Oferta Instytutu Nauk Socjologicznych

1. Ilościowe badania rynku i opinii społecznej. Stosowanie zaawansowanych technik analizy danych ilościowych pozwala na odkrywanie związków dwu- i wielozmiennowych pomiędzy tymi zjawiskami rynkowymi a ich psychologicznymi, społecznymi, demograficznymi i kulturowymi uwarunkowaniami. Realizowane na statystycznie reprezentatywnych próbach badawczych przy użyciu wystandaryzowanych narzędzi badawczych pozwalają na uogólnianie uzyskanych wyników na całą grupę docelową danej kategorii produktowej/ marki. Realizowane przez nas usługi to:

  • badania postaw i motywacji konsumentów,
  • badania zachowań nabywczych i zwyczajów konsumpcji,
  • badania segmentacyjne,
  • badania wizerunku kategorii produktowej/ marki,
  • badania satysfakcji klienta,
  • badania cykliczne kondycji marki,
  • badania skuteczności kampanii reklamowych.

 

2. Jakościowe badania rynku i opinii społecznej. Badania jakościowe pozwalają na uzyskanie pogłębionej wiedzy o konsumencie. Wyjaśniają naturę zjawisk rynkowych, odkrywając rzeczywiste potrzeby konsumentów, które często przez nich samych są nieuświadamiane lub ukrywane. Pokazują pełną różnorodność postaw konsumentów wobec danej kategorii produktowej/ marki. Dostarczają wiedzy o specyfice „języka” konsumentów, którym posługują się w odniesieniu do danej kategorii produktowej/ marki. Nasi eksperci oferują badania indywidualnie dopasowane do rozwiązania konkretnego problemu marketingowego. Zwykle w takich sytuacjach oferujemy miks badawczy obejmujący badania realizowane różnymi metodami ilościowymi i jakościowymi. Projekt badawczy tego typu rozpoczyna i kończy się spotkaniem warsztatowym ze Zleceniodawcą początkowo celem lepszego zrozumienia problemu, a następnie wypracowania strategii zastosowania w praktyce wyników przeprowadzonych badań i analiz.

 

3. Analizy i ekspertyzy społeczno-gospodarcze na potrzeby budowania strategii rozwoju gmin, miast; wdrażania Lokalnych Programów Rewitalizacji Gmin; budowania Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych; wykorzystania potencjału Internetu w działalności publicznej; ewaluacji projektów, programów czy działań instytucji publicznych i samorządowych. 

 

4. Badania dotyczące postawy więźniów wobec pracy i perspektywy readaptacji społecznej; diagnoza potrzeb w zakresie pomocy postpenitencjarnej; diagnoza możliwości skoordynowania pomocy postpenitencjarnej ze strony Służby Więziennej, pomocy społecznej i kuratorskiej służby sądowej.

 

 

 


WSPÓŁPRACA

ikona
ikona
ikona
ikona
ikona