Aktualności

Informujemy, że pierwsza wizyta studyjna odbędzie się w dniach 17-19.08.2016 r. Miejscem realizacji wizyty jest siedziba firmy TESCO Polska sp. z o. o. ul. Kapelanka 56, 30-347 Kraków. Szczegóły dotyczące organizacji wizyty przekaże Państwu Pan Łukasz Kwiatkowski, lukasz.kwiatkowski@kul.pl, tel: (81) 445 41 66. Harmonogramy wizyt znajdą Państwo w zakładce wizyty studyjne. Znajdują się tam także listy osób zakwalifikowanych do udziału w wizytach. Realizacja kolejnych wizyt planowana jest we wrześniu br.

Zapraszamy do zapoznania się z regulaminem udziału w wizytach studyjnych oraz z kontraktem uczestnictwa w wizytach studyjnych realizowanych w ramach projektu "LUK II - Lubelski Uniwersytet kompetencji", dokumenty znajdują się w menu wizyty studyjne. Pierwsze wizyty odbędą się w terminie: 17-19.08.2016 r. w Krakowie, w siedzibie centrali TESCO Poland. Zainteresowanych uczestnictwem w wizytach studyjnych zapraszamy do kontaktu z p. Łukaszem Kwiatkowskim, Specjalistą ds. organizacji wizyt studyjnych, tel. 81-445-41-66, mail: lukasz.kwiatkowski@kul.pl

15.07.2016

Wizyty studyjne

Serdecznie zapraszamy wszystkich zainteresowanych udziałem w wizytach studyjnych do kontaktu z Biurem Projektu. Osobą odpowiedzialną za przeprowadzenie wizyt studyjnych jest p. Łukasz Kwiatkowski – Specjalista ds. organizacji wizyt studyjnych, e-mail: lukasz.kwiatkowski@kul.pl, luk@kul.pl, tel: (81) 445 41 66, (81) 445 42 82

 

Pierwsze wizyty studyjne są planowane na sierpień 2016 roku. Bardziej szczegółowe informacje można znaleźć w zakładce Wizyty studyjne.

Informujemy, że zmieniły się harmongoramy szkoleń zawodowych - „Język angielski dla pracowników biurowych” - grupa I, „Język angielski dla pracowników biurowych” - grupa II, „Menadżer projektów” - grupa I. Zaktualizowane harmonogramy znajdą Państwo w zakładce Szkolenia.

Informujemy o uruchomieniu zajęć kolejnych szkoleń z kompetencji zawodowych i informatycznych: menadżer projektów, język angielski dla pracowników biurowych - grupy I i II oraz podstawy grafiki komputerowej. Plany zajęć znajdą Państwo w zakładce szkolenia. Listy rankingowe uczestników znajdują się w zakładce rekrutacja. Prosimy o zapoznanie się z informacjami i terminami.

Informujemy o uruchomieniu szkolenia z kompetencji zawodowych: kurs tłumaczenia konsekutywnego (sekcja angielska). Plan zajęć znajdą Państwo w zakładce szkolenia. Lista rankingowa uczestników znajduje się w zakładce rekrutacja. Prosimy o zapoznanie się z informacjami i terminami.

Informujemy o planowanym uruchomieniu kolejnych zajęć w ramach zespołów projektowych w zakresie praktycznych technik tłumaczeniowych - język angielski grupy I-II, język niemiecki oraz język rosyjski. Plany zajęć znajdą Państwo w zakładce zajęcia projektowe. Listy rankingowe uczestników znajdują się w zakładce rekrutacja.

Informujemy o uruchomieniu zajęć w ramach zespołów projektowych w zakresie praktycznych technik tłumaczeniowych - język ukraiński grupa I. Plan zajęć znajdą Państwo w zakładce zajęcia projektowe. Lista rankingowa uczestników znajduje się w zakładce rekrutacja.

Informujemy o uruchomieniu szkolenia z kompetencji zawodowych: język ukraiński w biznesie. Plan zajęć znajdą Państwo w zakładce szkolenia. Lista rankingowa uczestników znajduje się w zakładce rekrutacja. Prosimy o zapoznanie się z informacjami i terminami.

Informujemy, że od 8 czerwca 2016 roku zaczynają się szkolenia z zakresu kompetencji zawodowych w ramach projektu "LUK II - Lubelski Uniwersytet Kompetencji". Pierwsze spotkanie, na którym zostanie ustalony szczegółowy harmonogram kolejnych spotkań, odbędą się w dniu 08.06.2016 r.:
1. szkolenie pt. "Specjalistyczny język angielski finansowy i księgowy" (grupa I) - sala 235
2. szkolenia pt. "Specjalistyczny język niemiecki finansowy i księgowy" (grupa I) - sala 108
Serdecznie zapraszamy!

Serdenicznie zapraszamy do zgłaszania się na zajęcia projektowe, aby zgłosić się do udziału w zespole projektowym, należy skontaktować się z Biurem Projektu, pok. CN-201:

osobiście, codziennie w godz. 08.00 – 16.00,

przez e-mail: luk@kul.pl,

telefonicznie: 81-445 4282.

Informujemy, że w zakładce Szkolenia dostępne są już harmonogramy szkoleń "Autoprezentacja w sytuacji biznesowej" dla grup IV i V, Radzenie sobie ze stresem grupa VI oraz Praca w zespole grupa VII. Prosimy o zapoznanie się z terminami zajęć.

Uprzejmie informujemy, że są już dostępne wyniki rekrutacji na szkolenia w ramach projektu LUK II.

Listy rankingowe osób zakwalifikowanych na poszczególne zajęcia można znaleźć w zakładce: Rekrutacja.

Jednocześnie informujemy, że trwa nabór uzupełniający na szkolenia i termin rekrutacji zostaje przedłużony do dn. 13 maja 2016 r. Zapraszamy do zgłaszania się do udziału w szkoleniach.

 

Informujemy, że w zakładce Szkolenia dostępny jest już harmonogramy szkoleń "Autoprezentacja w sytuacji biznesowej" dla grup III. Prosimy o zapoznanie się z terminami zajęć.

Informujemy, że KUL otrzymał dofinansowania na cztery nowe projekty stażowe, w tym na projekt skierowany do studentów WNH KUL.

UWAGA! W przypadku projektu „Wysokiej Jakości Staże kluczem do kariery studentów WNH KUL” w pierwszej kolejności na staże będą przyjmowani uczestnicy projektu „LUK II – Lubelski Uniwersytet Kompetencji” (dotyczy studentów kierunków filologicznych studiów stacjonarnych II roku II stopnia).

Więcej informacji znajduje się tutaj.

Informujemy, że w zakładce Szkolenia dostępne są już harmonogramy szkoleń "Autoprezentacja w sytuacji biznesowej" dla grup I-II. Prosimy o zapoznanie się z terminami zajęć.

Wszystkie osoby zainteresowane wzięciem udziału w projekcie "LUK II", które nie zdążyły jeszcze złożyć dokumentów aplikacyjnych zapraszamy do zgłoszenia się na szkolenia. W związku z faktem, iż dysponujemy jeszcze wolnymi miejscami w grupach szkoleniowych termin rekrutacji zostanie przedłużony do dn. 13 maja 2016 r. Formularz zgłoszeniowy należy złożyć w Biurze projektu - Collegium Norwidianum s. 201 (II piętro), od pon. do pt. w godz. od 8:00-16:00.  Szczegółowe informacje dotyczące rekrutacji i szkoleń można znaleźć w zakładkach: Rekrutacja i Szkolenia.

Serdecznie zapraszamy!

Uprzejmie informujemy, że w zakładce szkolenia dostępne są dla Państwa programy wszystkich szkoleń oferowanych w ramach projektu. Zapraszamy do zapoznania się z tematyką.

Z przyjemnością informujemy, o rozpoczęciu rekrutacji na szkolenia w ramach projektu "LUK II - Lubelski Uniwersytet Kompetencji". Szczegółowe informacje na temat rekrutacji znajdziecie Państwo na zakładce strony Rekrutacja, informacje na temat szkoleń znajdą Państwo w zakładkach O projekcie i Szkolenia.

Przyjmowanie zgłoszeń I edycji będzie trwało do 29 kwietnia 2016 r.

Formularz zgłoszeniowy jest dostępny na stronie internetowej projektu w zakładce Dokumenty zgłoszeniowe oraz w Biurze projektu: Al. Racławickie 14, 20-950 Lublin, II piętro, pok. CN-201.

Szkolenia


Harmonogramy zajęć szkoleń z zakresu kompetencji zawodowych/informatycznych:

Specjalistyczny j. ang. księgowy i finansowy” - grupa I - mgr Agnieszka Turska

Specjalistyczny j. niem. księgowy i finansowy” - grupa I - mgr Iwona Fijołek

Język ukraiński w biznesie - grupa I - dr Albert Nowacki

Kurs tłumaczenia konsekutywnego (sekcja angielska) - grupa I - (Aneta Kowalska/Magdalena Mika/dr hab. Agata Seweryn)

Język angielski dla pracowników biurowych - grupa I - Maria Sieńko

Język angielski dla pracowników biurowych - grupa II - Maria Sieńko

Menadżer projektów - grupa I - mgr inż. Krzysztof Grymuza

Podstawy grafiki komputerowej - grupa I - Marcin Stelmaszczuk, Weronika Mankiewicz

Harmonogramy zajęć szkoleń z zakresu kompetencji interpersonalnych:

Autoprezentacja w sytuacji biznesowej - grupa I - dr Piotr Mamcarz

Autoprezentacja w sytuacji biznesowej - grupa II - mgr Marta Wziątek

 Autoprezentacja w sytuacji biznesowej - grupa III - dr Piotr Mamcarz

 Autoprezentacja w sytuacji biznesowej - grupa IV - dr Izabela Mamcarz

  Autoprezentacja w sytuacji biznesowej - grupa V - dr Jacek Sobek

  Radzenie sobie ze stresem - grupa VI - dr hab. Bohdan Rożnowski, prof. KUL

Praca w zespole - grupa VII - mgr Dorota Maj

Radzenie sobie ze stresem - grupa VIII - dr hab. Bohdan Rożnowski, prof. KUL

 

 

W ramach projektu "LUK II - Lubelski Uniwersytet Kompetencji" oferujemy Państwu możliwość udziału w następujących szkoleniach:

 

A. Szkolenia z zakresu kompetencji interpersonalnych:

  1. Autoprezentacja w sytuacji biznesowej: czas trwania warsztatu - 16 godzin dydaktycznych, łączna liczba edycji: 7
  2. Efektywna komunikacja: czas trwania warsztatu - 16 godzin dydaktycznych, łączna liczba edycji: 8
  3. Radzenie sobie ze stresem: czas trwania warsztatu - 16 godzin dydaktycznych, łączna liczba edycji: 7
  4. Praca w zespole: czas trwania warsztatu - 16 godzin dydaktycznych, łączna liczba edycji: 7

B. Szkolenia z zakresu kompetencji zawodowych, przedsiębiorczości i informatycznych:

  1. Język angielski dla pracowników biurowych: czas trwania kursu - 60 godzin dydaktycznych, łączna liczba edycji: 3
  2. Menadżer projektów: czas trwania kursu - 30 godzin dydaktycznych, łączna liczba edycji: 1
  3. Przedsiębiorczość – podstawy ekonomii dla nieekonomistów: 32 godziny dydaktyczne, łączna liczba edycji: 1
  4. Podstawy grafiki komputerowej: 30 godzin dydaktycznych, łączna liczba edycji: 2
  5. Specjalistyczny język angielski finansowy i księgowy: 30 godzin dydaktycznych, łączna liczba edycji: 5
  6. Specjalistyczny język niemiecki finansowy i księgowy: 30 godzin dydaktycznych, łączna liczba edycji: 2
  7. Język rosyjski w biznesie: 60 godzin dydaktycznych, łączna liczba edycji: 1
  8. Język ukraiński w biznesie: 60 godzin dydaktycznych, łączna liczba edycji: 1
  9. Specjalistyczny język francuski – ekonomia i finanse: 60 godzin dydaktycznych, łączna liczba edycji: 2
  10. Kurs tłumaczeń konsekutywnych (sekcja angielska): 32 godziny dydaktyczne, łączna liczba edycji: 11
  11. Kurs tłumaczeń konsekutywnych (sekcja romańska): 32 godziny dydaktyczne, łączna liczba edycji: 1
  12. Kurs tłumaczeń konsekutywnych (sekcja słowiańska): 32 godziny dydaktyczne, łączna liczba edycji: 1

Kto może wziąć udział w w/w szkoleniach?

 

GRUPĘ DOCELOWĄ projektu stanowi 289 studentów/-ek (osoby bierne zawodowo) ostatniego roku studiów stacjonarnych następujących kierunków studiów KUL:

  • filologia angielska,
  • filologia germańska,
  • filologia niderlandzka,
  • filologia słowiańska,
  • filologia romańska,
  • filologia polska,
  • sinologia.

 

Każdy kandydat/tka wybiera po jednym szkoleniu: z kompetencji interpersonalnych (grupa A) i pozostałych (grupa B).

 

Szkolenia będą się odbywać w grupach 9-10 osobowych.

 

UWAGA! Organizator zastrzega sobie prawo do nieuruchomienia grupy, jeśli nie zbierze się wymagana liczba kandydatów/tek.

 

Realizacja I edycji szkoleń została zaplanowana w okresie od kwietnia 2016 r. do czerwca 2016 r.

 

Wszystkie szkolenia będą prowadzone metodą warsztatową przez specjalistów - praktyków z poszczególnych dziedzin, posiadających bogate doświadczenie zawodowe adekwatnym do prowadzonych działań, zdobytym poza uczelnią.

 

Szkolenia będą się odbywać w salach dydaktycznych KUL oraz firm szkoleniowych (w Lublinie).

 

Uczestnik/czka projektu, który/a ukończy oba szkolenia: z kompetencji interpersonalnych (grupa A) i pozostałych (grupa B) otrzyma dwa zaświadczenia potwierdzające ukończenie tych szkoleń. Warunkiem ukończenia szkolenia jest uczestnictwo w co najmniej 80% godzin zajęć przewidzianych dla danego szkolenia.

 

Szkolenia 1-4 z grupy B kończą się egzaminem zewnętrznym. Po zdaniu egzaminu każdy uczestnik otrzyma międzynarodowy Certyfikat Kompetencji Zawodowych w standardzie VCC (Vocational Competence Certificate) lub porównywalnym.

 

Szkolenia 7-9 z grupy B kończą się egzaminem zewnętrznym. Po zdaniu egzaminu każdy uczestnik otrzyma Certyfikat.

 

Osobami do kontaktów w sprawie rekrutacji są:

  • specjalista ds. organizacji szkoleń – mgr Anna Błasiak, biuro CN-201, tel. 81 445-42-82, e-mail: luk@kul.pl ablasiak@kul.pl
  • kierownik projektu – dr Dorota Bryk, biuro CN-201, tel. 81 445-42-82, e-mail: dbryk@kul.pl
  • wydziałowy koordynator ds. szkoleń, warsztatów i zespołów projektowych – dr Łukasz Borowiec, e-mail: lukbor@kul.pl,
  • specjalista ds. rozliczeń – mgr Piotr Siemaszko, biuro CN-201, tel. 81 445-42-82, e-mail: piotrek1@kul.pl

 

Serdecznie zapraszamy do udziału w projekcie.