Laboratorium Design Thinking kierujemy do nauczycieli akademickich nauk społecznych, aby pomóc im lepiej przygotować studentów na wyzwania współczesnego świata!

 

W skład innowacji wchodzą darmowy podręcznik „Laboratorium Design Thinking. Kurs Design Thinking dla nauczycieli akademickich nauk społecznych” wraz z pakietem narzędzi do pracy na zajęciach oraz scenariuszy do zajęć prowadzonych na kierunkach nauk społecznych, a także podcasty poświęcone wdrożeniu metody design thinking na uniwersytecie.

 

Zobacz naszą stronę internetową: www.design-lab.pl

 

 

Rozwiązywanie problemów, kreatywność, budowanie relacji czy zdolność do dalszego samodzielnego dokształcania - to tzw. kompetencje przyszłości, a więc takie, których będziemy potrzebować najbardziej w najbliższych latach, biorąc pod uwagę zarówno wyzwania rynku pracy, jak i problemy, z jakimi przyjdzie nam się zmierzyć.

 

Czy zajęcia akademickie mogą pomóc w rozwoju takich umiejętności?

 

Nasze doświadczenia dydaktyczne, podobnie jak badania naukowe oraz przykłady z całego świata, wskazują, że jedną z najlepszych dróg do takiego kształcenia na uniwersytecie jest metoda projektowa, a w szczególności będąca w centrum zainteresowania naszej publikacji – metoda design thinking.

 

   

Zapraszamy do jej zgłębienia! 

 

 

Autor: Grzegorz Tutak
Ostatnia aktualizacja: 06.07.2022, godz. 16:30 - Marlena Gołębiowska