I Ogólnopolski Konkurs Rozmowy z Klientem

Konkurs rozmowy z klientemPo raz pierwszy na KUL odbędzie się I Ogólnopolski Konkurs Rozmowy z Klientem (I National Client Consultation Competition). Organizowany przez Uniwersytecką Poradnię Prawną KUL konkurs jest przeznaczony dla studentów prawa, a w szczególności tych należących do klinik prawa. Uczestnicy nie tylko sprawdzą swoje umiejętności, ale także zdobędą nowe, dzięki specjalnie dla nich zorganizowanym warsztatom i treningom z zakresu obsługi klienta. Wydarzenie odbędzie się 9-11 marca 2018 r. w Collegium Iuridicum KUL (ul. Spokojna 1).

 

W konkursie weźmie udział 11 dwuosobowych studenckich drużyn, reprezentujących uniwersytety z całej Polski, które zmierzą się z tematem: „Contracts: Mistakes and otherbases for non-performance" (Kontrakty i inne podstawy niewykonania umowy). Bo choć wszyscy wiedzą, że obie strony umowy powinny dotrzymać tego, na co się umówiły, to w życiu pojawiają się sytuacje, w których, z różnych przyczyn, jedna ze stron nie wywiązuje się z podjętych zobowiązań. I to będzie punkt wyjścia konkursowych zmagań, które polegać będą na symulacji rozmowy z klientem, ocenianej przez zespół orzekający, złożony z koordynatorów poszczególnych Poradni Prawnych. Konkurs odbywać się będzie w jęz. angielskim, a w rolę klientów wcielą się aktorzy Teatru ITP.

 

Zwycięska drużyna będzie reprezentować Polskę w międzynarodowym finale konkursu w Maastricht - główną nagrodą konkursu jest pokrycie kosztów uczestnictwa w finale. Sponsorem strategicznym konkursu jest Instytut Wymiaru Sprawiedliwości.

Autor: Leszek Wojtowicz
Ostatnia aktualizacja: 08.03.2018, godz. 08:29 - Katarzyna Bojko

Utworzenie: 2018-03-07