w/w projektu. 

 

Gr. I - Autoprezentacja w biznesie - lista uczestników/czek

Gr. II - Autoprezentacja w biznesie - lista uczestników/czek

Gr. III - Autoprezentacja w biznesie - lista uczestników/czek

Gr. IV - Autoprezentacja w biznesie - lista uczestników/czek

Gr. V - Autoprezentacja w biznesie - lista uczestników/czek

Gr. VI - Radzenie sobie ze stresem - lista uczestników/czek

Gr. VII - Praca w zespole - lista uczestników/czek

 Gr. VIII - Radzenie sobie ze stresem - lista uczestników/czek

 

Listy uczestników zakwalifikowanych na wizyty studyjne w ramacg projektu: „LUK II – Lubelski Uniwersytet Kompetencji”.

Wizyta 1 - Tesco Polska sp. z o. o. - grupa I

Wizyta 2 - Tesco Polska sp. z o. o. - grupa II

 

Rekrutacja na szkolenia

Od 1 marca br. Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II realizuje projekt „LUK II – Lubelski Uniwersytet Kompetencji”, którego celem jest dostosowanie kompetencji 289 osób, studentów/tek ostatniego roku studiów stacjonarnych I lub II stopnia filologii angielskiej, germańskiej, niderlandzkiej, polskiej, słowiańskiej, romańskiej oraz sinologii KUL (studia stacjonarne) do potrzeb gospodarki, rynku pracy i społeczeństwa dzięki współpracy z przedsiębiorcami.

 

Projekt przewiduje realizację szkoleń podnoszących kompetencje interpersonalne, zawodowe, z zakresu przedsiębiorczości i informatyczne. Szkolenia te będą realizowane przez specjalistów – praktyków z bogatym doświadczeniem zawodowym, a uzyskane dzięki nim certyfikaty/zaświadczenia będą stanowić cenne i pożądane przez pracodawców uzupełnienie posiadanych przez Państwa kwalifikacji.

 

Co należy zrobić aby zgłosić się do udziału w projekcie?

 

W celu poprawnego zgłoszenia się do udziału w szkoleniach należy wypełnić formularz zgłoszeniowy, znajdujący się pod linkiem oraz wydrukować go, podpisać i dostarczyć do Biura Projektu, pok. CN-201 (Collegium Norwidianum, II piętro), w godz. 07.30 – 15.30 w terminie do 29.04.2016 r.

Formularz zgłoszeniowy dostępny jest również na stronie internetowej projektu www.kul.pl/luk/dokumenty-zgłoszeniowe, a także w biurze projektu.

 

Dodatkowym, obowiązkowym narzędziem rekrutacyjnym jest Kwestionariusz Autoanalizy Kompetencji, który znajdą Państwo tutaj.

 

Kwestionariusz ma formę pytań zamkniętych z listą odpowiedzi, w każdym pytaniu można udzielić tylko jednej odpowiedzi. Łączny czas wypełniania kwestionariusza trwa ok. 10 minut. Obsługa narzędzia jest bardzo prosta, a informacje, których udzielą Państwo w ww. kwestionariuszu posłużą WYŁĄCZNIE do celów stworzenia bilansu kompetencji na potrzeby projektu, zwłaszcza rekrutacji. Badanie kwestionariuszem zostanie powtórzone na zakończenie szkoleń, w których będą Państwo uczestniczyć. Po zakończeniu udziału w projekcie otrzymają Państwo podsumowanie swojego bilansu kompetencji, z uwzględnieniem zmian, które dokonały się w obszarze poszczególnych kompetencji w rezultacie udziału w szkoleniach. Z tego względu prosimy Państwa o podawanie w kwestionariuszu prawdziwych danych, włącznie w imieniem i nazwiskiem (posłużą WYŁĄCZNIE do identyfikacji).

 

Kompletna aplikacja na szkolenie obejmuje wypełniony i podpisany formularz zgłoszeniowy oraz wypełniony Kwestionariusz Autoanalizy Kompetencji.

 

Przed przystąpieniem do rekrutacji prosimy o zapoznanie się z:

Regulaminem rekrutacji i uczestnictwa w szkoleniach realizowanych w ramach projektu „LUK II - Lubelski Uniwersytet Kompetencji”

 

W przypadku jakichkolwiek problemów z wypełnieniem formularza zgłoszeniowego lub Kwestionariusza  Autoanalizy służymy Państwu pomocą - osobami do kontaktów w sprawie rekrutacji są:

  • specjalista ds. organizacji szkoleń – mgr Anna Błasiak, biuro CN-201, tel. 81 445-42-82, e-mail: luk@kul.pl ablasiak@kul.pl
  • kierownik projektu – dr Dorota Bryk, biuro CN-201, tel. 81 445-42-82, e-mail: dbryk@kul.pl
  • wydziałowy koordynator ds. szkoleń, warsztatów i zespołów projektowych – dr Łukasz Borowiec, e-mail: lukbor@kul.pl,
  • specjalista ds. rozliczeń – mgr Piotr Siemaszko, biuro CN-201, tel. 81 445-42-82, e-mail: piotrek1@kul.pl

 

Serdecznie zapraszamy do udziału w projekcie.