Jakie DOKUMENTY należy złożyć?

NA FORMULARZU NIE JEST WYMAGANY PODPIS KOORDYNATORA, ANI WPIS O ŚREDNIEJ OCEN Z DZIEKANATU (UWAGA! DALEJ OBOWIĄZUJE MINIMALNA ŚREDNIA UPRAWNIAJĄCA DO UDZIAŁU W PROGRAMIE 3,5)

  • CV w języku polskim
  • Zaświadczenie o znajomości wymaganego języka obcego. Może to być międzynarodowy certyfikat zdanego egzaminu językowego czy zaświadczenie o zdanym egzaminie językowym ze SPNJO KUL na poziomie odpowiadającemu wymaganiom uczelni zagranicznej (sprawdź wymagany poziom na liście umów) - konieczne jest, aby zaświadczenie  zawierało poziomu kursu oraz ocenę końcową. Nie dotyczy to studentów neofilologii oraz studentów kierunków oferowanych w języku angielskim na KULu.

UWAGA!!! Studenci nie posiadający ww. zaświadczeń o znajomości języka obcego mają również możliwość aplikowania i będą przechodzić egzamin językowy w pierwszym tygodniu po ukończonej rekrutacji. Informacje o trybie, miejscu i czasie egzaminu studenci otrzymają mailem zaraz po zakończeniu rekrutacji.

Komplet dokumentów PRZESYŁAMY MAILEM do Sekcji Obsługi Wymian Międzynarodowych Działu Współpracy z Zagranicą na jeden z adresów podanych poniżej.

 

KONTAKT:
Sekcja Obsługi Wymian Międzynarodowych
Dział Współpracy z Zagranicą
Al. Racławickie 14, 20-950 Lublin
mgr Agnieszka Gleń, glen@kul.pl,  tel. 81 445-41-81

mgr Renata Kras, marczak@kul.pl, tel. 81 445-41-83