Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II po raz trzynasty podejmuje inicjatywę edukacyjną, mającą na celu rozwijanie przedsiębiorczości wśród społeczności akademickiej.

 

Niezależnie czy jesteś studentem, absolwentem, osobą poszukującą swojej ścieżki zawodowej, serdecznie zapraszamy Cię do udziału w 4 panelach dyskusyjnych nt. przedsiębiorczości. KUL otwiera swoje wirtualne drzwi dla każdego, kto pragnie czerpać wiedzę od doświadczonych przedsiębiorców i freelancerów. 

 

W dniach 8-10 stycznia 2024 r. dołącz do serii wirtualnych paneli dyskusyjnych. Będziesz miał okazję słuchać i zadawać pytania ekspertom z różnych dziedzin, którzy podzielą się swoimi historiami sukcesów, doświadczeniami i kluczowymi lekcjami. Dowiesz się, jakie kompetencje są niezbędne dla współczesnych przedsiębiorców, jakie błędy warto unikać, a także jakie kroki możesz podjąć już teraz, aby zbudować solidne fundamenty dla swojej kariery zawodowej.

 

 

Wydarzenie organizuje Biuro Karier KUL i Dział Kształcenia KUL.


 

Harmonogram paneli dyskusyjnych

 

Pierwszy panel: 8 stycznia 2024 r. (poniedziałek), 10:00 - 11:30

    • Link do spotkania: MS Teams
    • Goście: Agnieszka Szyjkowska-Dudo, Dorota Hetmańczyk-Żuchalska, Marek Gonsior
    • Prowadząca: mgr Marta Szymańska-Jarosz

 

Drugi panel: 9 stycznia 2024 r. (wtorek), 10:00 - 11:30

    • Link do spotkania: MS Teams
    • Goście: Agnieszka Jurkowska, Nicole Tomanek, Tomasz Bill
    • Prowadząca: Marlena Gołębiowska

 

Trzeci panel:10 stycznia 2024 r. (środa), 10:00 - 11:30

    • Link do spotkania: MS Teams
    • Goście: Inga Safader-Powroźnik, Kinga Rogala Gutowska, Iwona Pawłowska
    • Prowadzący: dr Wojciech Wciseł

 

Czwarty panel: 10 stycznia 2024 r. (środa), 10:50-12:30 (dla studentów cudzoziemców)

    • Link do spotkania: MS Teams
    • Gość: Mirek Urban
    • Prowadzący: Piotr Lewandowski

 


 

Lista prelegentów i szczegóły wydarzenia

 

Poznajcie prelegentów tych 4 wirtualnych konferencji, którzy będą dzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem. To wyjątkowa okazja, aby zainspirować się i poszerzyć horyzonty myślowe nt. przedsiebiorczości.

 

I panel dyskusyjny – 8 stycznia 2024 r. (poniedziałek), 10:00 - 11:30

 

Link do spotkania na MS Teams: https://tiny.pl/c6bmt 

 

Goście:

  • Agnieszka Szyjkowska-Dudo – Lektorka języka angielskiego biznesowego i medycznego, Tłumaczka symultaniczna i konsekutywna, Przedsiębiorczyni
  • Dorota Hetmańczyk-Żuchalska – Konsultant Kariery, Coach, Trener
  • Marek Gonsior – Marketer, Strateg, Freelancer, Podcaster

 

Spotkanie poprowadzi mgr Marta Szymańska-Jarosz.

 

W spotkaniu wezmą udział studenci następujących kierunków: Edytorstwo, Sinologia, Filologia angielska, Romanistyka, Hispanistyka

 

 

Agnieszka Szyjkowska-Dudo

CEO firmy Do Enjoy the Difference, specjalizuje się w szkoleniach języka angielskiego biznesowego i medycznego, lektorka języka angielskiego medycznego na Gdańskim Uniwersytecie Medycznym, tłumaczka symultaniczna i konsekutywna, była redaktor czasopisma The Polish Migration Review, w przeszłości negocjatorka warunków handlowych dla polskiej firmy branży fashion na terenie Chin, Hong Kongu i Skandynawii.

 

SM:

https://www.linkedin.com/in/agnieszkaszyjkowska-dudo/

 

 

Dorota Hetmańczyk-Żuchalska

Moją misją jest dzielenie się z ludźmi  zdobytym doświadczeniem, wspieranie osób w poszukiwaniu własnej drogi zawodowej i czerpanie radości z pasji życiowych. Moim mottem jest „dawanie kopa i siły ” do działania. W procesie coachingu kariery buduję postawę klienta: „Wiem kim jestem zawodowo, co umiem i gdzie chcę być”. W pracy z klientami wykorzystuję  również swoje doświadczenie zdobyte w międzynarodowych korporacjach w obszarze sprzedaży na stanowiskach specjalisty i menedżera oraz prowadzenia własnej działalności w obszarze aktywności ruchowej (szkoła jogi). Jestem pasjonatką aktywnego stylu życia i  autorką licznych warsztatów rozwojowych dla kobiet.

 

SM:

https://www.linkedin.com/in/dorota-hetmanczyk-zuchalska/

 

 

Marek Gonsior

Od 20 lat zajmuje się marketingiem. Przez wiele lat, będąc członkiem zarządu i wielokrotnie nagradzanym dyrektorem marketingu, pracował dla wiodących marek z kategorii meblarskiej i farmaceutycznej. Od ponad 4 lat jest aktywnym freelancerem i skutecznie doradza firmom handlowym oraz produkcyjnym z takich branż jak: wyposażenie wnętrz, żywność, reklama, budownictwo, moda czy doradztwo personalne. Swoją wiedzą wspiera także fundacje oraz jednostki administracji publicznej. Prelegent na prestiżowych konferencjach branżowych (I Love Marketing, Marketing Progress, VideoWars, Golden Marketing Conference i InternetBeta). Regularnie komentuje tematy strategiczne i komunikacyjne na łamach WirtualneMedia.pl (http://wirtualnemedia.pl/) oraz pisze teksty z zakresu szeroko rozumianego marketingu. Autor książki o freelancingu „Wyzwoleni. Czy freelancingu jest dla Ciebie?" oraz gospodarz podcastu na ten temat.

 

SM:

https://www.linkedin.com/in/marekgonsior/

https://www.instagram.com/marek_gonsior/

https://www.facebook.com/marek.gonsior

 

 

 

Spotkanie poprowadzi mgr Marta Szymańska-Jarosz.

Od ponad 10 lat jako specjalistka ds. komunikacji i promocji w Biurze Karier KUL realizuje projekty dotyczące planowania kariery i przedsiębiorczości. Współpracuje ze środowiskiem akademickim i otoczeniem zewnętrznym. Wielka entuzjastka wykorzystania platformy LinkedIn w budowaniu marki osobistej. Jako konsultantka Linkedin pomaga w procesie opracowania profilu osobistego na LinkedIn osobom indywidualnym i zespołom.


II panel dyskusyjny – 9 stycznia 2024 r. (wtorek), 10:00 - 11:30

Link do spotkania na MS Teams: https://tiny.pl/c6bmf

 

Goście:

  • Agnieszka Jurkowska – Coach i Mentorka Kariery (ICF PCC, EMCC Practitioner), Rekruterka, Psycholożka, Autorka podcastu „Scenariusze Kariery"
  • Nicole Tomanek - Ekspertka HR, Autorka bloga HRismatic, Prelegentka, Recenzentka
  • Tomasz Bill – Storyteller, Word Designer, Przedsiębiorca

 

Spotkanie poprowadzi Marlena Gołębiowska.

 

W spotkaniu wezmą udział studenci następujących kierunków: bezpieczeństwo, dziennikarstwo, ekonomia, kryminologia

 

 

Agnieszka Jurkowska

Wspieram w tworzeniu własnego scenariusza kariery jako akredytowany Coach i Mentorka (ICF PCC, EMCC Practitioner), Rekruterka i Psycholożka. Specjalizuję się w projektach z obszaru rekrutacji, outplacementu, rozwoju kariery zawodowej i przywództwa. Łączę wiedzę psychologiczną z doświadczeniem biznesowym i managerskim. Dzielę się wiedzą i dobrymi praktykami tworząc podcast o nazwie „Scenariusze Kariery" o świadomym kształtowaniu swojego życia zawodowego.

 

SM:

https://www.linkedin.com/in/agnieszkajurkowska/

https://www.facebook.com/InsideSkillsAgnieszkaJurkowska

https://insideskills.pl/

 

 

Nicole Tomanek

Entuzjastka HR-u z doświadczeniem zawodowym w korporacji, agencji rekrutacyjnej i w środowisku start-upowym. Dzięki swojej działalności edukacyjnej na łamach bloga HRismatic – Charyzmatycznie o HR z Nicole Tomanek oraz portalu LinkedIn, na którym obserwuje ją ponad 25 000 osób znajduje się w ścisłej czołówce najbardziej rozpoznawalnych i cenionych HR-owców w kraju. Stała bywalczyni i organizatorka konferencji HR-owych, na których występuje w roli prelegentki, moderatorki dyskusji i członkini rady programowej. Recenzuje książki HR-we, pisze o dobrych praktykach, obala mity o HR. Na jej nazwisko możesz natknąć się także w raportach branżowych, na łamach których udziela komentarzy eksperckich i wywiadów.

SM:

https://www.linkedin.com/in/nicole-tomanek/

https://hrismatic.pl/

 

 

Tomasz Bill

Dobrze opowiedziana historia przyciąga uwagę klientów, a świetna nazwa buduje wizerunek i rozpoznawalność marki. Przemyślany scenariusz daje początek reklamie, która sprzedaje. Tomasz Bill – storyteller, strateg komunikacji marek oraz ludzi, word designer, wykładowa Uniwersytetu Warszawskiego oraz współwłaściciel agencji językowej Alfa Lingua. W swojej działalności wspiera kolejne pokolenia w świadomym działaniu i odkrywaniu własnych umiejętności oraz ścieżki rozwoju, nie tylko zawodowego. Wierzy w moc słowa i udowadnia, że komunikacja może być zrozumiała, a jednocześnie niebanalna. Pisze scenariusze promocyjne, przemówienia i teksty wystąpień publicznych, które zapadają w pamięć ich odbiorców. Szkoli zespoły firm oraz organizacji w zakresie storytellingu, storytellingu danych, skutecznej komunikacji międzyzespołowej. Wśród firm czy organizacji, które mu zaufały są takie marki jak Cromwell, Sii, Bosch, czy Polski Komitet Olimpijski.

 

SM:

https://www.linkedin.com/in/tomaszbill/

https://www.tomaszbill.pl/

 

 

Spotkanie poprowadzi Marlena Gołębiowska.

Wykładowczyni Instytutu Ekonomii i Finansów Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II. Moderatorka design thinking oraz autorka wyróżnionej innowacji społecznej Laboratorium Design Thinking. Ponadto analityk ds. międzynarodowych stosunków gospodarczych Instytutu Europy Środkowej.

 


III panel dyskusyjny – 10 stycznia 2024 r. (środa), 10:00 - 11:30

Link do spotkania na MS Teams: https://tiny.pl/c6bmj 

 

Goście:

  • Inga Safader-Powroźnik – CEO Open Forum
  • Kinga Rogala Gutowska – Mentorka kobiet, Przedsiębiorczyni, Rekrutacja, Sprzedaż B2B
  • Iwona Pawłowska – Mentorka Początkujących Przedsiębiorców, Coach, Trener, CEO Akademii Wzrostu

 

Spotkanie poprowadzi dr Wojciech Wciseł.

 

W spotkaniu wezmą udział studenci następujących kierunków: psychologia, pedagogika, pedagogika specjalna, nauki o rodzinie.

 

 

Inga Safader Powroźnik

Od ponad 15 lat jestem przedsiębiorczynią. Od zawsze inspirowali mnie ludzie, rozmowy z nimi oraz projekty zmieniające świat na lepszy. Moje dotychczasowe działania zawodowe skupione były na człowieku, komunikacji i relacjach. Pracowałam m.in. jako PR-owiec oraz Event Manager. Przez wiele lat organizowałam kampanie PR oraz eventy wspierające budowanie wizerunku klientów korporacyjnych, firm produkcyjnych i dużych biznesów. Pracowałam dla dużych marek biznesowych i produkcyjnych. Realizowałam autorskie i nieszablonowe projekty okołobiznesowe i edukacyjne. Współtworzyłam podkarpacki magazyn VIP Biznes&Styl oraz portal opinii Biznes&Styl. W pewnym momencie zapragnęłam wejść na ścieżkę rozwoju biznesowego opartą o coaching i facylitację, która mnie zafascynowała. Obecnie robię to, co łączy w sobie wszystkie moje zainteresowania, pasje, talenty i umiejętności. W 2020 roku stworzyłam własny, unikatowy format konferencyjny – Open Forum, a w 2023 roku Open Forum Local dla ludzi biznesu, liderów, managerów i ekspertów, którzy oczekują czegoś więcej, niż oferują standardowe konferencje. Open Forum to cykl spotkań skupionych wokół tematyki człowieka, biznesu, zarządzania, prowadzonych w nowoczesnej formule dyskusyjnej. Uczestnicy biorą w nich aktywny udział. Od 2022 roku tworzę podcast Rozmowy Regeneracyjne, w którym poruszam tematykę szeroko pojętego rozwoju osobistego i biznesowego. Do rozmów zapraszam przedsiębiorców i ciekawe osobowości, znanych i mniej znanych. To podcast, który ma za zadanie zatrzymać, zainspirować i włączyć uważność na różne tematy – dobrego życia, zdrowia, biznesu, rozwoju. W ramach projektu Park Rozwojowy wspólnie z ekspertami, naukowcami i praktykami tworzę programy edukacyjno-rozwojowe dla biznesu oraz eventy.

 

SM:

https://www.linkedin.com/in/ingasafader-powroznik/

https://openforum.com.pl/

 

 

Iwona Pawłowska

Iwona Pawłowska jest coachem, trenerem, mentorem, przedsiębiorcą i inwestorem. Towarzyszy w odważnym wychodzeniu ze strefy komfortu do życia po więcej. Autorka programu mentoringowego Akademia Wzrostu, gdzie kompleksowo i holistycznie wspiera początkujących przedsiębiorców w rozwoju ich biznesów. Od założenia firmy, poprzez pozyskiwanie klientów i sprzedaż usług i produktów. Jest autorką projektu edukacyjnego Praca Moich Marzeń, który ma na celu rozwój talentów, zasobów ludzi, by mogli pracować zgodnie ze swoimi wartościami, pasją i zainteresowaniami.  Jej pasją są podróże, nie tylko po świecie, ale do własnego wnętrza. Jest gorącą miłośniczką Włoch, a więc włoskiego języka, sztuki, kultury, jedzenia i stylu życia. Jest autorką powieści obyczajowej z elementami coachingu „Włochy to sen, który powraca do końca życia. Ma to szczęście, że w życiu robiła i robi to, co kocha, dlatego praca jest jej pasją. Pracowała w różnych firmach i instytucjach, na wielu różnych stanowiskach i w branżach. Pełniła różne role i miała różne zawody. Była nauczycielem historii, dziennikarką, przewodnikiem turystycznym, handlowcem, marketingowcem, liderem. Z wykształcenia jest pedagogiem, nauczycielem historii, handlowcem, trenerem logodydaktyki i coachem. Ukończyła  Wyższą Szkołę Pedagogiczną na kierunku historia ze specjalizacją nauczycielską. Jest absolwentką podyplomowych studiów z  handlu zagranicznego w Szkole Głównej Handlowej i zarządzania w sektorach mody w Wyższej Szkole ViaModa i Akademii Leona Koźmińskiego. Uwielbia się uczyć i uczyć innych.

 

SM:

https://www.linkedin.com/in/pawlowskaiwona/

 

 

Kinga Rogala-Gutowska

Absolwentka m.in. Katolickiego Uniwersytet Lubelskiego Jana Pawła II na kierunku dziennikarstwo i komunikacja społeczna. Pasjonatka i praktyk sprzedaży, ekspertka rekrutacji, trenerka i mentorka biznesu - kobieta, która po 10 latach podjęła decyzję o odejściu z korporacji i pracy w 100% na własne swoje nazwisko. Przedsiębiorczyni. Aktualnie skupiona zarówno na rozwoju swojego biznesu jak i biznesów swoich klientów, których na co dzień wspiera m.in. w:

  • układaniu procesów sprzedaży
  • dotarciu do profilowych, płacących klientów
  • budowaniu dochodowych marek osobistych, nie tylko w social mediach skalowaniu biznesu

 

Na co dzień możesz mnie m.in. w spotkać w social mediach, m.in. na Instagramie @k.rogala.gutowska jak i LinkedIn: www.linkedin.com/in/krogalagutowska

 

SM:

https://www.linkedin.com/in/krogalagutowska/

https://www.instagram.com/k.rogala.gutowska/

 

 

Spotkanie poprowadzi dr Wojciech Wciseł.

Wykładowca i pracownik naukowy w Instytucie Dziennikarstwa i Zarządzania KUL, zastępca dyrektora Akademii Polonijnej KUL, b. pełnomocnik rektora KUL ds. komunikacji i promocji. Członek Zespołu Ekspertów KUL. Prowadzi zajęcia z przedsiębiorczości i tutoringu oraz komunikacji międzykulturowej i międzynarodowej. Od wielu lat związany z dziennikarstwem radiowym (Radio PLUS, Radio eR, Nowe Radio), dziennikarz sportowy w Polskim Radiu Lublin. Autor i realizator licznych projektów w obszarze współpracy międzynarodowej, zaangażowania organizacji pozarządowych w mediach, kampanii społecznych, fundraisingu. Pasjonat piłki ręcznej, żużla. Półmaratończyk z ambicjami i marzeniem maratońskim.

 

 

 


IV panel dyskusyjny dla studentów cudzoziemców - 10 stycznia 2023 r. (środa), 10:50-12:30

 

Link do spotkania na MS Teams: https://tiny.pl/c6b1x

 

W spotkaniu wezmą udział studenci następujących kierunków: Applied anthropology, Dziennikarstwo i komunikacja społeczna w języku angielskim.

 

 

Gościem spotkania będzie Mirek Urban. 

 

 

Mirek Urban

Jestem psychologiem, zakochanym (z wzajemnością) w komunikacji i storytellingu, trenerem biznesu z 20letnim stażem pracy, ghostwriterem. Pasjonuje mnie teatr improwizacji oraz sztuka iluzji. Specjalizuję się w zakresie komunikacji, wystąpień publicznych oraz storytellingu. Wykładam na Uczelni Łazarskiego, Politechnice Białostockiej oraz w Krajowej Szkole Sądownictwa i Prokuratury. Wspieram menadżerów, zarządy firm, NGOsy i sturtupy, sprawiając, że ich prezentacje i wystąpienia są celowe, klarowne, atrakcyjne i jedyne w swoim rodzaju. To mnie niezwykle uskrzydla. Jestem ekspertem w zakresie tworzenia i stosowania niestandardowych technik szkoleniowych i prezentacyjnych. Wykorzystuję metody zaczerpnięte z obszaru aktorstwa, improwizacji teatralnej, mind games, sztuki iluzji, performance czy stand-up. Jestem mężem Elizy i tatą Leona oraz Stefana. Lubię ludzi i kocham psychologię pozytywną. W czasie wolnym uprawiam joggling. W razie pytań, czekam na Ciebie tutaj: mirekurban.pl

 

Spotkanie poprowadzi Piotr Lewandowski.

 

 

 

Autor: Marta Szymańska-Jarosz
Ostatnia aktualizacja: 05.04.2024, godz. 22:43 - Marta Szymańska-Jarosz