Filharmonia Zielonogórska im. Tadeusza Bairda ogłasza nabór
na stanowisko:
ORGANIZATOR PRACY ARTYSTYCZNEJ (PRACOWNIK BIURA KONCERTOWEGO)
Rodzaj umowy: umowa o pracę (pełen etat), wynagrodzenie (ustalone na drodze negocjacji, zależnie od posiadanych umiejętności i doświadczenia).
Czas trwania umowy: możliwość rozpoczęcia pracy już od 1 sierpnia 2023 r. (dokładny termin do ustalenia), możliwość
umowy na czas nieokreślony po okresie próbnym.
Miejsce wykonywania pracy: siedziba Filharmonii Zielonogórskiej im. Tadeusza Bairda oraz okazjonalnie w miejscu wydarzeń organizowanych przez Instytucję.
Zakres obowiązków (m.in.):
przygotowywanie umów oraz kontakt z artystami gościnnymi,
opieka nad artystami i obsługa widowni podczas wybranych koncertów,
tworzenie karty koncertów, raportów z koncertów oraz bieżąca archiwizacja programów koncertowych,
kontakt z ZAiKS i operatorem sprzedaży biletów,
tworzenie dokumentacji fotograficznej z koncertów i jej archiwizacja,
opracowywanie informacji dotyczących działalności Instytucji,
współpraca z działającą przy Filharmonii Zielonogórskiej Fundacją oraz z partnerami Instytucji,
dystrybucja materiałów promocyjnych Filharmonii Zielonogórskiej,
współpraca z pracownikami odpowiedzialnymi za promocję, marketing, pozyskiwanie sponsorów i środków
zewnętrznych,
bieżąca współpraca z Dyrektorem, Inspektorem Orkiestry i Bibliotekarzem.
Wymagania:
wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: zarządzanie, marketing, muzyczne),
łatwość w budowaniu relacji i otwartość na pracę zespołową,
znajomość języka angielskiego na poziomie pozwalającym na swobodną komunikację (B2/C1),
swobodne poruszanie się w programach pakietu MS Office,
bardzo dobra organizacja pracy.
Mile widziane:
doświadczenie w pracy w instytucji kultury lub w branży artystycznej,
podstawowe wykształcenie muzyczne,
znajomość dodatkowych języków obcych, szczególnie języka niemieckiego,
podstawowe umiejętności z zakresu grafiki (przygotowywanie prezentacji, prostych ulotek czy grafik
wykorzystywanych w przestrzeni mediów społecznościowych),
umiejętności fotograficzne (robienie fotografii podczas koncertów filharmonicznych).
Oferujemy:
stabilne zatrudnienie w samorządowej instytucji kultury z prawie 70-cio letnią tradycją,
możliwość współtworzenia projektów artystycznych organizowanych przez najważniejszą instytucję kultury
w regionie,
praca w profesjonalnym zespole, w przyjaznej atmosferze,
przestrzeń do tworzenia i koordynowania własnych, nowych projektów artystycznych,
możliwość osobistego rozwoju poprzez udział w uzgodnionych z Dyrektorem szkoleniach,
system dodatkowego premiowania związany z efektywnością pracy i kreatywnością.
Wymagane dokumenty:
CV
ewentualne rekomendacje czy załączniki prezentujące doświadczenie zawodowe czy dodatkowe umiejętności
(np. certyfikaty dot. znajomości języków obcych, informacje o organizowanych wydarzeniach, portfolio artystyczne
w przypadku umiejętności graficznych i fotograficznych itp.),
oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji jak poniżej:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie imienia, nazwiska, adresu zamieszkania, nr telefonu oraz adresu e-mail
przez Filharmonię Zielonogórską im. Tadeusza Bairda zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b oraz c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych
(RODO) dla celu udziału w bieżącym procesie rekrutacji.
Dodatkowe informacje:
Dokumenty należy przesłać drogą mailową na adres sekretariat@filharmoniazg.pl z dopiskiem „Nabór na stanowisko: Organizator Pracy Artystycznej” w terminie nie później niż do 3 lipca 2023 r.
Filharmonia Zielonogórska im. Tadeusza Bairda zastrzega sobie prawo zaproszenia na rozmowę kwalifikacyjną wybranych kandydatów. Termin spotkania ustalany będzie indywidualny z osobą zainteresowaną.
Dodatkowych informacji udziela Sekretariat Filharmonii Zielonogórskiej: sekretariat@filharmoniazg.pl lub tel.: 68 328 60 71
Ostatnia aktualizacja: 30.05.2023, godz. 15:19 - Dorota Maj