Aktualności
Trwa rekrutacja do Laboratorium Innowacji
Masz pomysł? A może jesteś już w fazie realizacji projektu i potrzebujesz wsparcia w jego rozwoju?
Mamy dla Ciebie bogatą ofertę warsztatów i zajęć.
Eksperci KUL i partnerów Laboratorium Innowacji KUL pomogą Ci zmierzyć się z m.in. budową biznesplanu, analizą biznesową, wiedzą z zakresu social mediów i employer brandingu.
- Nie masz jeszcze pomysłu?
Szukasz inspiracji, rozglądasz się za pomysłem, potrzebujesz wsparcia na etapie generowania pomysłów?
Laboratorium Innowacji KUL pomoże Ci w budowaniu kompetencji potrzebnych na pierwszych etapach przygody z przedsiębiorczością i social mediami.
- Dla kogo jest Laboratorium innowacji?
Zajęcia Laboratorium Innowacji są skierowane do studentów, doktorantów i pracowników naukowych KUL, którzy chcą się rozwijać w obszarze social mediów i przedsiębiorczości – zarówno do osób szukających inspiracji, jak i tych, które mają już pomysł na biznes. Szeroka gama warsztatów pozwoli udoskonalić i nabyć umiejętności technologiczne, miękkie i biznesowe, ale przede wszystkim pobudzić kreatywność. Oprócz wsparcia ekspertów dla każdego projektu zapewnimy możliwość preinkubacji we współpracy z partnerami Laboratorium Innowacji KUL i Banku Pekao SA.
- Przedsiębiorczość
W Laboratorium Innowacji KUL przedsiębiorczość i nowoczesne media rozumiemy jako umiejętność dostrzegania przestrzeni, którą można wypełnić nowymi inicjatywami. Za nasze zadanie przyjmiemy rozbudzanie umiejętności otwartego myślenia, przedsiębiorczego, wyrażającego się w pragnieniu kreowania rzeczywistości.
Partnerzy Laboratorium innowacji
Idea Laboratorium Innowacji została zainicjowana przez Władze Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II oraz Bank Pekao SA, została również wsparta przez partnerów: Grupę Nowy Styl, Asseco Poland SA, Modern Expo, Makolab SA, Krajowy Związek Banków Spółdzielczych oraz Lubelski Klub Biznesu.
Biuro:
Laboratorium Innowacji KUL - Collegium Iuridicum KUL
(2 piętro), Adres: Spokojna 1, 20-400 Lublin, Adres e-mail: laboratorium@kul.pl
Formularz dostępny jest pod adresem:
https://forms.gle/nZ9sR9tY4wT14o4M9
Rekrutacja trwa do końca października 2022.
Zajęcia odbywać się będą od 7 listopada 2022 do końca kwietnia 2023, w godzinach popołudniowych i wieczorowych w grupach 10-12 osobowych (zajęcia w formie stacjonarnej oraz zdalnej – MS TEAMS). Szczegółowy harmonogram warsztatów i wykładów oraz sylwetki mentorów i ekspertów zostaną przesłane drogą elektroniczną uczestnikom Laboratorium.
W kwietniu 2023 roku odbędzie się „SCIENCE & STARTUP BATTLE”, wszyscy uczestnicy Laboratorium Innowacji KUL będą łączeni w interdyscyplinarne zespoły projektowe, które pod okiem opiekunów-mentorów będą realizowały projekty, które będą odpowiedzią na problemy zgłoszone przez: Uczelnię, partnerów Laboratorium oraz społeczność akademicką KUL. W maju 2023 odbędzie się prezentacja projektów na gali podsumowującej roczną działalność „Laboratorium Innowacji KUL”, jurorzy wybiorą 3 najlepsze projekty, które otrzymają nagrody rzeczowe i finansowe.
- Wykład inaugurujący odbędzie się 27.10.2022 r.godz.14.00 wygłosi Pan Bogdan Łukasik –Prezes MODERN-EXPO.
- Wykłady i warsztaty – odbywać się będą co dwa tygodnie (1,5 godziny) w godzinach 16-20.
1 semestr – 6 wykładów, 6 warsztatów
2 semestr – 6 wykładów, 6 warsztatów
Tematy wykładów i warsztatów:
- Autoprezentacja, Personal branding czyli budowanie wizerunku i Employer branding,
- Komunikacja marki,
- Docenianie i feedback w pracy,
- Service design,
- Storytelling prezentacyjny - sztuka angażującej narracji w wystąpieniach,
- Social media marketing I Strategia POE,
- ROI a Social Media – czy i jak mierzyć efektywność działań w obrębie SM?
- Marketing automation i Google Marketing PRO,
- Trendy w digital marketingu,
- Strategia działań na LinkedIn i Instagram dla biznesu,
- Business Model Canvas czyli następca biznesplanu,
- Tworzenie modeli biznesowych,
- Badanie potrzeb klienta - CUSTOMER DEVELOPMENT,
- Testowanie pomysłu - LEAN STARTUP
- Startup Design Thinking,
- Google Ads, pozycjonowanieSEO,
- Marketing w Startupie, prezentacja przed inwestorem – PITCHING,
- Pozyskiwanie finansowania,
- budowanie produktu w oparciu o potrzeby klienta,
- Startupowe trendy,
- Prezentacja wyników naukowych i negocjacje dla naukowców,
- Podstawy dobrej komunikacji w środowisku naukowym,
- Zarządzania zespołem,
- Metody wyceny własności intelektualnej i współpraca z funduszami seed i VC,
- Analiza harmonogramu grantów naukowych w: NCBiR, NCN i Fundacji na rzecz nauki,
- Analiza procesu aplikowania do programu NCBiR LIDER,
- Komercjalizacji wyników badań,
- Design thinking w projektowaniu innowacji,
- Interdyscyplinarne podejście do innowacji i jak podnieś swój h-indeks.