Portret polskiego studenta z marką Memo Book

 

01 listopada br. startuje ogólnopolska kampania „Student Memo Book” organizowana przez firmę Druk-Intro SA. Jaki jest polski student? Odpowiedzi poszuka marka Memo Book, która zaprasza wszystkich studentów do wzięcia udziału w ogólnopolskim projekcie społecznym. Akcja wspierająca wprowadzenie na rynek zeszytów Memo Book potrwa do końca marca 2012 roku. Patronat strategiczny nad projektem objęło Niezależne Zrzeszenie Studentów.

 

 

 

Organizowana przez markę Memo Book kampania opiera się głównie na działaniach społecznościowych. Studenci z całej Polski zaproszeni zostaną do świata marki poprzez stronę www.memo-book.pl oraz funpage na Facebook’u, gdzie będą mogli przyłączyć się do tworzenia portretu polskiego studenta. Ujawniając szczegóły dnia z życia żaka wspólnie stworzą album „Student Memo Book Portret”, który po zakończeniu akcji zostanie wydany
w unikatowej oprawie oraz  udostępniony dla studentów. Odpowiadając na pytania, dodając zdjęcia, angażując się na stronie studenci przez 3 miesiące będą zbierać punkty dla miasta,
w którym się uczą. W zwycięskim mieście Niezależne Zrzeszenie Studentów wraz z marką Memo Book zorganizuje dla studentów wyjątkową imprezę. Akcja potrwa do końca marca 2012 roku.

Akcja komunikowana jest za pośrednictwem prasy, radia i internetu oraz na uczelniach
i w akademikach w całej Polsce. Za koncepcję oraz realizację kampanii odpowiada agencja marketingu marki LifeInBrand. W ramach prowadzonych działań agencja zajęła się m.in. stworzeniem strony www, obsługą mediów społecznościowych, w tym Facebooka, opracowaniem materiałów POSM i nagłośnieniem kampanii. Komunikację akcji wesprze również patron strategiczny – Niezależne Zrzeszenie Studentów.

Patronat medialny nad akcją objęli: Magazyn Aktivist, Students.pl, Toys4boys.pl, Aktywni.pl, Medianews.com.pl, Radio Afera, Wszczecinie.pl. Do akcji przyłączyli się także: magazyn „Pod Prąd” oraz portale: Miasteczkostudenckie.pl, Student.pl, Studentpolski.pl.

 

 

O marce Memo Book

Marka Memo Book to nowa jakość na rynku papierniczym w Polsce. Zeszyty wyróżnia niestandardowy rozmiar większy od A5 i mniejszy od A4. Zamiast tradycyjnych kratek czy linii na 108 kartkach o gramaturze 70g/m2 zastosowano delikatne kropki. To rozwiązanie ma na celu rozszerzenie funkcjonalności, gdyż oprócz standardowego pisania ułatwia rysowanie, szkicowanie itp. Motyw przewodni kropek wykorzystano również na okładkach, przy produkcji których zastosowano unikatowe materiały, tj. złocenia, folie aksamitne i matowe.  Dodatkowo 48 ostatnich kartek zawiera perforacje ułatwiające wydzieranie. Zeszyty Memo Book dostępne są w sprzedaży na stronie www.memo-book.pl w dwóch wersjach Standard i Exclusive.

O firmie

DRUK INTRO S.A. powstała w 1994 roku jako zakład poligraficzny z siedzibą w Inowrocławiu. Obecnie spółka posiada certyfikat jakości ISO 9001:2008 i jest jedną z największych drukarni dziełowych w Polsce, zatrudniającą ponad 250 pracowników.

 W 2011 roku Druk-Intro SA otrzymała nagrodę wydawców Złote Gryfy 2011 za najlepszy produkt wielobarwny. Spółce dwukrotnie przyznano tytuł najlepszej drukarni dziełowej oraz pięciokrotnie nagrodzono na Międzynarodowym Konkursie Kalendarzy Vidical.

 

Autor: Magdalena Gębala
Ostatnia aktualizacja: 30.11.2011, godz. 03:37 - Magdalena Gębala