Odszedł do Pana prof. dr hab. Czesław Kępski
Z głębokim żalem informujemy,
że 10 lutego 2022 roku, odszedł do Pana
Prof. dr hab. Czesław Kępski
pedagog, emerytowany pracownik Instytutu Pedagogiki KUL
Nabożeństwo żałobne odprawione zostanie dnia 17 lutego 2022 roku
o godzinie 13.00 w kaplicy cmentarnej przy ul. Lipowej w Lublinie
Łączymy się w żałobie z rodziną Zmarłego.
Wieczny odpoczynek racz Mu dać Panie...
Projekt "Aktywny student - aktywny absolwent"
Zapraszamy do udziału w projekcie "Aktywny student - aktywny absolwent", który realizowany jest w ramach Priorytetu: III. Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju Działania: 3.1 Kompetencje w szkolnictwie wyższym Instytucja finansująca: Narodowe Centrum Badań i Rozwoju.
Wsparcie kierowane jest m. in. do studentów ostatnich roczników studiów licencjackich i magisterskich z Wydziału Nauk Społecznych (Psychologia - Dziennikarstwo - Socjologia - Bezpieczeństwo Narodowe - Pedagogika - Zarządzanie – Ekonomia).
Więcej informacji i terminy spotkań na stronie: Projekt "Aktywny student - aktywny absolwent".
Debaty Dyplomatyczne KUL
Celem projektu zatytułowanego Debaty Dyplomatyczne KUL jest przybliżenie węzłowych wyzwań współczesnego świata i analiza możliwości działania różnych podmiotów zaangażowanych w te procesy. Propozycja skierowana jest do szerokiego grona odbiorców: studentów, pracowników szkół wyższych, ekspertów oraz innych osób zainteresowanych tematyką stosunków międzynarodowych.
Zasadnicze znaczenie ma możliwość uczestnictwa w spotkaniach z dyplomatami i politykami zaangażowanymi w bieżące wydarzenia społeczno-polityczne. Konfrontacja myśli, poglądów i sposobów radzenia w sytuacjach kryzysowych służyć będzie głębszemu zrozumieniu współczesnego świata.
Program wydarzenia obejmuje wygłoszenie moderowanego wykładu otwartego z dyskusją i pytaniami kierowanymi do zaproszonego gościa. Spotkanie przewiduje także możliwość odbycia warsztatów dla węższego grona specjalistów zajmujących się przedmiotową problematyką, naukowców, doktorantów i seminarzystów. Jest to merytorycznie uzasadnione potrzebą wzbogacenia oferty programowej w ramach kierunków studiów realizowanych na WNS.